|

استایل جذاب و برند زنِ سپهر حیدری اونور آب؛ خانوم چه میکنه واسه دوزار فالوور!

aram jouyandeh shayanewd

زن سپهر حیدری مثل همیشه یه عکس خیلی جذاب و خاص از خودش تو اینستاگرام منتشر کرد که حسابی مورد توجه قرار گرفت و حتی همسرش هم کلی تحسینش کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سپهر حیدری جزو اون دسته از فوتبالیست هایی که در زمان فوتبال بازی کردنش خیلی اهل حاشیه نبود و میشه گفت خیلی بی سروصدا تو ذوب آهن چهره شد بعد اومد پرسپولیس و فوتبالش رو اونجا ادامه داد و چندین سال هم تو اوج بود و سرانجام هم با لباس پرسپولیس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. قطعاً مهم ترین صحنه ای که از سپهر حیدری تو ذهن ها مونده اون گل دقیقه 96 به سپاهان تو ورزشگاه آزادی و در هفته آخر بود که قرمزهای پایتخت رو قهرمان لیگ کرد. 

حالا اما سپهر چند ساله که از دنیای فوتبال البته به عنوان بازیکن خداحافظی کرده و تو فوتبال پایه داره فعالیت می کنه. سپهر خان البته به فوتبال بیشتر به دید یک بیزینس داره نگاه می کنه و به خاطر اینکه بتونه پول خوبی دربیاره یه آکادمی فوتبال پایه تاسیس کرد و بعد از اینکه چند سالی تو تهران آکادمیش رو گسترش داد رفت دبی و اونجا هم دو سه تا شعبه مدرسه فوتبال زد و حالا حسابی کارش گرفته و کلی نونهال و نوجوان ایرانی و خاجی دارن زیر نظرش فوتبال آموزش می بینن. اون حتی به دخترا هم آموزش فوتبال می ده و تو شعبه دبی دختر و پسر فرق نداره و هر کسی که شرایط اولیه رو داشته باشه میتونه ثبت نام کنه.

unknown_326785351_913383393352245_7674153591875871303_n

وقتی سپهر حیدری محو جذابیت خانومش میشه!

سپهر حیدری گفتیم که خیلی کم حاشیه است اما خانومش یعنی آرام جوینده تا دلتون بخواد پرحاشیه است و تو فضای مجازی از هرچیزی یه جنجال درست می کنه! خانوم هر روز حداقل چند تا استوری و یه پست رو منتشر می کنه با فیگورا و ژستایی که میاد حسابی دل فالوورهاش رو میبره! تو تازه ترین مورد هم یه لباس شلوار و شومیز برگ برگی خوشرنگ پوشیده و با یه دستمال سر ست زده. نکته جالب اینکه آقا سپهر هم بعد دیدن این عکس خانوم شون حسابی به وجد اومد و اومد زیر عکس خانومش کامنت گذاشت: مثل همیشه پرفکت عشق ابدی من

aramarera_333923680_568084298645158_3416486150012547807_n

علاقه زیادی آرام خانوم جوینده واسه دیده شدن و جذب فالوور!

خب همونطور که با چشمهای خودتون دیدین آرام جوینده عکساش تو چه سبکیه! خانوم خانوما در حالی که هیییچ کپشنی برای این تصویر نداشت، با چهره ای که زیاد به نظر نمیرسه روتوش و فیلتر داشته باشه عکسش رو به اشتراک گذاشت و این دقیقا نکته ای هستش که از آرام جوینده بعیده چرا که این چهره تقریبا همیشه علاوه بر اینکه مثل بنز عمل و بوتاکس و پروتز داشت از انواع و اقسام میکاپ ها هم استفاده میکرد و در نهایت با یه فیلتر غلیییظ کار رو به اتمام میرسوند که چندان هم چهره زمینی پیدا نمیکرد و مثل فضایی ها میشد!!

همه اینها به کنار آرام یجوینده تو عکسای جدیدش بعد از اینکه پیجش نیم میلیونی شد، ژستاشم تغییر کرد و حالا در حالی که همش تریپای خیییلی جذب میزنه فیگور هایی قوسدار و عجیب میگیره که بیشتر به درد حرف و حدیث میخورن چرا که مدل طور هم نیستند که کاربر بگه ایشون رفته تو صنعت مدلینگ و انگاری تنها یک هدف داره و اونهم جلب توجهی عجیب با استفاده ابزاری از خودشه!!

 aram jouyande

استایل ورزشی و البته برند زنِ سپهر حیدری

آرام خانوم جوینده خیلی هم اهل ورزش کردن و بدنسازی هستن و از اونجایی که خانوم تقریباً همه چیز رو تو اینستاگرام با فالووراش درمیون میزاره چندین و چند پست و استوری هم در حال بدنسازی تو باشگاه داره. در ادامه ویدیویی کوتاه از باشگاه و ورزش خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که خب به نوعی تولید محتوا محسوب میشه. البته که این روند در همه جای دنیا رواله و اشخاصی که شهرت دارند از روزمرگی و غذاهای لاکچری و لباسای نایس و خفن و ورزش کردن و عاشقانه با همسرشون و ... فیلم و عکس هایی به اشتراک میذارن تا هم حوصله کاربر سر نره و محتوایی گذاشته باشند و هم خودنمایی لازم شده باشه!

البته اینم بگیم که آرام خانوم خیلی دوست دارن وقتی ورزش هم می کنن جذاب و زیبا باشن و واسه همین یه ویدیو هم قبل اینکه برن باشگاه از خودشون منتشر می کنن که همه ببینن آرام با چه لباس و استایلی میره باشگاه و دمبل می زنه. مثلاً تو این ویدیو می بینید که لباس ورزشی خانوم هم آدیداس هست و برند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اوووو چقدر رمانتیک .

  • ناشناس ارسالی در

    به دل منم نشست

  • ناشناس ارسالی در

    حالمون بهم خورد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها