|

جلف بازی "صبا راد" برای ظاهر نوبرونه عیدش؛ خونوادگی خوش صدان خواهرش نایس تر از خودش!

saba rad shayanews

صبا راد بعد از اینکه از شغل مجری گری دست کشید حالا در شمایلی تازه خانوم بازیگر در حال کسب درآمد می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- صبا راد از چهره های مشهوریه که این روزا بیشتر از اونچه که باید شهرت پیدا کرده. شاید بگید صبا راد بازیگر نیست که اونقدررر مشهور باشه که خب باید بگیم سخت در اشتباهید چرا که صبا راد اتفاقا ترکیبی از بازیگر و مجری و بلاگره و همه این ها رو در خود جای داده! صبا راد ابتدا با عنوان مجری در برنامه "به خانه بر می گردیم" بود که دیده و شناخته شد، بعد تر خانوم خانوما رو در ظاهر یک بلاگر و آموزش دهنده شکوفا شده دیدیم که خب دید خیلی این ترکیب جذاب به نظر نمیرسه و همین شد که صبا راد رو با کمی گذشت زمان در جایگاه یک بلاگر و بازیگر دیدیم چرا که این روزا خانوم مجری نه تنها بلاگری میکنه و اینستاگرام رو کاملا به دست گرفته، بلکه بازیگر خوبیم به نظر میرسه و جلو دوربین اینستاگرام به راحتی برای جذب کاربر روندی جالب رو نشون میده که شاید اصلا در واقع اینچنین نباشه.

تغییر سبک صبا راد در لایف استایل مجازیش

شاید براتون سوال بشه که چرا صبا راد آموزش رو بیخیال شد که باید در پاسخ بگیم صبا راد قبلا در برنامه تلویزیونی قسمت آشپزی فعالیت داشت و مجری اون آیتم بود. همین شد که حالا این چهره دست پخت خوبی داره و ابتدا پیجش رو با آموزش های آشپزی پر کرد اما دید خیررر راه نون درآودن آموزش نیست و این روزا سبک چیتان بازیه که نونش تو روغنه و همین شد که حالا صبا راد رو در قسمت تبلیغ کردن و نشون دادن لایف استایلش می بینیم.

sabarad.official_s instagram 2023-3-7 story

البته که وقتی شما عاشق و شیفته آشپزی باشید قطعا نمیتونید ازش دست بکشید و به همین علت حالا صبا بانو رو می بینیم که گهگاهی با غذاهای فاخر خودش ابراز وجودی در اینستاگرام میکنه و یا آموزش ریزی میزاره!

صدای جذابی که تنهها مختص صبا راد نیست و خواهرشم این چنینه!

صبا راد صدای زیبایی داره و قبلا هم در رادیو مشغول بوده و اصلا شاید یکی از دلایلی که خانوم مجری، نتونست مجری بودنش رو ادامه بده و تو اینستاگرام سخنور خوبی شد، همین صدای دلنشید وی باشه.

صبا راد بیشتر از همسرش عکس و فیلم میذاره اما گهگاهی هم مواردی از خانواده خود به اشتراک میذاره که بسته به حال و هواشون و یا منفعتی که وجود داره هستش. مثلا به تازگی این چهره خواهرش رو به آرایشگاهی که قرار به تبلیغش داشته برد و از صدای خوشِ خواهر جان و موهایی که رنگ شد رونمایی کرد. 

همسرِ همراهِ صبا راد 

اما همه این موارد میرسه به هدفی که صبا راد خیلی وقته دنباله روش شده و خانوم مجری رو از مجری ساده حالا به بلاگری پولدار تبدیل کرده و بانو با نرخ هایی فضایی که برای هر تبلیغ مشخص میکنه درآمد بالا داره و از اونجایی هم که به شدت اهل این حرکت هستش، به خوبی جایگاهی جدید پیدا کرده.

صبا راد برای کارش همراه و همدلی پایه هم داره که خب میشه گفت از اصل های اصلی زندگیشه که باهاش هم قدم شده. مانی رهنما همسر صبا راد می باشد که البته هسر دوم محسوب میشه و جریان کبوتر با کبوتر باز با باز رو در این زوج می بینیم!

ازدواج صبا راد با چهره های مشهور!!

صبا خانوم راد در سال 1392 وقتی که 32 سال داشت با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد که البته این زندگی تنها سه سال دوام داشت و به طلاق ختم شد! مرتضی علی آبادی علاوه بر مجری گری ، مدتی هم مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز بود و حالا تجربه بازیگری نیز دارد.

اما خانوم مجری در سال 1396 برای بار دوم ازدواج کرد که اینبار با مانی رهنما خواننده معروف بود. البته که قبل از علنی شدن ازدواج این زوج عکس های مشترکی که داشتند منتشر شده بود!

مانی رهنما از ازدواج اول خود یک پسر بنام پارسا متولد 1380 دارد ، مهریه ازدواج او با خانوم راد یک آهنگ عاشقانه مورد تایید می باشد.

Untitled (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی