|

جلف بازی "صبا راد" تو آسانسور تنگ وقتی پافر پوشیده؛ با شوهرش چه بزن و بخونی داره!

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق و بلاگر حال حاضر می باشد که اینبار جهت جلب توجه با بوس بازی شروع کرد و با خوانندگی همراه با همسرش تموم کرد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- صبا راد رو شاید بشناسید چرا که مجری مشهور برنامه محبوب "به خانه بر می گردیم" بوده و ممکنه هم نشناسید چرا که هر کسی این برنامه خانومانه رو که نگاه نمیکرده! اما صبا راد با این مجری گری در این برنامه بود که شناخته و به شدت چهره شد! صبا راد که در رادیو هم فعالیت کرده، از صدا خوبای ایرانه که ذاتا سبک صدای قشنگ و خااااصی داره و همین موضوع باعث شد تا خانوم خانوما به محض اینکه از صدا سیما خداحافظی کرد بیاد و تو اینستاگرام فعال بشه تا از این صدای نقاشی شده توسط خدا، استفاده کنه!

sabarad.official_s instagram 2023-2-28 story

پول درآوردن صبا راد قبلا از صداش و حالا از فیس!

صبا راد خیلی وقته که شده بلاگر اینستاگرامی و از این طریق هم به بیش از 850 هزار دنبال کننده رسید که روزانه یک میلیون استوری میزاره! صبا بانو این مدلیه که ابتدا اومد و با پخت و پز و آموزش خودی نشون داد اما دید ای دل غافل این روزا همه دنبال دیدن لایف استایل و قرتی بازیای خانوما تو اینستا هستن و این موارد براشون بیشتر جذابه تا دیدن و اموزش پیدا کردن! همین شد که حالا این مجریه قدیمی تبدیل به یه بلاگر تمام عیار شده که حتی از بلاگرا هم بیشترررر تبلیغ میذاره و پول در میاره! در ادامه نمونه ای از این تبلیغات رو مشاهده می کنید که خانوم خانوما عمل زیبایی چهرشون رو دارن، آرایش هم تا بیخ انجام دادن و دست آخر با فیلترای اینستاگرامش فیسشون رو یه روتوش اساسیییی نمودن!! آخه چرا؟

تولید محتوای صبا راد! حالا چجوری پول در میاره؟

البته که قطعا برای جذب فالوور اگه فیک نباشه، باید محتوا سازی کرد و همونطور که در ابتدای متن هم گفتیم این روزا دیگه کمتر کسی پیدا میشه که بیشتر به دنبال آموزش و محتوای فرهنگی و هنری باشه و بیشتر کاربر علاقمنده تا لایف استایل لاکچری و استایل افراد رو ببینه دیگه چه برسه که شخص چهره ای مشهور هم بوده باشه دوچندان این علاقه بیشتر میشه!

بلاگر بودن از نظر خود بلاگرها سخته اما جالبه که استوری گرفتن در هر فضا و مکانی که باشی دقیقا چه سختی کاری داره خدا داند! البته که هر کاری قطعا سختی خودش رو داره اما بلاگری در مقابل با درآمد عجیب و شاخی که داره قطع به یقین شغل سختی نمیتونه باشه!! در ادامه مثلا یکی از این سختی کشیدن های خانوم صبا راد رو مشاهده می کنید که مثلاااا تولید محتوا کردن اما واقعا چه محتوایی مشخص نیست!

اینجاست که باید گفت واقعا کاربر درمانده سلام و بوس شما بلاگر عزیز بود تا از این راه روزانه کلی استوری بگذارید!!

خوانندگی صبا راد با خواننده مشهور! خانوم شوهر داره از صبا صباتر!

اما راه صبا راد به همینجا ختم نمیشه و این چهره از اونجایی که تا به حال دو با ازدواج کرده ظاهرا در انتخاب اول خیلی درست و دقیق نبوده چرا که خیلی زود این ازدواج به طلاق ختم شد و در حالی که خانوم خانوما اون تایم حجاب سفت و سخت تری داشت، انگاری شوهر خان سد راه شیطنت درون صبا راد بوده و حالا که با مانی رهنما مزدوج شده و زیر یک سقف به سر میبرن، فیلم و عکس هایی رو به اشتراک میرذاره که نمونه بارز کبوتر با کبوتر باز با باز هستش!

مانی رهنما خواننده ایرانی نیز به مانند صبا خانوم اهل حاشیه سازی و اطوار های ملوسی هستش که البته داره به پول دراوردن همسرش کمک میکنه، هرچند که لوس باشه!

حوله بازی به سبک صبا راد

حالا شاید بگین اینکه چیزی نیست پس بهتره در ادامه تصاویری از خانوم بازیگر رو با حوله حمام مشاهده کنید تا میزان عجیب بودن و اصرار برای جلب توجه رو در ایشون ببینید! آخه با حوله؟ واقعا که ....! البته که این اولین باری نیست که صبا راد همچین حرکتایی میزنه و تو این چند ماهه یه جور رفتار کرده نشون داده میخواد اروپایی استوری بذاره اما خب دست و پاش فعلا بستس!!

ما هیچ، شما بگین با انتشار چنین تصاویری قصد و نیت جز جلب توجهی زشت چی میتونه باشه!

Untitled

سوتی صبا راد تو صدا سیما که آبروی خانومو با خاک یکسان کرد

صبا راد اون موقع ها که هنوز مجری بود و تابع قوانین صدا و سیما، خب برخی موارد رو باید رعایت میکرد. اما سوتی هایی که خانوم خانوما داشت و خیلیم ناجور بود یکی از قسمت های این برنامه بود که ماه رمضانه و صبا راد که ظاهرا روزه نبوده حواسش نیست غذارو تست میکنه!

البته که اگه دقت کنید بنده خدا خانوم آشپز هم کلی متعجب میشه که چجوری صبا راد داره میخوره و انگاری میخواد بگه نخورررر!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها