|

تریپ و غَمزه زنِ ساعد وقتی با خواهرای خوشگل شوهرش پریده؛ چتر خاندان سهیلی چه گُندددس!

گلوریا هاردی بازیگر سریال کیمیا و البته همسر سینا مهراد می باشد که ظاهرا رفت و آمد با خانومای ایرانی روش تاثیر گذاشته و از سادگی دراومده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطع به یقین خونواده سهیلی هارو در سینما می شناسید چرا که یکی دو تا نیستن و رسما همگی با هم این پرده نقره ای رو قرق کردن. البته که مثلا ساعد سعیلی خیلی ضربتی و کاملاااا با پارتی پدر جانش مستقیم وارد سینما شد و اون تایمی که هنوز به درستی و طبیعی نمیتونست ایفای نقش کنه اومد تو این عرصه و بازی کرد.فیلم "چار چنگولی" رو به یاد دارید که ساعد سهیلی نقش برادر تعادل رو داشت و کاملا عادی و نه چندان با کیفیت کاراکتر رو به تصویر کشید؟ اما همسرش گلوریا هاردی اومد و از قاب جادویی یعنی تلویزیون وارد این حرفه شگفت انگیز شد. گلوریا هاردی بازیگر دورگه ایرانی فرانسوی که با بازی در سریال "کیمیا" و در نقش دختر کیمیا به شهرت رسید، چیزی نگذشت که داستان ازدواجش با ساعد و سهیلی ها شنیده شد و دوچندان شهرت یافت! اما برای آشناییت بیشتر با گلوریا هاردی ابتدا تصاویری از وی مشاهده می کنید که به نظر میرسه خانوم خانومای اونورآبی که چندان با رسوم ایرانی دیده نمیشد حالا به خوبی عشوه و نوع پوشش بانوان ایرانی رو یاد گرفته!!

استایل+گلوریا+هاردی

استایل+گلوریا+هاردی (1)

حرکت عجیب گلوریا هاردی که معلوم نیست ایرانیه یا اروپایی!

اما نوع پوشش گلوریا هاردی! همونطور که دیدین و مشخص بود هنوز این بازیگر جذابمون که با لهجه باحالش حسابی مخاطب رو جذب خودش کرده بود، نامتعارف پوش نشده و از اونجایی که بزرگ شده خارج از ایران هستش کمی تا قسمتی عجیب به ظر میومد. برخی بر این نظر بودند که ایشون اونور بزرگ شده و باید باز تر لباس بگوشه و برخی هم میگن ایشون اونور بزرگ شده و براش عادیه باز پوشیدن پس اینور ترجیح داده تا ساده و به دور از نکات ناجور دیده بشه!

گلوریا هاردی علاوه بر استایل در چهره خود نیز درست به مانند اروپایی ها برخورد داره و چندان علاقه ای به میکاپ های تند و غلیظ ایرانی نشون نمیده. البته که این موضع کاملا سلیقه ای هستش و برمیگرده به وجودیت و ذات آدما که کی چه مدلی بپسنده.

gloria_hardy_60599659_427299551446736_9151051954883325163_n

سینا مهراد و خانومای خوشگلی که باهاشون دیده میشه!

اما خونواده سهیلی که میدونید ابتدا پدرشون سعید سهیلی وارد این شغل شده و حالا از کارگردانان به نام سینما و تلویزیونه، بعد هم ساعد خان که گفتیم چه مدلی پا به عرصه هنرپیشگی گذاشت و بعد هم خانوم خانوماش و داداش جانش سینا مهراد که نامی هنری برای خود انتخاب کرده تا به گفته خودش زیر چتر پدر جان وارد بازیگری نشه و با استعداد و توانایی خودش بیاد جلو و محک بزنه. 

سینا مهراد ابتدا در سریال "پدر" بود که به همراه ریحانه پارسا دیده شد و هر دو به شهرتی عجیب و شاخ رسیدن. بعد هم در بشمار سه وراد سینما شد و فیلم پشت فیلم! البته که سبینا مهراد گریزی هم به حوزه طنز زد خوشش اومد که باید گفت تا به اینجای کار نشون داده در هر دو ژانر جذاب و توانا بوده. اما در ادامه تصویری از سینا و خانومی خوشتیپ بببینیم.

sinamehraad_277452876_712513879752952_59171005777731011_n

sinamehraad_277502008_295449629329147_378520208759197534_n

چتر بزرگی که سهیلی باز کرده تو سینما تا کل خونوادش رو جا بده!

ایشون صبا سهیلی هستند خواهر سینا و مهراد و البته دختر بزرگه آقای کارگدان. سینا مهراد اغلب برای مراسمات سینمایی به همراه یکی از خواهران خود راهی میشه که خب جنبه خیلی مثبتی در بیشتر دیده شدنش دارند چرا که قطعا عکاسان و مخاطبین و کاربران با دیدن یک بازیگر در کنار خانومی خوش استایل و جیغ بیشتر نظرشون جلب میشه تا اینکه یک بازیگر آقا به تنهایی باشه!

از طرفی هم صبا سهیلی به اعتبار پدر جان دستی بر آتش شغل خونوادش داره و هنرمنده. البته که چهره های نام برده خواهری دیگر به نام سارا سهیلی نیز دارند که ایوشن در زمینه مدلینگ فعاله و در  صفحه اینستاگرامش تصاویری با ژست و تریپ های نامتعارف دارد. جالبه که بدونید رشته طولانی این خونواده تموم شدنی نیست و صبا سهیلی میشه زن داداشِ بهاره افشاری بازیگر مشهور سینما!

file

سارا سهیلی سارا سهیلی

و اما کمی بیشتر با گلوریا هاردی

گلوریا هاردی متولد 11 بهمن دهه 60 در فرانسه، بازیگر است. او فارغ التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی است، در ایران به کلاس های بازیگر رفته و حالا بازیگر شده. 

گلوریا هاردی از مادری ایرانی (مادرش اصالتا شیرازی است) و پدری فرانسوی در یکی از شهر های فرانسه ( بوردو ) بدنیا آمده است. ساعد سهیلی وقتی به فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا هاردی آشنا شد و با هم ازدواج کردند.

جالبه که بدونید ساعد سهیلی متولد سال 1366 می باشد و از همسر خود گلوریا سن و سال کمتری دارد.

بچه این که ساعد و همسر فرانوسوی قایمش کرده بودن!

این زوج صاحب فرزندی پسر به نام هامون سهیلی نیز می باشند اما هیچگاه ازش رونمایی نکرده بودن و یه جورایی انگار قایمش کرده بودن تا اینکه بر سر جنجالی مشخص شد اونها نیز چند سالی میشه که برای بچه دار شدن اقدام کردن و پسر دارررن!

در اون تایم نه تنها خود مادر پدر هامون، بلکه عموش سینا خان نیز تصویری از وی به اشتراک نگذاشته بود تا اینکه بر ملا شد و حالا سینا مهراد عکس و فیلم های بسیاری با برادر زادش منتشر میکنه.

gloria_hardy_272455738_281954053942030_3788474354650289711_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی