|

تریپ شنبه یکشنبه مونا کرمی مدلینگارو پکوند؛ خانوم رَختتون کمی تا قسمتی کوتاه نیست؟!

mona karami shayanews

مونا کرمی از بازیگرای خاص پوش ایرانیه که شاید حتی گاهی رو به عجیب تیپ زدن هم بره و اینبار با استایلی مورد توجه قرار گرفت که پسند همه نیست!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  مونا کرمی بازیگر جذاب و دوست داشتنی ایرانی می باشد که با بازی در سریال "از سرنوشت" حسابی دیده و مشهور شد. البته که مونا کرمی قبل تر هم سابقه بازیگری رو داشته و به خصوص در تئاتر کارنامه کاری خوبی داره اما قطعا برای هر بازیگری یک فیلم و یا سریال میشه نقطه اوج و بالا رفتن که یهو سر از جایگاهی جدید در میاره. مونا کرمی در از سرنوشت ابتدا نقش معمولی و کمرنگ تری داشت اما تو فصل آخرش بیشتر ظاهر شد و شد یکی از کاراکترایی که مخاطب دوستش داره و حتی شده طرفدارش!

مونا کرمی نقشش آروم و خانوووم بود اما در واقع کاملا متفاوته و خانوم باریگر رو میشه یکی از شیطون ترین چهره ها دونست که استایل و ذهنیت خاصی برای خودش داره. مونا کرمی در اینستاگرام به مانند بسیاری از همکارانش پیج داره و حسااابی هم درش فعاله. این بازیگر دهه شصتیمون در این صفحه خودش رو با انواع استایل به تصویر کشیده و اونچه که عقیده و سلیقش هست رو به نمایش گذاشته که در ادامه جدیدترینش رو مشاهده می کنید.

Screenshot_2023-02-12-17-42-59-717_com.instagram.android (1)

وقتی مونا کدوم یکی از خوشگلیای مد نظر سینمارو نداره؟!

خب همونطور که دیدن مونا کرمی از زاویه ای عکس گرفته که بینی نچرالش به خوبی مشخصه و شاید از نظر برخی بزرگ به نظر بیاد اما مهم اینه خانوم بازیگر اعتماد به نفس خوبی در این زمینه داره و توجهی هم به حرف هایی که زده میشه نداره!

تو این دوره زمونه که بانوان از سن و سالی کم و زیر بیست، شروع میکنن به عمل زیبایی کردن و تزریقات پروتزی قطعا دیدن چهره هایی همچون مونا کرمی میتونه جذاب باشه و البته خاص. قبلنا یکی که عمل مثلا بینی انجام میداد خاص به نظر میومد چون انگشت شمار بود اما حالا برعکس شده و می بینید که به خصوص در سینما چقدر این موضوع دیده میشه و شده یکی از ارکان مهم برای ورود به پرده نقره ای!

Aa4PgTtcqKEX

رفیق فابریک معروف مونا کرمی که خیلی جیک توجیکن!

شاید خانم جوانی که کنار مونا کرمی ایستاده رو بشناسید و شاید هم نشناسید اما ایشون نیز از بازیگران کشورمون هستند به نام جوانه دلشاد. این دو هنرمندمون خیلی زیاد با هم صمیمی هستن و دم به دقیقه در حال رفتن به سفر و گشت و گذار و خلاصه خوش گذرونی هستند.

آقایی هم که اونور خانوم کرمی هستند برادر ایشونن به نام مجید و وابستگی زیادی بین این دو خواهر برادر وجود داره. البته که داداش جانِ خانوم بازیگر خواننده ای نوپا هستند و دستی بر آتش دارند.

Untitled

استایل درهم مونا کرمی که واقعا عجیبه!

مونا کرمی همونطور که گفتیم عاااشق و شیفته عکس گرفتنه و خب از اونجایی که بهترین فضا هم طبیعت هستش برای عکاسی، خب قطعا خانوم خانوما عکسای خوشگلی رو به ثبت میرسونه.

اما در ابتدای متن اشاره کردیم که مونا کرمی استایل های خاص خودش رو داره ولی چیزی که چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفته و انگاری طرفدارای زیادی نداشته تیپ و استایل مونا کرمی هستش که خب مشخصه اهل ریسک و تیپای خاصه! مونا کرمی معمولا از ترکیبات خوشش میاد و چندان هم با تیپای مونوکروم دوست نیست!مونا کرمی جسارت خوبی در انتخاب استایلش داره اما همونطور که گفتیم همه پسند نیست. مثلا در ادامه تصویری از خانوم خانوما در جشن حافظ مشاهده میکنید که اومده و اینبار از آیتمای کمتری تو ظاهرش استفاده کرده و تمام مشکی پوشیده اما نه چندان زیبا! 

لباس مونا کرمی از نگاه خیلی از کاربران حتی طرفداراش، نامرتب و شلخته بود و انتخاب مناسبی برای جشن حافظ نبود!

rsrf

بیوگرافی مونا کرمی

مونا کرمی متولد 18 آذر 1369 در گلستان ، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی منابع طبیعی می باشد که از کودکی با تئاتر شروع کرد سپس از طریق فیلم کوتاه به تلویزیون رسید و حالا در سطح اول کار می کند.

اولین بار در سال 1378 وقتی 9 ساله بود با کار تئاتر عروسکی در مینودشت بروی صحنه رفت تا اینکه با حضور آکادمی بصورت تخصص فعالیت اش را ادامه داد.

خانم بازیگر در جشنواره دانش آموزی توانست رتبه 1 بازیگری را برای نمایش سیب بگیرد.

htzPNlD8dJkN

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها