|

تریپ سوپر آس زنِ رامشگر رونالدو جلو سعودیا؛ مدل لباس خانم هم اینورو هم اونورو راضی کرد!

این روزا حواشی که حول محور رونالدو و جورجینا هستش به شدت زیاده که خب اینبار کنار هم قرار گرفتن جورجینا و آمیتاب باچان سوژه ای برای عکاسا شد.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- اخبار کریستیانو رونالدو دیگه به مانند قبل نیست که تنها در حول و حوش بازی و فوتبالش بگذرد، بلکه با پیوست رونالدو به النصر عربستان رویی دیگر از حواشی این بازیکن جذاب پرتغالی رو می بینیم و می شنویم که همسرش جورجینا حضور پررنگی در این جنجالات داره. رونالدو ظاهرا با اومدن به عربستان سعودی و با توجه به برنامه های باحالی که عرب ها دارن، حسابی داره بهش خوش میگذره که خب اصلا همین دلیل اصلیه زیاد شدن اخبار جورواجور این بازیکن هست. 

جورجینا رودریگز رقصنده و مدل خوش استایل اسپانیایی می باشد که از زمانی که با رونالدو جان داره وقت میگذرونه تو دنیا حسابی مشهور شده و حالا حتی اگه از این ستاره پرتغالی هم جدا بشه باز شهرت عجیب و شاخ خودش رو در جهان داره و کاملا شناخته شده هستش. اما این روزا جورجینا بانو دست کمی از همسرش نداره و حتی گاهی در حواشی جلوتر هم میزنه! مثلا به تازگی جورجینا در مراسم "جوی اوادرز" با آمیتاب باچان در ریاض عربستان حضور داشت که از مهمانان ویژه مراسم بودند در اینستاگرام بازتابی گسترده به پا کردند. 

مراسم جوی اواردز هرساله برای معرفی بهترین های سینما و سریال، موسیقی، ورزش و فعالیت های اجتماعی در جهان عرب به میزبانی عربستان سعودی برگزار می شود که امسال با حضور این چهره خوش اندام و خوش استایل درخشان تر هم شد و همه نگاه هارو به سمت خود جلبید!

حجاب ساختگی و عجیب جورجینا! بالا شاه عبدالعظیم، پایین کیش! 

اما در این بین پوشش جورجینا همیشه مورد توجه قرار گرفته که خب اینبار با توجه به اینکه شالی زیبا به سر دارد برخی گمان هارو مثل همیشه به این موضوع برد که آیا جورجینا قصد داره تا اینبار باحجاب دیده بشه؟ که خب با وجود یقه باز لباس خانوم خانوما این شک و شبه ها چندان درست به نظر نمیرسن!

اما این تنها باری نبود که همسر رونالدو چنین ذهنیتی رو برای مخاطب میسازه چرا که بارها شده به دلایل مختلف این زن اسپانیایی با روسری دیده شده که خب با لباس نامتعارفی که داشته چندان همخون نبوده.

مثلا مدتها پیش که به معبد فاتیما در پرتغال رفته بود و تصاویری از اونجا در اینستاگرام خود قرار دارد. نکته جالب قضیه این بود که جورجینا برای ادای احترام با حجاب در این مکان حاضر شده بود و خیلیارو متعجب ساخت!

261-221831-img-20220821-wa0117

5733194

سن زیادی پایین جورجینا در حالی که چهارتا بچه داره! همه دوست پسراش

جورجینا رودریگز یه دختر 26 ساله محسوب میشه که فارغ التحصیل رشته مطالعات مالی در مقطع مستر می باشد و فعالیتش رو بعنوان فروشنده شروع کرد و حالا مدل و همسر کریستیانو رونالدو می باشد. البته که میگن علف باید به دهن بزی شیرین بیاد دقیقا همینه که خب جورجینای کم سن و سال با 168 سانتی متر قد و 54 کیلو وزن تونست مخ این ستاره جذاب رو بزنه و اونرو مال خودش کنه.

جوریجنا قبل از آشنایی با رونالدو با افراد مختلفی در ارتباط بوده و روابط عاشقانه ای داشته. در ادامه با تمام اونها آشنا خواهیم شد که در نوع خود جالبه پیشرفت چشمگیر خانوم خانوما.  

Untitled

Untitled

Untitled

وقتی کریس میاد تو دیار دخترای عرب، خانومشو حسابی غیرتی میکنه!

اما برگردیم به حال حاضر که جورجینا و رونالدو در عربستان سعودی چه می کنن و در چه حالن. کریستیانو تا به حال 5 دوست دختر داشته که خب جورجینا پر سر وصدا ترین اونها محسوب میشه و این زوج تا به حال چهار فرزند مشترک دارند. اما ظاهرا کریس جان بعد از اومدن به عربستان و با دیدن جذاب خانوم های عرب، انگاری کم و بیش دست و دلش لرزیده چرا که چند باری دوربین های ریز بین عکاسان از آقای فوتبالیست صحنه هایی رو شکار کردن که وی در حال نگاه کردن عمیییق به بانوان عرب بوده!

این در حالیه که زنان در هر کجای جهان که باشند به این موضوع حساسیتی عجیب دارن و واکنشاتی نشون خواهند داد.

IMG_20230112_113629_613

اما سعودی هایی که چشمشون بدجود دنبال جذابای خارجیه!

اما انگاری این تنها رونالدو نبود که به چشمش خانومهای غریب خوش اومدن! حضور زنان جذاب و زیبا تو عربستان همیشه حاشیه ساز بود و این موضوع فقط مربوط به جورجینیا نیست و حتی زمانی که دونالد تامپ برای دیدار رسمی با مقامات سعودی همسر و دختر جذابش رو با خودش به ریاض برده بود حضور اون ها و نوع نگاه سعودیا به ملانیا و ایوانکا تا مدت ها سوژه رسانه ها بود.

ivanka

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها