|

نیوشا ضیغمی و گیسای زرد عقدی که عاشقشه؛ خانم انگاری بعد طلاقش چشم بسته لباس میخره!

newsha zeighami shayanews

در این نوشتار به بخشی از زندگی و همینطور استایل نیوشا ضیغمی بازیگر سابقا مشهور ایرانی میپردازیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیوشا ضیغمی کمی از مرکز توجه دور شده اما هنوز هم اسمش رو گاهی میشنویم. بازیگری که تا یک دهه پیش تمام ایران پیگیرش بودن و اخبارش رو دنبال میکردن. 

اخبار حول نیوشا ضیغمی کم نیست اما کمتر بهش پرداخته میشه یکجورایی انگار نیوشا ضیغمی از چشم ها دور شده و درحال کمرنگ شدن است.

طلاق شوهر دست به خرجش

اول از اخباری که اخیرا پیرامونش مطرحه حرف بزنیم؛ ازدواج کرده با کسی که هرکاری براش میکنه. اما هنوز هم مزدوجه؟ مشخص نیست. مدتیه که در اینستاگرم مدام درباره جدایی و تنهایی و امثال اینها صحبت میکنه و شبهه هایی درباره عدم ثبات ازدواجش مطرحه. اما خب صحبت های امروز ما به این مسئله مربوط نیست پس بریم سراغ بحث اصلی.

zeighami-vaghtesobh

نیوشا ضیغمی؛ استایلیستی که استایل ندارد!

نیوشا ضیغمی هرکاری میکنه تا خودش رو در استایل و زیبایی دخیل کنه. از زدن کلینیک زیبایی بگیر تا موسسه مد و لباس و استایل. انگار که موسسه ای چیزی درباره استایل و مد زده اما اصلا نیوشا ضیغمی اینکاره اس؟ بر اساس کدوم سواد و دانش و اطلاعاتی؟ کدوم برند کار کرده؟ کدوم کتاب رو درباره استایل خونده؟ اون حتی استایل خودش رو هم نمیتونه درست کنه چه برسه به دیگران!

جلوه گری نیوشا ضیغمی با موهای زرد عقدیش

همیشه یه شاخصه مطرح استایل هایی مثل نیوشا ضیغمی، موهای بلونده. اصلا خیلی کم میبینید کسی اونطور لباس بپوشه و موهاش زرد عقدی نباشه و این کار تبدیل به رسم و سنتی مابین این افراد شده. و مهم تر از این آرایش این قشر است که صورتشان را با هفتاد قلم آرایش میپوشانند تا کمی به چشم بیایند.

jodaei-newsha-zeighami-1

نیوشا+ضغیمی

نیوشا ضیغمی در زمان سفر میکنه!!!!

استایل نیوشا ضیغمی دلیل محکمی برای اثبات سفر در زمانه. از دهه هشتاد شمسی به زمان ما سفر کرده و صرفا اون کلیپس های گنده رو پشت سرش نداره مگر نه هیچ تفاوتی با یک دختر بیست ساله در سال 1382 نداره. لباس هایی بد رنگ و بد ریخت که اصلا بویی از اصالت نبردن. رنگ هایی که اگر تن عمو نوروز کنیم باز هم جیغ بنظر میرسن. در کل بازیگرهای ما پتروس رو خیلی دوس داشتن در دبستان! انگشتشون رو تو هر سوراخی میکنن حالا مد باشه یا زیبایی یا مجری گری یا هرچیز دیگه ای! خب معروفن دیگه، اسمی دارن و به همین دلیل فکر میکنن هرکاری از دستشون برمیاد.

سسیسیسی

رقم بالا باشه هر کاری ردیفه

از تبلیغاتی هم که در زمینه مد میکنه نمیشه گذشت. چرا نمیتونن بفهمن که مد دست آویز نیست و هر ننه قمری نمیتونه موفق بشه یا ازش سردربیاره. مدتی پیش بود که کاری تبلیغاتی در اینستاگرم انجام داد اما نیوشا ضیغمی سراغ شال و روسری رفته بود! پول؟ پول بله پول. "رقم خوب باشه بسم الله"

ثثث

ورزش مرزش هیچ و اداش زیاد

این روزا بازیگرهای برای رو فرم موندن همیشه ورزش میکنند و به سلامت خود اهمیت بسیاری میدهند اما از طرف دیگر نیوشا ضیغمی بویی از ورزش نبرده و در حال ورزش اثری از او نیست. حتی در عکس هم نمیتواند ورزشی باشد تا جایی که با کت چرم همراه با راکت تنیس عکس گرفته.

نیوشا+ضیغمی

6644564545454545454545

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها