|

وقتی لعیا زنگنه با نیو فیس پر پروتزش همه رو حیرون می کنه؛ خانوم پیر بشو نیس انگار!

laya zangeneh shayanews

لعیا زنگنه بازیگر مهشوری که این روزا تو فیلم و سریالی دیده نمیشه اما حضور خانوم خانوما با ظاهری تغییر کرده در پردیس تئاتر نظر همرو جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- لعیا زنگنه رو میشه از بازیگرای به شدت محبوبی دونست که تو هر فیلم و یا سریالی که حضور داشته مخاطب رو جذب خوش استعدادی و خوش فیسیه خودش کرده. لعیا زنگنه ابتدا با بازی در سریال "در قلب من" شناخته شد اما اوج شهرت خانوم خانوما با ایفای نقش در سریال "تولدی دیگر" بود که لعیا زنگنه رو به دنیایی جدید وارد کرد. 

لعیا زنگنه تا به اینجای سن و سالش کارنامه کاری پرباری رو برای خود ساخته که خب میشه از سریال های جدیدی که بازی کرده و حسابی به دل مخاطب نشسته به کارهایی همچون "پدر" و یا " آقازاده" اشاره نمود که این بازیگر جذابِ ما ظاهری محجبه و چادری هم داشت و بسیاری از مخاطبین بر این نظر بودند که به لعیا زنگنه چادر خیلی بیشتر میاد تا مانتویی بودن! این نوع نگرش به دلیل معصومیتِ در عین حال جذابه صورت لعیا زنگنه هستش که خب چهره ایشون رو چنین نشون میده اما باید گفت در عوض به صورت هایی همچون ریحانه پارسا اصلا چادری بودن نمیاد که خب جریان همون معصومیته هستش! 

اما از این ها که بگذریم لعیا زنگنه در مجموع بازیگری به شدت کم عکس و کم حاشیه هستش که تلاشی برای دیده شدن های این مدلی نداره. اما به تازگی تصاویری از وی به اشتراک گذاشته شد که مربوط به نمایش پنچری در پردیس تئاتر شهرزاد بود و پیری رو نم نمک تو چهره خانوم خانوما رو نمایاین کرد.

unknown_326090201_1151343802197256_6088264704619019537_n

unknown_326281691_164495062977982_1534499849082874269_n

وقتی لعیا زنگنه به دُخیا یاد میده اینجوری باید جذاب بود!

برخی از بازیگران هستند به مانند لعیا زنگنه و یا افسانه پاکرو که به نسبت سن و سالی که دارند همیشه پشت سرشون گفته میشه جَوون تر از سنشون هستند و خوب موندن و قالی کرمونن و این حرف ها!

البته که باید اعتراف کرد واقعا هم لعیا بانو زنگنه این چنین هستش و با توجه به اینکه از متولدین اوایل دهه 40 می باشد، ظاهر و چهره ای به شدت زیبا و جَوون تر داره.

Untitled (1)

دیدنیِ لعیا زنگنه با آقای بازیگر که همرو متعجب کرد!

همونطور که در ابتدای متن گفته شد لعیا خانوم زنگنه بیشتر تو مجموعه های تلویزیونی و در قامت یک مادر و همسر چادری نمونه ایفای نقش می کرد تا به حال سابقه نداشت که در مراسمات و اکران های خصوصی حضور پیدا کند اما تغییر رویه خانوم بازیگر باعث شده که شاهد حضور لعیا خانوم زنگنه در مراسمات اینچنینی و به الطبع آن وایرال شدن ویدیوهای ایشون در فضای مجازی و اینستاگرام باشیم.

خانوم بازیگر مدتی پیش برای اکران فیلم "بی صدا حلزون" حضور داشتند که خب دیدارشون با آقای رامین پرچمی حواشی باحالی داشت. در ادامه اولین دیدار این دو هنرمند را بعد از 28 سال مشاهده می کنید که لعیا خانوم به رامین خان میگه بی معرفت کجایی؟ این شد تا حسابی کاربران ذوق کنن.

اما کمی بیشتر با لعیا زنگنه

لعیا زنگنه متولد 1 مهر 1344 در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران می باشد که دوره نقاشی را هم گذرانده و بشدت عشق فوتبال دارد و طرفدار تیم ملی آرژانتین است.

لعیای قرتی که تو خونواده پدر سالاری چشم به جهان گشود!

لعیا زنگنه در شهر تهران بعنوان فرزند دوم در یک خانواده بسیار مذهبی به دنیا آمد، 1 برادر بزرگتر و 2 برادر و 1 خواهر کوچکتر از خود دارد. پدرش کارمند اداری بانک مرکزی و مادرش "طیبه خانم" خانه دار بودند.

اصلا و به هیچ خانواده من بخصوص پدرم نه با سینما و نه با تلویزیون هیچ قرابتی نداشتند، یک خانواده کاملا پدر سالار داشتم. من اولین باری که سینما رفتم حدود 5 – 6 سالم که با مرحوم عموم و زن عموم رفتیم و فیلم هندی دیدم.

+لعیا+زنگنه+

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی