|

سحر بدنساز چه نافرم دل تتلو رو قاااپید؛ آقا انگار بعد رپ زد تو کار گل یا پوچ!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو این روزها که از موسیقی فاصله گرفته بیشتر تایم خودش رو تو فضای مجازی می گذرونه حالا یا با تتوآرتیست هاش یا با سایر اعضای بند و تیمش

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- امیر تتلو گویا این روزها خیلی بیشتر از همیشه تنهاست و این موضوع رو میشه از پست هایی که تو یوتیوبش منتشر می کنه فهمید. تتلو بعد از اینکه پای قریشی به زندگیش باز شد و مدتی با سحر رو اوج بود و در صدر اخبار قرار داشت بعد از اینکه با خانوم بازیگر متارکه کرد به یکباره پشت سرهم بد آوردکه البته اوج این بدبیاری تتلو لغو کنسرتش و از دست رفتن چند ده میلیاردی بود که امیر تتلو کلی براش برنامه ریخته بود.

از قدیم گفتن پول که میره آدم ها هم به تدریج می رن و این موضوع رو میشه به صورت عینی در احوالات این روزها امیر تتلو دید. امیر تتلو تا همین چند وت پیش کلی آدم دوروبرش بودن و حسابی قربون صدقش می رفتن و سلطان سلطان از زبونشون نمی افتاد اما این آدم ها گویا به تدریج از پیش تتَل رفتن!

امیر تتلو برای خلاص شدن از این برزخی که توش گرفتار شده یعنی بی پول و تنهایی تصمیم گرفت همون راهی رو دوباره بره که در گذشته رفته بود البته گره گشا هم نبود تتلو هوادارا و فناشو تهدید کرد که اگه بهش پول نرسونن چند تاشون نیان دوروبرش هیچ کار موسیقیایی جدید انجام نخواهد داد. این یعنی تتلو بی پول، تنها حالا بی کار هم شده! تتلو این روزها تقریباً همه تایمش رو با تتو آرتیست هاش می گذرونه یعنی صبح که پا میشه میره زیر دست اونا تا شب یا تتوهای قبلی رو ترمیم می کنه یا نقش و نگارهای جدید میزنه رو بدنش!

وقتی امیر تتلو نزدیکای آخر خطه! 

امیر تتلو انگار این روزها افسرده شده و یجورایی همه چیز و همه کس دارن براش تموم میشن. او به تازگی پستی تو صفحه شخصیش منتشر کرد و نوشت: من واسم آبجیم مُرد !! داداش مُرد !! همه مُردن !! من واسم خودم مُرد !! من خیلی وقته مُردم !! چند ماهی میشه !! واسه من همه چی مُرد‌ حتی موسیقی و هوادارام چون آدم بی رگ بی خاصیته و هواداری که آرتیستشو به گدایی بندازه هوادار نیست !! من چه ساده بودم و گول خوردم و عین خر کار کردم برای هیچی و فقط ساختم گلدون واسه خار !! من پُره منظور شدم !! من پُره از مردم شهر و شهر خالی از حتی ردّ کفشام !! وقتی حتی رد کفشت هیچ جا نیست یعنی نیستی !! من مُرد !! امیر تتلو مُرد !! من واسم خنده مُرد !!

unknown_320913803_570690671559331_647771555182464364_n (1)

گل یا پوچ بازی کردن نوستالژی امیر تتلو

امیر تتلو یه ویدیو باحال از گل یا پوچ بازی کردنش با یکی از دخترای بندش منتشر کرد که کلیا باهاش حال کردن و اومدن زیر این ویدیو کامنت گذاشتن و لایک کردن. مورد جالب تو گل یا پوچ امیر ده بیست سی چهل کردنش بود که یه جورایی واسه دهه شصتی ها خاطره بازی بود.

 

سحر بدنساز چه دل امیر رو برد!

گویا امیر تتلو عکس و ویدیوهایی از سحر رحمانی دختر بدنساز ایرانی تو مسابقات میس المپیا می بینه و که خانوم بدنساز با یکی از آهنگ های امیر تتلو میاد رو استیج و تتل از این قضیه حسابی به وجد میاد و توپیج شخصی خودش در مورد این خانوم ورزشکار اینطور می نویسه: یه خانوم بدنساز رو دیدم ویدیوشونو الان فکر کنم سحر خانوم بود اسمشون که با آهنگ تازیانه مسابقه شون رو اجرا کردن. چقدر عظلات تفکیک وحرفه ای! چقدر افتخار کردم...وقتی که نداشتم به خیلیا حسی بازم انرژی رسید به مو رسید ولی پاره نشد...

وقتی امیر تتلو خودش رو با مارادونا قیاس می کنه!

ما عاشق مارادونا بودیم هنوز که هنوزه هر روز فیلماشو نگاه میکنیم. فیلمای قدیمی، سیاه و سفید فیلم رقصیدنش تو رختکن. بازی با بچه هاش حتی فیلم ریش زدن و سر و صورت شستنش رو هزار بار و هر روز میدیدیم و میبینیم.

فیلم جوونی، پیری، چاقی، لاغری، برام مهم نیست. هرچی هست فقط مارادوناس و من عاشقشم چه چاق باشه چه معتاد؟! اون قهرمانیاشو آورده و لحظه های قشنگ و ساخته برام! حتی فیلم سیگار کشیدن و فوتبال دیدنشو بارها دیدم و میبینم!! به خودم میگم ای کاش دستم بهش میرسید دست و پاشو میبوسیدم و عکسش رو تنم تتوعه و صدتا مسی و رونالدو و هزار نفر دیگه هم بیان من عاشق مارادونام و بس!!  امّا رفت زیر خاک و من نرسیدم بهش. حالا بزرگترین آرزوم اینه برم سر خاک مارادونا

جالب نیست!؟ آرزوم بود زنده بود و زبونشو میفهمیدم و پیج داشت و هر روز تو پیجش بودم و صحبتاشو میخوندم و فیلماشو میدیدم. بله عشق اینه هواداری اینه نه اینکه ما زنده ایم و پرتِمون کردین تو انبار بی هیچی !! پس یا شما عاشق نیستین یا من مارادونا نیستم !! 

میرم !! مارادونا که شدم برمیگرپم !!

مارادونا+و+جام+جهانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی