|

وقتی الهام حمیدی واسه یلدا زیر و زبر میشه؛ اوووف خانوم چه ناجووور سوتی داد!

Elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر جذاب سینما و تلویزیون برای شب یلدا عکسی جالب از خودش منتشر کرد با تغیراتی شگفت انگیز که همه رو سورپرایز کرد!

لینک کوتاه کپی شد
12

شایانیوز- الهام حمیدی بازیگر جذابی که کارش رو با سریال های تلویزیون شروع کرد و هر چند تو سینما هم ایفای نقش داشته اما هیچ وقت نتوانست تو آثار سینمایی در قامت یک سوپراستار ظاهر شود و توفیقات که تو صداوسیما داشت رو اونجا تکرار کند. البته خیلی ها دلیل این موضوع نقش های تکراری می دونن که الهام حمیدی تو سریال های مختلف بازی کرده و تقریباً خانوم بازیگر یک کارکتر رو تو تمومی سریال ها بازی کرد و اون هم یک زن معصوم و ساده است که به خاطر جذابیت های ظاهری خانوم بازیگر حسابی دلنشین شده است.

اما الهام خانوم حمیدی برخلاف ظاهر ساده ای که ازش تو فیلم و سریال ها دیدم تو دنیای واقعی  حتی فضای مجازی حسابی ژیگوله و علاقه زیادی هم داره به تریپ برداشتن با استایلای خاص و شیک و پیک! این جذابیت حسابی به خانوم بازیگر کمک کرده و یه منبع درآمد بسیار خوبی برای خانوم ایجاد کرده. روال کار هم این شکلیه که الهام خانوم حمیدی  به صورت حضوری میره اون سالن یا مزون و یا کلینیک و به عنوان چهره ای مشهور و جذاب برای صاحبان اون کسب و کار تبلیغ می کنه.

وقتی الهام حمیدی واسه یلدا حسابی زیر و رو شده!

به تازگی و برای شب یلدا الهام حمیدی یه عکس از خودش منتشر کرد که واسه طرفداراش جدید بود و جذابیت داشت. این عکس اما یه نکته داشت و اون هم لاغر شدن خانوم بازیگر بود. در واقع الهام که بعد از ازدواج خیلی زود بچه دار شد و تو سال پشت سرهم زایمان کرد دری دچار اضافه وزن شده بود اما گویا با ورزش و رژیم غذایی مناسب حالا تونسته دوباره به اندام ایده آل و مدنظر خودش برسه.

elham-hamidi-shabe-yalda

irs01_s3old_10531445505961346646

وقتی الهام حمیدی و هسرش دارن میشن شبیه هم!

الهام حمیدی چند سالی میشه که دوباره ازدواج کرده و گویا همسرش هم به شدت پولدار تشریف دارن. چندی پیش که برای اولین بار عکس الهام حمیدی در کنار همسرش منتشر شده بود شباهت فرم ابرو و صورت الهام با علیرضا خان صادقی برای خیلی از کاربران جالب توجه بود و اون ها رو شگفت زده کرد.

alireza-sadeghi-1

وقتی الهام حمیدی واسه آبجی بهاره رهنما از خودش مایه می زاره!

الهام خانوم حمیدی واسه میکاپ عروسیش رفت پیش مریم رهنما آبجی بهاره و الحق و الانصاف خیلی هم خوب و زیبا شد و به مین خاطر الهام خانوم شد مشتری ثابت مریم باون و کلاً واسه هر جشن و مراسمی خودش رو تو سالن مریم خانوم خوشگل می کرد. 

ظاهراً رابطه الهام و مریم خانوم خیلی صمیمی هست و خانوم بازیگر حتی قبول کرده که به عنوان مدل آموزشی تو کارگاه میکاپ مریم بانو هم حضور پیدا کنه.

Untitled+(1)

وقتی الهام خانوم حمیدی سوتی میده ناجور!

چند ماه پیش الهام خانوم در لایو بهاره رهنما بود و یه سوتی بزرگ داد و اول از همه هم چشمای خودش و بهاره شیش تا شد!! 

البته که بهاره رهنما از اونور اشاره کرد و الهام حمیدی هم خیلی سریع کار رو جمع کرد اما همونطور که میدونید کاربران همیشه در صحنه از این موضوعات نمیگذرن و تا طرفو ترور نکنن ول کنش نیستند!

بیوگرافی الهام حمیدی و همسر جذابش

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی شوهری پولدار دارد که از خودش کوچکتر است. وی یکبار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما خیلی زود منجر به طلاق شد، پس از ان در سال 97 برای بار دوم با اقای علیرا صادقی ازدواج کرد.

علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی کیست؟

همسر این خانم هنرمند علیرضا صادقی بوده که در کار بیزینس و تجارت فعالیت دارد و از سرمایه دارهای سرشناس تهران به شما می اید.

او در کشورهای حوزه خلیج فارس به کار تجارت میپردازد و از ثروت زیادی برخوردار است.

563

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام اونیکه بغل دست الهام جونه کیه.سمت راستی.ممنون

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها