|

وقتی سمانه پاکدل و شوشو جانش سِتیدن شاخدار و آس؛ آقا و خانم چه وِلووو تشریف دارن!

samane pakdel shayanews

سمانه پاکدل بازیگر جذاب ایرانیه که با هادی خان کلی جذابترم شده و اینبار ست درجه یک این زوج جلو دوربینا کلی مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سمانه پاکدل بازیگر دوست داشتنی و باحال ایرانیه که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اما درست بعداز ازدواجش کم کم و نم نم کنار کشید و خیلی وقته خانوم بازیگر رو در تلویزیون و یا سینما نمی بینیم! البته که سمانه پاکدل با ازدواجش یه چیز دیگم ترک کرد و اون دوستی صمیمانه ای بود که با سحر قریشی داشت چرا که این دو بازیگر در سریال "دلنوازان" همبازی بودن و خب بعدشم شدن رفیق جون جونی! اما سمانه پاکدل بعد از اینکه شد خانووومِ هادی کاظمی دیگه حسابی چسبید به زندگی و این بازیگر جنجالی رو هم بیخیال شد.

سمانه پاکدل حالا شخصیتی جذاب تر داره که در کنار آقاشون وااااقعا جذابترم شده و خیلیا هستن که هوادار و دوست دار این زوج می باشند. سمانه بانو یه تغییر دیگم داشت و اون اینه که به شدت تو استایلش باکلاس تر شد و تصاویر اینستاگرامش نیز متفاوت از قبل هستند. بازیگر جوان کشورمون حالا پیجی داره پر از تصاویر خوشگل و رنگ و لعابدار که یا خودش تنهاییه و یا با شوشو جان!!

اما در ادامه ابتدا عکس این زوج عزیز رو در مراسم سینمایی مشاهده می کنید که گویای مطلب گفته شده در رابطه با جذابیتشون هست.

unknown_102911856_269692914141187_4434525910358201936_n

unknown_103935293_843290649531982_1498540426293928757_n

سمانه پاکدلی که یه کامیون ژل زیر پوستشه ولی دست به صورتش نزده!

سمانه پاکدل از دسته خانومایی هستش که تو سینما هنوز دست به صورتش نزده. البته منظور ما از لحاظ عمل های زیبایی هستش وگرنه خانوم بازیگر پروتز و تزریق ژل داشتن و دارن!

اما خب همنیکه تو این اوضاع و احوال سینما و بازیگرا که 90 در صدشون اول رفتن عمل کردن و بعد اومدن بازیگر شدن، عروسکی نشدن بینی غنیمته!! این موارد در میان بازیگران خارجی خب برعکسه اما بین ایرانی ها اگه بخوایم خودمون رو گول نزنیم و واقعیت رو ببینیم باید بگیم که خانوم های سینمای ایران به عمل های زیبایی اعتیاد پیدا کردن و حتی برخیشون مثل نیوشا ضیغمی چندین بار هم عمل کردن تا به چهره ای که در ذهن دارن برسن! البته اینجور که از میزان زیاد آرایش ها معلومه انگار همچنانم از خودشون راضی نیستن!

Untitled (1)

وقتی دورهمی بساط ازدواج سمانه پاکدل و همسرش رو میچینه!

فروردین ماه سال 96 بود سمانه پاکدل به عنوان مهمان روی صندلی دورهمی نشست و به گفتگو با مهران مدیری پرداخت و از علاقه اش به ازدواج در این برنامه صحبت کرد و شوخی های زیادی در رابطه با ازدواج نکردن خانوم خانوما در این برنامه شکل گرفت.

24 مردادماه سال 97 بود که سمانه پاکدل خبر ازدواجش رو به صورت رسمی اعلام کرد! شما هم تعجب کردید درسته؟ انگاری مهران مدیری فضایی برای ازدواج بانوان مجرد و سینگل سینماس بود چرا که نرگس محمدی هم به همین طریق با علی اوجی ازدواج کرد!!

سمانه+پاکدل

بیوگرافی جذاب سمانه پاکدل

سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1366 در اصفهان متولد شد. این بانوی هنرمند در یک خانواده 5 نفری چشم به جهان گشود و آخرین فرزند این خانواده است و یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد.

این بازیگر جوان در خانواده ای تحصیل کرده متولد شد و پدر و مادرش هر دو کارمند بودند و سمانه پاکدل هم در دوران تحصیل جزو دانش آموزان درسخوان بود و تحصیلاتش را در رشته روانشناسی تا مقطع لیسانس ادامه داد.

samanehpakdel__1551721100

بیوگرافی جذابتر هادی کاظمی

سید هادی کاظمی زادهٔ ۱۳ آبان ۱۳۵۵ در میانه، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی با سریال شب‌های برره به شهرت رسید و در آثار دیگر مهران مدیری نیز ظاهر شد. از دیگر آثار بازیگری او می‌توان به بازی در نقش نظام دوبرره، باباشاه و امیر یل زهره خانی اشاره نمود .

poster_49bfe2aa-3a7a-4862-9b52-8b31fbdfda5f

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها