|

فیس بیرنگِ "شقایق فراهانی" بازیگر گیلدخت نقاب خوشگلیشُ قاپید؛ قدرت آرایش که میگن اینه!

shaghayegh farahani shayanews

شقایق فراهانی بازیگر خوش چهره که اخیرا حسابی افتاده رو مود خفن بازی، چند وقت پیش عکسی متفاوت و نو میکاپ منتشر کرد که رسما همه رو گُرخوند!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شقایق فراهانی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیون و خواهر سلبریتی معروف یعنی گلشیفته فراهانیه که این روزا با بازی در سریال پرمخاطب "گیل دخت" تونسته دوباره توانایی هاش رو در بازیگری به رخ بکشه. شقایق فراهانی اولین بار با بازی در فیلم "چتری برای دو نفر تونست به شهرتی باورنکردنی برسه. شقایق فراهانی شاید اطرافش چندان حاشیه های پر سرو صدایی نداشته باشه، ولی به اندازه خودش میتونه فضای مجازی رو آتیشی کنه و یه جورایی خودش رو تو چشم کاربران بالا بکشه.

4758966

سوژه شدن شقایق فراهانی با فوتوهایی که از بیخ و بُن سانسور لازمن!

مثلا اینکه چند وقت پیش عکسایی از خودش منتشر کرده بود که او رو با ظاهری بسیار تعجب آور برای کاربران نشون میداد. از اونجایی که خیلی از بازیگرا این روزا زدن به در بیخیالی و با تیپ و استایلایی ظاهر میشن که هیچ جوره برای مردم قابل باور نیست، انگاری این بازیگر خوش استایل ما هم رسما اونور آبی شده.

همچنین اینطور که به نظر میاد خواهر شقایق یعنی گشیفته خانوم روی او تاثیراتی گذاشته و انگاری تو سفر خارجی که رفته کلا به هیچی نپوشیدن روی سرش راضی شده. البته که چیزی که توی این دو عکسی که در ادامه براتون میذاریم خیلیا رو متعجب میکنه اینه که در کنار ریلکس تریپ برداشتن شقایق خانوم اینکه هیچ گونه میکی هم تو یکیشون رو فیسش انجام نداده و زمین تا آسمون فرق کرده، همه رو رسما شوک کرد!

fff

yyy

وقتی شقایق فراهانی زیر یه مَن میکاپ کلا میکوبه و از نو میسازه!

شقایق خانوم از اون دسته بازیگراییه که علاقه زیادی به خاص بودن تو فضای مجازی داره و دلش میخواد همه جوره از بقیه سلبریتیا ده هیچ جلوتر باشه. واسه همین هم بعضی اوقات برای شوکه کردن ما یه عکسایی مثل آنچه در بالا براتون گذاشتیم از خودش منتشر میکنه و یه جاهای دیگه هم عکس هایی مثل اینی که در ادامه واستون تدارک دیدیم!

البته که شقایق فراهانی تونسته در زیبایی و البته نه نچرال بودن جذاب تر از خواهرش به چشم بیاد و تو مراسم های اکران یه مدل جینگول بازیایی از خودش دربیاره و جوری فیسش رو غرق در میکاپ کنه که قشنگ انگاری یکی دیگه پیش نگاهتونه.

shaghayeghfarahani_1505769102

shaghayegh-farahani-tasvir-3

رفیق بازیای شقایق فراهانی با خانوم ممنوعه سینما!

چند ماه پیش خبری در فضای مجازی مبنی بر مهاجرت یکی از سلبریتیای ایرانی منتشر شد که حسابی همه رو شوک کرد و اون چیزی نبود جز رفتن شبنم فرشادجو به کانادا. اما از زمانی که این بازیگر تشریف برده به اونور دنیا گویا طرفدارای زیادی پیدا کرده و کلی از بازیگران دیگه مدام در طول سال پیش او میرن و اینطور که معلومه خانوم خانوما با خیلیا در ارتباط بوده. البته که شقایق خانوم به واسطه خواهرش حسابی اونور دنیا هم برو بیا داره که حالا بعد از اون، شینم خانوم هم بهش اضافه شده!

shaghayeghfarahani_1609457269

میخوای شقایق فراهانی رو بیشتر بشناسی؟! بیا تا بِگمت...

شقایق فراهانی متولد 2 مرداد سال 1351 در شهر تهرانه. این بازیگر خوش چهره مدرک دیپلم رو در رشته گرافیک از هنرستان مربوط به هنرهای تجسمی گرفت و همچنین از دانشگاه آزاد مدرک لیسانسش رو در رشته نقاشی دریافت کرد.

شقایق خانوم در یک خانواده هنرمند به دنیا اومد و پدر او بهزاد فراهانی و خواهرش گلشیفته فراهانی هر دو به عنوان یک هنرمند و سلبریتی تموم عیار در حوزه بازیگری به شمار میان که میشه گفت رودست ندارن در حرفه خودشون. اولین کار حرفه ای او به فیلم لیلا برمیگرده و نخست پس از بازی در فیلم "چتری برای دو نفر" به شهرتی باورنکردنی دست یافت.

shaghayeghfarahani_1527262674

shaghayeghfarahani_1548119571

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها