|

"الیکا ناصری" اَبرای یاغی رو دیدی؟ یجور عکسیده کُپ مونالیزا ولی چیتان پیتان!

elika naseri shayanews

الیکا ناصری بازیگر سریال ابرا که شده شاخ اینستا و عکسای جذابی میذاره اینبار خودشو کپ مونالیزا کرد و عکسید!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- این روزا سریال جیران خیلی سر و صدا داره اما با جیران سریال دیگری به نام "یاغی" هم شروع به پخش کرد که اتفاقا این کار هم به شدت سر و صدا داشت. یاغی رو شاید دیده باشید و یا شاید هم فقط آوازَش رو از دور شنیده باشد که خیلی خفنه و این حرفا، اما انگاری تعریفات فقط برای ابتدای سریال بود و به نظر خیلی از کاربران از جایی که نیکی کریمی وارد کار میشه به بعد چندان چنگی به دل نمیزنه! حالا از خود کار که بگذریم و برسیم به بازیگراش باید بگیم که یاغی خان در سریال یاغی هرچه که کرد تنها برای رسیدن به دختری به نام اَبرا بود! اَبرا خانوم شاید یکی از سوژه های اصلیه فیلم محسوب میشد اما خودش به خودیه خود، چندان دیده نشد و هر چند قسمت یکبار سکانسی رو ایفا میکرد.

حالا اصلا ابرا کیه؟ الیکا ناصری یه دختر دهه هشتادیه که در نیمه اول این دهه متولد شده و نقش معشوقه جاوید رو به تصویر کشید. الیکا بانو با وجود اینکه اصلا شناخته شده نبود اما خب چون در گروهی به شدت حرفه ای دیده شد به همون میزانم زودی مشهور شد. 

حالا الیکا ناصری نزدیک به 180 هزار دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش داره که دوست دار خانوم خانوما هستند. اما انگاری ابرای سریال یاغیِ ما چندان علاقمند نیست تا از این فضا استفاده بیشتری داشته باشه و فعالیت کمی داره! برخلاف خانوم بهاره رهنما که هنوز هم انگاری تشنه دیده شدن هستند!

در ادامه تصویر مونالیزا طور الیکا ناصری رو مشاهده می کنید.

unknown_299584716_474180244552839_8004561953585772212_n

روی سفید و رژ قرمز الیکا ناصری چه دلبریه!

همونطور که از چهره دخترمون مشخصه الیکا ناصری سادگی انتخابشه که البته فکر نکنید مثل مثلا روشنک گرامی بدون هیچی هم میاد تو جمع، خیررر! بلکه گاهی خیلی ملو میکاپ میکنه و بیشتر هم به رژهای قرمز علاقمنده چرا که پوستی سفید داره!

unknown_240648210_367978898244516_4034437060515238302_n

وقتی الیکا ناصری با سیستم ظاهریش روی خیلیارو کم میکنه!

خب دیگه میدونیم که این روزا عمل جراحی زیبایی بین خانوما خیلییی زیاد شده و از طرفیم استفاده از لوازم آرایش تو خانومای ایرانی اونقدری زیاد هست که ایران تو هر چی رتبه نیاره تو استفاده از لوازش ارایش از مقام دارااااست! که خب این نشون دهنده کمبود اعتماد به نفس بانوان ایرانیه!

حالا این موضوع بین بازیگرای زن در سینما و تلویزیون هم زیاده که خب جدیدا بین دهه هشتادیا هم به شدت دیده میشه. این موضوع اصلا سن و سال هم نمیشناسه از سارا و نیکای 13 ساله نشون داده میشه تا بهاره رهنما و هما خاکپاش و .... کلی هنرمند دیگه که سنشون بالاست و نمونه هایی بارز هستند.

اما الیکا ناصری چهره ای نچرال داره که هنووووز وارد وادیه عمل ممل نشده، تا ببینیم بعد ها چی میشه! در عوض نیوشا خانوم ضیغمی خوب جای الیکا رو پر کرده و هییی میره زیر آمپولای ژلی!

Untitled

وقتی الیکا ناصری با علی شادمان زیادی عیاااقه!

الیکا خانوم از اولین روزی که همراه با سریال یاغی به خونه های مردم راه یافت، تونست دل خیلی از دختر و پساری جوون رو با خودش همراه کنه. چهره ملیح و نچرال این بازیگر باعث شده بود تعداد بی شماری از کاربرای فضای مجازی از او به عنوان یه ستاره بی بدیل در این چند سالی که بازیگرا عین ریگ بیابون وارد فضای سینما و تلویزیون شدن، ازش یاد بشه.

الیکا ناصری اما تنها رفاقتی که با علی شادمان داره فقط و فقط توی سریال نیست و خانوم خانوما حسابی با علی خان عیاقه جوری که از خوش گذرونیاش هم ویدیو میذاره و میشه گفت بدجوری کفشونه!

بیوگرافی مرموز الیکا ناصری

الیکا ناصری متولد سال 1381 هستش که خب هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با خانواده و تاهلش در دسترس نیست. الیکا ناصری از طرفدارای تیم استقلاله و عاشق رنگ آبی هستش. ناگفته نمونه خانوم خانوما به کتاب خوندن نیز علاقه خاص و وافری داره.

unknown_20181286_469115610124661_2235675441304174592_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها