|

بهرام رادان و زنش اینستا رو با اتاق دونفرشون اشتب گرفتن؛ داداش بعد جیران وا دادیااا!

mina mokhtari shayanews

مینا مختاری زنِ بهرام رادان که یه بلاگر جذاب و جیگول به حساب میاد، جدیدا از استایل گل واگلی و اروپاییش رونمایی کرد و همه رو شوکوند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهرام رادان از بازیگران محبوب و حرفه ای سینماست که این روزا با سریال پرطرفدار جیران داره حسابی میترکونه و یک شاه خیلی عجیب و غریب رو از خودش به نمایش گذاشته. بهرام رادان تو ایامی که مشغول کسب محبوبیت بیشتر با این بازگشت طوفانیش بود، یهو با خبر ازدواجش با یکی از بلاگرا به نام مینا مختاری کل فضای مجازی رو ترکوند. بهرام رادان این روزا به دور از هیچ حاشیه سازی داره زندگی خفن و مایه داریش رو کنار مینا خانوم میگذرونه.

اما مینا مختاری برخلاف همسرش حسابی داره تو اینستا با عکسای رنگ و وارنگ و خیلی جینگول مستونش میترکونه و به طوری همه مدلا رو زیر و زبر کرده و به شهرت رسیده که میشه گفت خیلی از بازیگرای حالایی و قدیمی باید بیان پیشش درس بگیرن. درواقع کافیه این خانوم مدل و خوش چهره فقط بیاد یه فوتو ساده منتشر کنه (که البته همچین عکسی رو توی پیجش نمیتونین پیدا کنین) تا یهو تعداد کامنتا و لایکا بره رو سقف آسمونا!

بهرامرادان

بهرام رادان و زنش کل اینستا رو مِلک شخصیشون کردن!

مینا مختاری از اون دسته بلاگراییه که صد برابر همسرش به شهرت و محبوبیت علاقه داره و واسه همین هم با آنچنان آرا ویرایی از خودش هی عکس میذاره که رسما انگاری تو یکی از عکسا اروپاس و تو اون یکی استرالیا!

البته در ادامه به سفرای خارج این خانوم خوش استایل هم میرسیم که کلی جنجال ساخته. ولی فعلا بهتره راجع به نحوه فوتو گذاشتنای مینا مختاری با آقاشون بپردازیم که از آینه و اتاقشون و همه چی تو اینستا خانوم خانوما پیدا میشه و اینکه دقیقا برای چی این بلاگر به این اندازه جینگول بازی علاقه منده کسی نمیدونه!

84565

uj

بهرام رادان و زنش با ممنوعه ها چه برو بیایی دارن!

خب اما برسیم به سفرای خارجی مینا مختاری که کم هم نیستن و استایلای اروپایی و خیلی رِله خانوم تو این عکسا حسابی چش درآرِ و آدم وقتی نیگا میکنه باورش نمیشه که بهرام رادان هم در این زمینه اصلا دخالتی داشته باشه و یه نگاهی به این فوتوهای پر و پیمون خانوم خانوماش داشته باشه.

اما از این موضوع تیپ و استایل خانوم و آقا که بگذریم میرسیم به سفری که به آلمان داشتن و تو جشن تولد خواننده ایرانی که خیلی هم همیشه با حاشیه همراه بوده شرکت کردن. حالا شاید بگین چطور به این نتیجه رسیدیم که مینا مختاری با بهرام خان تو همچین مراسمی رفتن؟ خب از استوری که خانوم خانوما در این جشن گذاشتن کاملا مشخصه و نشون میدن روابط بین المللی خانوم بلاگرِ بهرام رادان خیلی زیاده!

jh

خوشگلاسیون عجیب و غریب زنِ بهرام رادان همه مدلا رو کشوند جاده خاکی!

مینا مختاری در طی این مدت ثابت کرد که علاقه زیادی به پُز دادن از طرق مختلف داره و البته به دلیل استایل و چهره تو دل بروش واسه کارهایی مثل تبلیغات بسیار مناسبه. حتی این موضوع تا جایی پیش میره که بازیگر محبوب یعنی بهرام رادان اصلا تو اینستا به چشم نمیاد و با وجود اینکه الان داره حسابی با سریالش میترکونه، اما خانوم جونش با استایلای میلیاردیش و ژستای خاصش که تو تبلیغات مختلف حضور داره، شده یک همه اینستابازا!

البته یه سری تناقض ها هم درباره این خانوم خوش استایل دیده شده که مثلا یه جا داره با جواهرات گرون قیمت که سر تا پای خانوم رو نگین بارون کرده پز میده و یه جای دیگه با کلی خاص بازی و البته پوشش کاملا متفاوت داره چای گلستان رو تبلیغ میکنه. این همه تناقض عجیب نیس؟!!!

hg

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها