|

زنِ بهرام رادان یجور تیپ زده حارجکی طووور؛ خانوم با لباس تو خونه آویز انداخته سکه ای!

mina mokhtari shayanews

مینا مختاری بلاگر استایل اینستاگرامی حالا دیگه شده خانوم بهرام خان رادان و دیگه هرچی دوست داره تن می‌کنه اونم بی حساب و کتاب.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بهرام رادان از جمله بازیگر های خوش چهره و محبوب سینمای ایران که کرور کرور هوادار داره و طرفدار های دخترش مدام براش غش و ضعف میرند به خصوص تا قبل این که آقای رادان تصمیم بگیره تا از خانوم جذابش رونمایی کنه. بله همون طور که احتمالا تا الان متوجه شدید آقای سوپر استار چند ماهی میشه که ازدواجش رو با خانوم مینا مختاری علنی کرده. این طور که به نظر میرسه بهرام رادان حسابی گشته تا یه بانوی خاص با سلایق ویژه پیدا کنه تا شریک زندگیش بشه که اتفاقا مینا مختاری هم دقیقا همچین خانومی است. 

مینا مختاری بلاگر معروف مد و استایل در اینستاگرام است که اسمش یه جورایی برند محسوب میشه. خانوم نه تنها صفر تا صدش گرون قیمته، از این مدلها که راه میرن و ازشون اسکناس میچکه بلکه خیلی خاص پسند هم هست، از استایل و تیپ زدن هاش بگیر تا گوشی گرون قیمت و خاصش که با سلفی های تو آیینه ای که باهاش گرفته حسابی چشم طرفدارهاش رو درآورده؛ حالا یعنی چی یعنی این که یه جورایی مینا خانوم نشون داد تو دوره ای که همه خودشون رو با آیفون ۱۳ خفه کردن می‌ره سراغ یه گوشی خاص و به این ترتیب با همه فرق داره و همین تفاوتش هم باعث شده که الان همسر آقای بازیگر باشه.

مینا مختاری

مینا مختاری

مینا مختاری

مینا مختاری و تیپ‌های عجیب غریبش که تو داستان ها هم پیدا نمیشه

مینا مختاری از اونجایی که بلاگر استایل و مد هست مسلما خیلی به تیپ و استایل خودش میرسه و چون که خانوم گرون پوش‌ و مارک پسنده طبیعتاً انتخاب های بد نداره و همیشه آراسته و چشمگیر حاضر میشه ، با این حال سوال اصلی اینجاست که مینا مختاری آیا واقعا خوش استایل و خوش سلیقه است یا فقط بلده کلی خرج کنه و لباس های قیمت فضایی بخره؟! اخیرا خانوم خانوما عکسی از خودش منتشر کرد که قشنگ ثابت کرد پول که داشته باشی میتونی هرچی و هرجا و هرجور که دوست داری بپوشی و اصلا هم اهمیت نداره که بهم میان ‌‌و مناسب هستند یا نه، در ادامه این عکس جنجالی رو می‌بینید.

مینا مختاری

به گزارش شایانیوز، همون طور که در تصویر بالا دیدید همسر آقای بازیگر لباسی که پوشیده شباهت زیادی به لباس خواب های گرون قیمت داره از طرف دیگه صندل های پاش هم حس لباس خوابی استایلشون رو بیشتر می‌کنه حالا این وسط گردنبد بلند سکه ای که خیلی قدیمی و کلاسیکه به عنوان اکسسوری استفاده شده، خب یکی نیست بگه خانوم استایلیست مرزهای مد رو آنقدر گسترش نده بابا.

مینا مختاری و کرور کرور دسته گلی که حواله اش میشه

این طور که مشخصه آقای بهرام رادان یه دل نه صد دل عاشق مینا خانوم شده و برای ابراز عشقش دنبال هر راهی می‌ره که دسته گل های گنده و خوشگل خریدن یکی از اونها ست. مینا مختاری هم که فعالیت قابل توجهی تو اینستا داره و اصلا بدش نمیاد که همه بدونند آقای سوپر استار چطور شیفته و عاشق خانوم شده راه و بی راه از دسته گل هایی که بهرام رادان براش میخره پست و استوری میگذاره و این ابراز عشق آقای همسر رو به همه نشون میده.

مینا مختاری

مینا مختاری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها