|

وقتی "نگار جواهریان" اونقد خوشگله که دُخیش خدادادی چیتان پیتانیه؛ همزادش چه اوفیه!

negar javaherian shayanews

نگار جواهریان یه بازیگر خوش چهره از دیار سینماست که سالها پیش با رامبد خانِ خندوانه ازدواج میکنه و حالا عکس دخترشون حسابی سر و صدا کرده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نگار جواهریان یکی از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی در عرصه بازیگری می باشد که گرچه به خاطر ازدواج با رامبد جوان کمی تا قسمتی رفت قاطی بازیگرای منفور و حرص دربیار، اما خب همچنان نگار جواهریان یه هنرمند زیبا و ظریف برای مخاطب هستش که حاشیه خاصی ازش دیده نمیشه و همیشه هم استعداد و تواناییش رو در شغلش نشون داده و مخاطب رو راضی نگه داشته. نگار جواهریان از اون دست بانوان می باشد که تو کاراکترای مختلفی بازی کرده و این مدلی نیست که مثلا مثل نیوشا ضیغمی فقط تو یه راستا دیده بشه.

خانوم خانوما که هم تو غالب زن معلول، هم خانوم وکیل و با شخصیت، هم یه دختر باکلاس و ... همه مدله دیده شده حالا یکی از چهره هاییه که مثلا سریال شبکه خانگی "خاتون" رو در کارنامه کاریش داره که جذابیتی فوق العادع داشت و مخاطب رو حسابی راضی کرد. 

اما رامبد جوان وقتی که همسر سحر دولتشاهی بود هیچگاه پدر نشد تا اینکه نگار بانو رو اختیار کرد و حالا دختر داره! در ادامه تصویری از این مادر و دختر مشاهده می کنید که همرو متعجب ساختن.

61f07595232f8

نگار جواهریان با این حرکت تو دهنی زد به ژیگولای دو عالم!

نگار جواهریان کلا این مدلیه که اصلا علاقه نداره همانند خانومایی مثل نیوشا ضیغمی و یا مریم مومن مثل بنز آرایش کنه جوری که کلا فیسش زیر آوار آرایش دفن بشه. از طرفی هم خب همانند مثلا خانوم روشنک گرامی نیست که کلا بی آرایش پاشه بیاد و حد وسط رو رعایت میکنه.

خانوم بازیگر خوشگلمون که تا به حال عمل جراحی هم انجام نداده و ژل و بوتاکس خاصی هم ازش دیده نشده، به بانوان ایرانی نشون داد که با چهره ساده و نچرال هم میشه موفق و محبوب و البته خوش فیس بود.

unknown_290207990_772916133845094_3966471204636863144_n

همزاد ترکیه ایِ نگار خانوم جواهریان عجب آسی هستش خبر نداشتیم!

خیلی از بازیگرانمون هستند همانند مثلا لیلا اوتادی که یه شبیه به خودشون اونور آب دارند. حالا کی؟ اسکارلت جوهانسون بازیگر آمریکاییه که از نگاه مخاطبین همزاد لیلا خانومه!

البته این تنها یک مورد بود و مثال های زیادی هستند که با یه سرچ ساده پیداشون میکنید. اما نگار جواهریان نیز یه شکل خودشو داره که این یکی همین بغل گوشمونه! ترکیه رو که میدونید مثل مور و ملخ بازیگر داره و یکی از هنرمندای جذابش شباهت زیادی به نگار جواهریان داره که در ادامه مشاهده می کنید.

نگار-جواهریان-و-سرنای-ساریکایا

هوادارای نگار جواهریان چه خانومو بردن اون بالا مالاها!

نگار جواهریان از زمانی که خیلی به شهرت رسید و تونست راه خودش رو در حوزه بازیگری پیدا کنه، اصلا مثل خیلی از بازیگرای حالایی نشد و به جای اینکه مدام تو فضای مجازی بخواد با چیتان پیتان از خودش عکس و ویدیو بذاره، خیللللی ساده به زندگیش ادامه داد. ولی از اونجایی که خیلی از سلبریتیا حالا تبدیل شدن به یه خفن پر و پیمون و تو اینستا یه پا سوتون به حساب میان، گویا روی نگار خانوم هم حسابی تاثیر گذاشته.

حالا میپرسین چرا؟! واسه اینکه این بازیگر ژیگول و دوست داشتنی فوق العاده طرفدار پر و پا قرص پیدا کرده جدیدا و از بس این طرفدارا بهش اعتماد به نفس میدن، دیگه خانوم خانوما پایین بیا نیست و یه فوتوهای خفنی منتشر کرده که بیا و ببین! به طوری که با میکاپای ساده و خیلی ملیح چنان ژستی میگیره که انگاری میخواد دیگه بزنه تو کار مدلینگی و از این نوع ساده زیستی خستش شده!

e

Negar-6

عاشق سریال شهرزادی؟ نگار جواهریان با خاتونش ترکوند!

نگار جواهریان تا همین چند ماه پیش یه سریال تو شبکه خانگی داشت به نام خاتون که خب میدونید حسابی ترکوند و اتمام جذابی هم داشت و همانند سریال هایی مثل مثلا یاغی نبود که خوب شروع شه بعد خراب کنه!

نگار خانوم در این کار نقش اصلی رو هم داشت و خاتون بود که در کنار اشکان خطیبی جذابیت کار رو حسابی برده بودن بالا! 

نگار جواهریان از بچگیش علاقه بسیار زیادی به بازیگری و اجرا داشته و همانند بازیگران آبدوغ خیاری نیست که تا دو تا سکانس میرن دیگه حس فرش به عرش بودن رو دارند! این بازیگر جذاب در نویسندگی و دوبله هم دستی بر آتش داره که خب نشون میده یه زن فعاله و تقریبا تو خیلی از مسائل بیخیال ننشسته و حسابی اکتیو بوده.

نگار جواهریان با خاتون تونست کَل سریال شهرزاد رو هم بخوابونه و خیلیا رو عاشق سریال کنه.

کیف+کلاچ

یه ریز بیوگرافی جذاب از نگار جواهریان

نگار جواهریان متولد 22 دی 1361 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که از 15 سالگی وارد تئاتر شد سپس صداپیشگی را تجربه کرد و حالا ترجمه می کند. رامبد جوان نیز متولد سال 1350 می باشد که با همسرش فاصله سنی 11 ساله داره اما اینطور که نشون میده فاصله سنی گاهی نه تنها باعث ناراحتی نمیشه بلکه گاهی تفاهم بین اون زوج از خیلیا هم بیشتره!

نگارجواهریان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها