|

وقتی پیمان قاسم خانی و زنش خصوصیاشونو میریزن بیرون فاااجعه؛ چه بنزینی ریخت رو فَناش!

mitra ebrahimi shayanews

میترا ابراهیمی زنِ دوم پیمان قاسم خانی که این روزا تو فضای مجازی غوغایی به پا کرده، اخیرا از تیپ خفنش تو آسانسور با یه هاپو رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پیمان قاسم خانی نویسنده محبوب و دوست داشتنی ایرانیه که همواره در سینمای کمدی ما حرف اول رو میزنه. پیمان قاسم خانی این اواخر با ساخت آثار فوق العاده ای همچون "روزی روزگاری مریخ" تونسته بار دیگر اسمش رو سر زبونا بندازه. این نویسنده توانمند اولین بار زندگی مشترکش رو با بهاره رهنما شروع کرد و حالا بعد گذشت زمان تصمیم گرفته با یک روانشناس فوق العاده بِیبی فیس که ازش هم کلی کوچیکتره یعنی میترا ابراهیمی ازدواج کنه. پیمان قاسم خانی حالا با ازدواج موفقی که در کنار میترا ابراهیمی داره حسابی تو فضای مجازی و حقیقی محو شده، ولی در عین حال خانومش کلی به چشم اومده و داره تو اینستا بدجوری میترکونه!

uy

فاز و فوز خفن زنِ پیمان قاسم خانی با هاپو جونشون!

پیمان خان که بعد از ازدواجش همه میگفتن که خیلی خانوم ژیگول و کوچول فیسی داره و البته میترا ابراهیمی هم حسابی بعد از ازدواجش تو اینستا در شرایط مختلف از خودش عکس و فیلم منتشر میکنه، جدیدا در حالت های مختلف شوهرش هم با خودش همراه کرده و آقا پیمان شده پایه عکاسی های خانوم دکتر!

مثلا همین چند وقت پیش خانوم خانوما یه عکسی تو آسانسور منتشر کرد که او رو با یکی از حیوونای خونگیش نشون میداد که درواقع داره روزش رو تبریک میگه. اما این عکس زمانی که منتشر شد بازتاب های مختلفی داشت و اون هم این بود که میترا خانوم نوشته فکر نمیکردم هیچوقت کسی رو بتونم اندازه لئو دوست داشته باشم و این یعنی چی دقیقا؟!!!

ea

وقتی زنِ پیمان قاسم خانی هنوز نیومده طعم شهرت رو میچشه!

یکی از مواردی که نظر خیلیا رو درباره زنِ پیمان قاسم خانی یعنی میترا ابراهیمی به سمت خودش جلب میکنه اینه که خانوم خانوما قبل از اینکه بخواد با پیمان خان ازدواج کنه اینقدر تو فضای مجازی فعال نبود و مدام در حال انتشار عکسای رنگ و وارنگ نبوده. ولی حالا خانوم دکتر ابرهیمی تبدیل شده به یک سوتون گنگ تو فضای مجازی که همه جوره سعی داره با تیپ و استایلاش یا حتی با فازای جورواجوری که در کنار همسر گرامیش میگیره به شهرت بیشتری برسه.

البته میترا خانوم هنوز از گرد راه نرسیده یهو واسه یک فستیوالی که در مونیخ برگزار شده بود و اینطوری که میگفتن برای یکی از فیلم های خانوم ابراهیمی به نام کامی بوده. همین قضیه باعث شد که نام میترا خانوم حسابی تو فضای مجازی بپیچه و بیشتر از قبل تبدیل شه به یک گنگ پر و پیمون!

ogt

tg

dt

میترا خانوم یه جنجال بپا کنِ تموم عیاره!

میترا ابراهیمی که در همون اوایل حضورش تو فضای مجازی البته بعد از ازدواج با پیمان قاسم خانی کلی حرف پشت سرش در اومده بود که قبلا با پیمان خان رابطه داشته و دلیل جدایی پیمان و بهاره هم همین ایشون بوده، سعی کرد با یه کلیپ به این موضوع پایان بده.

میترا ابراهیمی بیان کرده بود: "من شیطنت های اینستاگرامی را می‌شناسم بخشی از آن ویدئو را کات کرده و پخش کردند که بگویند کسی که وارد زندگی پیمان شده، من بودم. درحالیکه من اصلا در آن زمان آن‌ها را نمی شناختم. ایشان (بهاره رهنما) هم چنین حرفی نزدند. این مساله برای من و پیمان بسیار مهم است چنین حرف هایی در شان خانواده من و پیمان نیست و بسیار ناراحت کننده است که عده ای چنین کاری کرده اند. من اتفاقا درباره ویدئویی که ایشان ( بهاره رهنما) درباره ورود دخترهای جوان به زندگی افراد متاهل صحبت می کرد را سرچ کردم و دیدم. ایشان در ان ویدئو توضیح می دهد که  دخترهای جوان نباید وارد زندگی افراد متاهل شوند. خبرنگار از او می پرسد آیا برای شما چنین اتفاقی افتاده که ایشان (بهاره رهنما) توضیح می دهد برای من چنین اتفاقی نیفتاده اما چون من مدافع حقوق زنان هستم این توصیه را می کنم که دخترها چنین کاری نکنند."

درواقع آشنایی این دو نفر بر میگرده به زمانی که در یک فیلم، میترا ابراهیمی به عنوان تهیه کننده در اون حضور داشت و پیمان خان هم نویسنده اون بود. همین موضوه مسبب آشنایی پیمان خان و میترا خانوم شد که بعد ها به ازدواج انجامید. ولی باز هم خیلیا همچنان به میترا خانوم میتوپن و قانع هم نمیشن!

mitra-ebrahimi-1

yf

tv

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • معین ارسالی در

    اخرش جداییه . حالا ببین من کی گفتم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها