|

تولد بازی "پیمان قاسم خانی و زنش" که البته خواهر زنش ترکوند؛ خانوم بی مِیک چه خوب شد!

mitra ebrahimi shsysnews

پیمان قاسم خانی و همسرش رابطه ای بسیار صمیمی با مارال فرجاد دارند اما حالا تصویری از اونها منتشر شده که نکته ای دیگر توجه همرو جلب کرد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- این روزا دیگه تو عرصه بازیگری و سینما تنها خود اشخاص نیستند که مشهور میشن و یا هستن، بلکه زناشون و شوهراشون رو هم با بهونه های مختلف میارن تو بورس تا خدای نکرده از قافله حواشی عقب نمونن و خونواده نیز از این سفره بهره ای ببرند. خیلی ها همانند خانوم بهاره رهنما هستند که همسرشون یعنی آقای امیرخسرو عباسی رو هم وار بازار داغ شهرت میکنند که خب با این ترفند یا کسب و کار قبلیه اون شخص حسابی میره بالا و یا معروف میشن و با بالا بردن پیج تبلیغات میگیرن و خودی نشون میدن. حالا از موضوع شوهر قبلیه بهاره خانوم که دربیایم و برسیم به شوهر قبلتر وی، باید بگیم که پیمان قاسم خانی مدت طولانی ای بعد از طلاق با بهاره تنها موند اما مدتهاست که با خانومی به نام میترا ابراهیمی ازدواج کرده و مشخصه که لایف استایل پر از عشق و حالی هم دارند. 

پیمان قاسم خانی و میترا خانوم یه پاشون ایرانه و یه پاشون اروپا اما با این حال از زوج های آروم و کم حاشیه ای هستند که همانند بهاره خانوم اهل جار زدن و خودنمایی نیستند! پیمان و میترا رفاقتی صمیمانه با مارال فرجاد نیز دارند و حتی تا به حال تصاویری بسیااار نزدیکی هم ازشون دیده شده که حرف و حدیث دار بود اما خب از اونجایی که بازیگرن و راااحت، این موضوعات ه به راحتی فراموش شد!

مارال فرجاد بازیگر مشهور که قطعا می شناسیدش به تازگی 40 ساله شد. به همین منظور تصویری از وی به همراه دوستای جیک تو جیکش منتشر شده که البته خواهر خانوم یمان خان هم تو عکس هستند و برخی از کاربران همیشه در صحنه جذب آبجی خانوم شدند!

Untitled

میترا ابراهیمی که این روزها نام آشنایی برای دنبال کنندگان فضای مجازی است، دکترای روانشناسی کودک و نوجوانه. میترا خانوم از زمانی که با پیمان قاسم خانی بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون ازدواج کرده، موفق به جذب فالوورهای بسیاری شده که برای پیشرفت کارش خیلی کمک کننده بود. جالبه بدونین خانوم دکتر در حوزه کارگردانی سینما هم فعالیت دارد و باب آشنایی او با پیمان قاسم خانی نیز از همین طریق بود.

Untitled

میترا خانوم بالاخره دست از آرایش برداشت!

میترا ابراهیمی خانومی جوان می باشد که همانطور که در تصاویر مشخصه از نظر سنی خیلی خیلی کوچیکتر از پیمان هستش اما اینجور که معلومه سن و سال چندان مهم نیست و تفاهم و خواسته ها اهمیت خیلی بیشتری داره.

میترا خانوم ابراهیمی چندان اهل آرایش های تند و تیز نیست اما خب بالاخره خانوم هستش و گهگاهی با میکاپِ کامل دیده میشه! همسر آقای نویسنده تصویری از خود استوری کرد که نچرال و بی آرایش بود اما زیبایی خاص خود را هم داشت.

Untitled

پیمان قاسم خانی و خانوم خانوماش کفر همرو درآوردن!

پیمان قاسم خانی درست برخلاف همسر سابقش فعالیت بسیار کمی در فضای مجازی داره اما خب میترا ابراهیمی همسر فعلی اش در این فضا اکتیو تره اما و اونجایی که حامی حیوانات هستش پست هایی این چنینی زیاد منتشر میکنه. اما به تازگی تصویری از این زوج جذاب به اشتراک گذاشته شد که البته کامنت های جذابی نداشت! در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید.

ناگفته نمونه که خیلی از مخاطبین دل خوشی از بهاره رهنما ندارن اما با این حال الفاظ رکیکی هم بار میترا ابراهیمی می کنند که چندان جالب نیست!

Untitledنظرات ناجوری که زیر این پست پُر شد!

پیمان قاسم خانی 24 سالی از میترا ابراهیمی بزرگتر است. ناگفته نماند که پیمان با میترا مدتی بعد از طلاق با بهاره ازدواج کرد و به گفته خود یک سال و نیم بعد از طلاق با پیمان آشنا شد اما خب شایعاتی در این میان وجود دارد که می گوید پیمان و بهاره به دلیل اینکه میترا شخص سوم رابطشون شده طلاق گرفته اند!  به همین جهت خیلی از کاربران میترا خانوم رو مقصر طلاق این دو میدانند و هنوز هم بر این گمان اند!

در ادامه قسمتی از این نظرات رو مشاهده می کنید که اختلاف نظر وجود دارد اما خیلیا بر این باوراند که میترا ابراهیمی باعث و بانی طلاق بوده است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی