|

فیگور چفت تو چفت زنِ شهاب حسینی با یه عالم چیتان پیتان؛ اووو چه خارجکی ام میعکسه!

sanaz arjmand shayanews

شهاب حسینی این روزا تبدیل به چهره ای پرحاشیه شده که با خانومش داره میترکونه و اینبار تصویر چفت تو چفتشون حسابی بولد شد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خب دیگه این روزا میدونیم که بازیگرای سینما و تلویزیون برای مخاطب به دو دسته تبدیل شده و برخی از چشم افتادن و برخی هم عزیز شدند. مثلا شهاب حسینی رو میشه گفت تقربیا داره لب مرز قدم برمیداره و حواسش هست که از هیچ طرفه بوم نیوفته. حالا از این ها که بگذریم شهاب حسینی تا پیش از این اتفاقات، برای موضوع دیگری هم خیلی زیاد حاشیه ساز شده بود که خب برای شخصی مثل شهاب حسینی که چندان خودش رو وارد جنجالات نمیکنه کمی تا قسمتی عجیب بود.

حالا قضیه چیه؟  دیگه ازدواج و طلاق بین بازیگران اونقدری نقل و نبات شده که فقط میان خبرشو میدن و میرن. از طرفی هم چند روزی برای کاربران جالب به نظر میاد و دست به دست میچرخه و در نهایت همچی برمیگرده به اوضاع قبلی! دقیقا این اتفاق برای شهاب حسینی افتاد چرا که آقای بازیگرمون جدیدا رفتن تو کار عیال جدید و جوان که خب بیشتر هم کم سن و سال بودن خانوم دومشون مورد توجه و البته تعجب قرار گرفت!

اما از خوبیای این زوج میتوان به کم حاشیه بودن و آرامششون اشاره کرد که هردو اهل جار زدن نیستند. مثلا خانوم بهاره رهنما رو دیدین؟ از وقتی که با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد تا لحظه طلاقش یکسرررره حاشیه سازی کرد که خب چندان هم جالب نبود و تو چشم کاربر منفور شد. اما در ادامه تصویری از شهاب حسینی و ساناز ارجمند همسر جذابش مشاهده می کنید که به قول یکی از کاربرا ساناز خانوم کراش کلی دخترو مال خودش کرده!!

رونمایی+شهاب+حسینی+از+زن+دومش+با+۱۷+سال+اختلاف+سنی!+++عکس

شهاب حسینی با این کاراش شده آسِ بازیگرا!! بابا ایول

میدونیم که شهاب حسینی هوادار زیاد داره و حتی تو یه تایمی سوپراستار هم خطاب میشد. آقای بازیگر کارنامه کاری پر باری داره چرا که تا به حال فیلم و سریال های زیاد و جذابی ازش دیده و خداییش رو بخوایم بگیم استعداد محشر و چشمگیری داره.

شهاب حسینی در نقش های مختلفی همچون بچه پرو مثل قباد در شهرزاد رو بازی کرده. از طرفی هم شخصیتی مومن و معتقد همچون امیرعلی دوران در فیلم دل شکسته رو تو کارنامش داره. هم شخصیتی ژیگول همچون فیلم سوپراستار رو داره و هم ظاهر و باطنی متفاوت و معلول همچون فیلم حوض نقاشی! البته که اینها تنها تعداد کمی از ایفای نقش های پرفکت شهاب حسینی بود و همونطور که میدونید این بازیگر دوست داشتنی کاراکترای مختلف بسیااار زیادی رو تا به حال به تصویر کشیده و مخاطب رو راضی نگه داشته.

شهاب حسینی شیفته خانومای چشم روشن و نچرال!

حالا از کار و بار شهاب خان حسینی که در بیایم و برسیم به زندگی خصوصیش باید بگیم که ایشون عاااشق و شیفته خانومای نچرال با چشمای رنگی هستند که البته قهوه ای هم رنگ خداست ولی ایشون ظاهرا روشن پسندند!

همسر قبلیه شهاب حسینی یعنی خانوم پریچهر قنبری نیز اینچنین بودند و ساناز خانوم ارجمند هم یه بی بی فیسِ جذاب و چشم رنگی هستند! ساناز ارجمند یه دختر دهه شصتیه که شاید به اقتضای سنش باید حالا چهره ای پروتزی میداشت اما خانوم خانوما انگاری حتی انگشت هم به سمت صورتشون نبردن چه برسه به دستکاری!

ساناز ارجمند در میان بانوان پر آرایش و غلیظ ایرانی نیز کم آرایش بودن رو انتخاب کرده و در هر عکسی که ایشون رو ببینید سادگی و طبیعی بودن ازشون میباره!

Untitled

سبک عکاسی هالیوودی و عجیب ساناز ارجمند! وقتی آقای بازیگر خوش سلیقست

ساناز ارجمند تو کار مدلینگ بازیه و عکاسیه و اصلا از همین طریق هم با شهاب خان آشنا میشه! اما سبک کار ساناز خانوم به نوعی جالبه و همانند بسیاری از عکاسا نیست که فقط بره از دخترای خوشگل عکس بگیره با ژست هایی اون جوری و هالیوودی، بلکه تو کارنامه کاری خود و البته پیجش تصاویری رو به اشتراک گذاشته که همه جوره توشون دیده میشه از خانومی بسیااار سن بالا با چهره ای چروک و زیبا گرفته، تا تصاویری که کمی تا قسمتی عجیب به نظر میرسن!

در ادامه مواردی که گفته شد رو مشاهده کنید تا خودتون قضیه رو متوجه شین!!

unknown_64369118_936681506663903_4602017029315914572_n

unknown_51769956_304559833578342_5358841379303039845_n

اما ساناز ارجمند کیست؟

روز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی شین برگزار شد که حضور شهاب حسینی در کنار یک خانم جوان به نام ساناز ارجمند باعث شد که حواشی زیادی برای این دو چهره به وجود بیاید و گفته شود که شهاب حسینی با ساناز و ارجمند که ۱۷ سال اختلاف سنی دارد ازدواج کرده است.

ساناز ارجمند سال 1369 در شهر مشهد به دنیا آمده و شهاب حسینی متولد 14 بهمن سال 1352 می باشد. 

ظاهرا این روند در میان آقایون و خانومای بازیگر به خصوص آقایون بسیار تِرند شده که زن میگیرن و همسرشون رو آنچنان مشهور میکنن که دیگه رقابتی سخت با خود اون سلبریتی داره! نمونه بارزش هم بهرام رادان و ....

unknown_122823653_351161919549627_7226884280228260516_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها