|

زیباترین بازیگران زن ایرانی که به خوشگلی شهره اند؛ نه ایران بلکه کل دنیا خاطرخواه دارن!

اخیرا زنان ایرانی جایگاه ویژه ای در وبسایت های زیبایی کسب کره اند در این گزارش زیباترین بازیگران زن ایرانی از نظر جهانیان را مرور می کنیم

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- از دیرباز، آراستگی ظاهری برای زنان بسیار بیشتر از مردان حائز اهمیت بوده است. شکی نیست که این جنس لطیف برای نمایاندن زیبایی ظاهری خود تلاش های زیادی می کند و معیارهای زیبایی چه در ایران و چه در بقیه نقاط دنیا در گذر زمان تغییرات بسیار زیادی کرده است. امروزه معیارهای زیبایی با رسانه‌های جمعی تعیین می‌شوند و به یک مراسم پرمخاطب تبدیل شده است. اکنون وبسایت مد و زیبایی از سال 1990 سالانه لیست 100 چهره زیبا در میان افراد مشهور را منتشر می کند.

نامزدهای این لیست مرد و زن هستند. این کار در ابتدا به عنوان یک پروژه کوچک آغاز و بعد به یک پدیده اینترنتی سالانه تبدیل شد.برخلاف اکثر رتبه های سالانه زیبایی ،در این انتخاب محبوبیت فرد و همچنین کشور خاصی معیار انتخاب نیست. و ربطی به اندام خاص و شهرت هم ندارد. در عوض ، این لیست به جای انعکاس افکار عمومی ، سعی در آگاهی و گسترش آن دارد. ستاره های بزرگ و ستاره های جدید ، احساسات جهانی و ناشناخته های نسبی را پیدا خواهید کرد. طی 30 سال گذشته ، این لیست توسط صدها میلیون نفر از سراسر جهان دیده می شود. به طور گسترده ای شناخته شده ترین و معتبرترین لیست در نوع خود است که در سال های اخیر زنان ایرانی جایگاه ویژه ای در وبسایت های زیبایی کسب کره اند که در گزارش تصویری امروز شاهد زیباترین بازیگران زن ایرانی از نظر جهانیان خواهیم بود.

- گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی بازیگر و صداپیشه ایرانی متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران است که از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز نمود. او فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیمی‌نیا و خواهرِ کوچکترِ شقایق فراهانی، از بازیگران سینما و تلویزیون ایران و آذرخش فراهانی سرپرست، نوازنده، ترانه‌سرا و خواننده گروه موسیقی کوچ‌نشین است. گلشیفته نخستین بار در فیلم درخت گلابی مقابل دوربین قرار گرفت و پس از آن در بسیاری از فیلم و سریال‌های تلویزیونی به ایفای نقش و یا به صداپیشگی پرداخت که می‌توان به دیوار ۱۳۸۶، ماهی ها عاشق می شوند ۱۳۸۳، درباره الی ۱۳۸۷، همیشه پای یک زن در میان است ۱۳۸۶، قسمت بالایی ۲۰۱۷، بوتیک ۱۳۸۲، پترسون ۲۰۱۶، استخراج ۲۰۲۰ و جن لاک ۲۰۱۹ اشاره کرد.

گلشیفته فراهانی چند سال پیش از کشور خارج شد. جزو بازیگران ایرانی است که با خروج از کشور وارد سینمای هالیوود شد.گلشیفته فراهانی یکی از زنانی هست که از سوی وبسایت Tc Candler نامزد ۱۰۰ زن زیبای سال ۲۰۲۱ شد. گلشیفته فراهانی طی سال های اخیر همواره از سوی وبسایت زیبایی شناختی به عنوان زیباترین زنان سال معرفی شده است.

Golshifteh+Farahani+Paterson+Photocall+69th+WHJvCZQ9Z96x

02e801fd0bfbb565d99eafc35804d83b

2647b011f57c3b08e848eec539a182cc

688e34270e3fefda8260d91a1383035c

da4719de15e3ec140825e2aa25e3a32b

- کیمیا حسینی

کیمیا حسینی مدل زمینه های استایل و میکاپ است تاریخ تولد او در شناسنامه اش، بیست و سومین روز مهر ماه ۱۳۸۰ ثبت گردیده، محل تولد او تهران می باشد. خانواده ی پرجمعیتی ندارد و اولین فرزند یک خانواده ی چهار نفری است. کیمیا حسینی مدل زمینه های استایل و میکاپ است که در اینستاگرام حضور فعال او به چشم می خورد. او از چهره های زیبا و خاص و چشمانی به رنگ آبی برخوردار است که می توان این دارایی های خدادادی او را، اصلی ترین دلیلش برای ورود به دنیای مدلینگ دانست. چهره ی او را می توان به عنوان یکی از خاص ترین چهره های ایرانی به حساب آورد. وی از نظر قد و اندام نیز کاملا استاندارد های یک مدل را دارد و می توان گفت که او از همان ابتدا برای عرصه ی مدلینگ خلق شده است که در فهرست نامزدهای ۱۰۰ زن زیبای جهان قرار گرفت.

کیمیا حسینی

کیمیا حسینی

کیمیا حسینی

کیمیا حسینی

کیمیا حسینی

کیمیا حسینی

- ترلان پروانه

ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز است. ترلان پروانه در خانواده فرهنگی و هنرمند در شیراز بدنیا آمد. در سن ۳ سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد و همزمان در برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما به ایفای نقش پرداخت.او هم چهره زیبایی دارد و هم بازیگری را از کودکی آغاز کرده و در همین سن ۲۲ سالگی یک بازیگر تقریباً باتجربه محسوب می‌شود.ترلان پروانه یکی دیگر از بازیگر جوان سینما که اخیراً توسط وبسایت در فهرست نامزدهای ۱۰۰ زن زیبای جهان قرار گرفت.

ترلان پروانه

f20e54bc2712686fb0320c81fd028b49

ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه

- بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران و فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر است. او با وجود مخالفت خانواده فعالیت اش در بازیگری را شروع کرد البته طراحی و تبلیغات شغل اصلی اش است و می‌گوید عاشق تئاتر است. در رتبه بندی که وبسایت های زیبایی ارائه کردند بهاره کیان افشار در رتبه هفتم زیباترین زنان بازیگر مسلمان قرار گرفته است.

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    زیباترین بازیگر زن خانم لیلا اوتادی با اختلاف

  • ناشناس ارسالی در

    سلام

  • ماریا ارسالی در

    خنده دار بود

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها