|

فازای دهه نودی "بهاره رهنما" با اکسسوریای غووول؛ خانوم با یه وزنه شویِ سومش رو کرد!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما بازیگر محبوب که این روزا با استایلا و میکاپای سمی داره کل اینستا رو آتیشی میکنه، این بار با یه حرکت از شویِ سومش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما از بازیگران محبوب و مطرح سینما و تلویزیونه که این روزا حسابی پرحاشیه شده و هر روز داره با خلق یه موضوع جدید تو اینستا آشوب به پا میکنه. بهاره رهنما به تازگی کلا فاز خودش رو عوض کرده و تصمیم داره با سلبریتیای دیگه در حوزه تبلیغات هم در کنار بازیگری رقابت کنه. البته اگه تصور میکنین بهاره رهنما از بازیگری کنار رفته در اشتباهین. چون خانوم بازیگر تمام سعیش رو داره میکنه که بلکه کسی بیاد و بهش پیشنهاد بازیگری بده و حتی با حضور در صحنه های مختلف تئاتر بر این موضوع صحه میذاره ولی خب گویا خانوم خانوما به خاطره ها پیوسته.

بهاره رهنما که سابقه دو ازدواج ناموفق رو داشته، چند وقتی میشه که درگیر شده با کارایی که بتونن روحیه خانومو بالا ببرن. این بازیگر که با عمل های متعدد الان شده یه پا شاخ فضای مجازی، بار دیگه با یه سرگرمی جدید ظاهر شد و اون هم چیزی نیست به جز ورزش، اونم تو باشگاه پرورش اندام که خانوم ثابت میکنه با این استوریش که قصد داره بیاد رو فرم و آماده شه برای همسر سومش. بله، چرا که نه. ایشون تو این ویدیویی که منتشر کرده یه حلقه ای به دست داره که همه کاربرا رو به این سمت کشونده که خانوم خانوما هوس ازدواج بعدی به سرش زده.

بهاره رهنما؛ ملکه تغییرات یوهویی تو اینستا!

از اونجایی که تغییرات یهویی خانوم بعد از حاجیشون از حجاب زیادی تبدیل شده به یه پوششی که فقط بالا سرِ خانومو پر کرده و از پایین رهاس کلا، بر احتمال حضور فرد جدیدی در زندگی خانوم رهنما خبر میده. این بازیگر خوش چهره که جدیدا زده تو کار میکاپ و البته فیلتر رو فیلتر انداختن تو اینستا، یه جوری از خودش سلفی میذاره که واقعا باید دهه هشتادیا و دهه نودیا بیان پیش خانوم درس بگیرن.

علاوه بر این با وجود این حجم تغییرات یوهویی در زندگی بهاره رهنما، عجیبه که هنوز که هنوزه این حجم اعتماد به نفس واسه خانوم بازیگر باقی مونده که خب میشه گفت در کمتر کسی چنین خفن بازیایی بعد از دو ازدواج ناموفق دیده شده!

qq

ggf

استایلای بهاره رهنما که از بدو خلقت دیده نشده!

بهاره خانوم از اون دسته بازیگراییه که تا مدت ها فقط و فقط فکر و ذکرش بازیگری بود. اما چند وقتی میشه که خانوم خانوما حسابی زده تو کار اینستابازی و روزی نیست که دیده نشه تو استوری و پستای رنگ و وارنگش. این بازیگر که از همون ابتدا چهره دوست داشتنیش محبوب دل خیلی از مردم شده بود، حالا مدتیه که داره غرق میکاپای جورواجور میشه تا بانو رو آماده یه زندگی تر و تازه دیگه بکنه.

بهاره رهنما در کنار میکاپ هاش از استایلای عجیب و غریبی هم رونمایی میکنه که میشه گفت مختص خود خانمه و کسی رو دستش نیومده هنوز. فرم تیپیک خانوم رهنما حتی بعد از عمل های مختلف هنوز هم تپل مپله و با ژستایی که در کنار این استایلای منحصر به فردش میاد، رسما تبدیل شده به یه مدل فشن که از ابتدای خلفت دیده نشده!

q

e

o

بهاره رهنما و خانواده قر و قاطیش که تو دنیا پخش و پَلان!

بهاره رهنما که خیلیا بر این باورن که تک فرزنده و چندان درباره خانوادش اطلاعاتی ندارن، باید بگیم که بهاره خانوم خودش چندان علاقه ای نداشت که بخواد از داداش و خواهرش حرفی به میون بیاره. از زمان تک و تنها موندنش یهو زد تو کار معرفی تمام کس و کاراش و اول با رفتن به آلمان از داداش جانش که پرفسوره رونمایی کرد و بعد هم دخترش رو که تو اتریش داره درس موسیقی میخونه و در تنهایی برای خودش کلی عشق و حال کرده.

f

ss

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها