|

"پانته آ سیروس" بازیگر بانوی سردار یادته؟ خانوم با تیپاش چه آتیشی میسوزونه تو اینستا!

pantea sirous shayanews

پانته آ سیروس بازیگر برف بی صدا میبارد که این روزا با عکسای جنجالیش اینستا رو ترکونده، حالا رفته آفریقا و با تیپ و ژستاش همه رو شوک کرد!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- پانته آ سیروس بازیگر محبوب و حرفه ای سینما و تلویزیونه که این روزا داره با گشت و گذاراش کل اینستا رو میترکونه و طرفدارای زیادی واسه خودش دست و پا میکنه. پانته آ سیروس اولین بار در سریال طنز "شمعدونی" نقش تقریبا فرعی رو بازی میکرد و پس از اون با بازی در سریال "بانوی سردار" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه. از اونجایی که پانته آ سیروس علاقه زیادی به خاص بودن و متفاوت به نظر رسیدن داره، در فضای مجازی کلا یه آدم دیگه اس که با استایلای خفن و خارجکیش همه رو شوک کرده!

پانته آ خانوم به تازگی در طی سفرهای دور دنیاش حالا تشریف برده به آفریقا و همه جوره داره پیجشو پر میکنه از تیپای گنگ بالاش. از زمانی که این بازیگر در نقش های مادر چادری و بی بی مریم بازی کرد تابحال انتظارات همه رو درباره ظاهرش یه طوری کرده که فکر میکردن خانوم خانوما باید همیشه همونطوری باشه. اما به این دلیل که پانته آ سیروس کلا فقط و فقط به نظر خودش اهمیت میده و واسش مهم نیس که کی چی میگه، هر جوری هم که دلش میخواد میگرده و هر کسی رو در بهت فرو میبره!

البته نباید در میون این همه استایلای باورنکردنی خانوم از اکیپ خطریش هم غافل شد. از دید کاربرا تیپای اَجق وجق و اروپایی دور و بریای این بازیگر باعث شده که خانوم یه جورایی از سلبریتیای دیگه متفاوت تیپ بزنه و رسما یه جوری کُپ پسرا کرده خودشو که وقتی عکسی ازش میبینی باید دو ساعت با خودت بسنجی که ایشون همون بی بی مریم بختیاری هستن یا نه؟!!!

e

f

gf

عکسای خالیوودیِ پانته آ سیروس که کف بُره بدجور!

پانته آ خانوم که علاقه زیادی به گشتن این ور و اون ور  داره چند وقت پیش تشریف برده بود اصفهان با استایل جدیدش اونجا هم کلی جنجال کرد. خانوم خانوما یه جوری تو اصفهان میچرخید که انگاری صاحب کل نصف جهانِ و یه بار هم گذرش به دوربین نخورده.

البته از دید پانته آ سیروس بازیگرا میتونن هر جوری دلشون میخواد بگردن و با هر کسی حتی ولی میتونن جلوی دوربین کلا بشن یکی دیگه که کسی نشناسشون! ایشون هم به همین خاطر با نحوه خاص بستن شال روی سرش معروفه که عین یه کلاه میکنه شالُ و با یه دوغ جوری ژست اومده بود و با انگشترای غول و دستبند سرخ پوستیش فاز گرفته که بیا و ببین!

q

a

جینگول بازیای پانته آ سیروس که دهه نودیا جلوش لُنگ میندازن!

پانته آ خانوم جزو اون دسته از بازیگراییه که مدام دوست داره بگه سن و سال اصلا مهم نیست و دل باید جوون باشه و از اونجایی که خودش حسابی دلش جوونه از یه چیزایی رونمایی میکنه که اگه ببینیش رسما فکِت میفته.

خانوم خانوما عاشق کوهنوردی و ورزش در هر زمینه ایه و شاید هم به همین خاطره که تونسته با وجود اینکه نزدیک به پنجاه سال سن داره با استایل خوبی ظاهر شه تو اینستا که انگاری یه دختر دهه نودیه و اگه مثل بازیگرای امروزی به ظاهرش برسه، قطعا میتونه سن خودش رو خیلی پایین تر هم نشون بده. ولی خب از خوبیای این بازیگر اینه که به این مدل کارا علاقه نداره.

s

w

as

کمی بیشتر با پانته آ سیروس!

پانته آ سیروس بازیگر دوست داشتنی ایرانی متولد 1 فروردین 1353 در شهر تهرانه. او مدرک لیسانس خود رو از دانشگاه آزاد تهران در رشته طراحی صنعتی دریافت کرد. اولین هنری که پانته آ خانوم در اون تونست به خوبی بدرخشه نقاشی بود و در زمینه یوگا هم مربی گری میکنه و علاقه بسیار زیادی به ورزش داره.

این بازیگر برای اولین بار با بازی در سریال پرمخاطب "شمعدونی" استعدادهای بی نظیرش رو به رخ کشید و با نقش بی بی مریم به قدری معروف و محبوب شد که حد و حصر نداشت. این اواخر نیز پانته آ سیروس تونست با نقش فوق العاده اش در سریال "برف بی صدا می بارد" حجت رو در بازیگری تموم کنه!

d

g

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • یاس ارسالی در

    تو رو خدا ببین کیا شدن الگوی جامعه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها