|

تیپ جوندار "پانته آ سیروس" با شلوار سندبادی کنار بی بی مریم؛ چه پیرسینگایی قلبمون گرفت!

pantea sirous shayanews

پانته آ سیروس بازیگر نقش بی بی مریم که این روزا با استایلای اروپایی طور تو اینستا ظاهر میشه، با یه تیپ عجیب سر مزار سردار بختیاری رفت!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- پانته آ سیروس از بازیگران محبوب و مطرح سینما و تلویزیونه که شاید نام آشنایی براتون نباشه، ولی اگه این روزا سریال "برف بی صدا می بارد" رو نگاه کرده باشین قطعا نقش مادر آقا احمد رو به یاد دارین. پانته آ سیروس همچنین تو سریال بانوی سردار بازی موندگار بی بی مریم رو به نمایش گذاشت و تونست یه یادگاری جذاب واسه همیشه تو ذهن مخاطبانش بسازه. بهتره بدونین این نقش های جذاب تنها بخشی از هنرنمایی های پانته آ سیروس در سینما و تلویزیون به شمار میاد و ایشون علاوه بر بازیگری درجه یک، تو اینستا یه غول به معنای واقعین.

اما پانته آ خانوم که یه جورایی میشه گفت اصلا تو خونه نمیتونه بمونه و همش در حال گشت و گذار این ور و اون وره به تازگی رفته تو فاز اولین نقشی که حسابی باعث شد به چشم بیاد و سر خاک بی بی مریم رفت. شاید تصور شما از این بازیگر یه بانوی خیلی موجه با تیپ اصیله، ولی این بازیگر ادا اطوار داره هوارتا و تیپاش همش متناسب با ترند ساله. پانته آ سیروس با یه استایل متفاوت و باورنکردنی که خیلی اونو رله و آزاد نشون میده، ظاهر شده و اینستا رو با این تیپاش ترکونده!

t

d

پانته آ سیروس با فازای خز و خیل هنوز اینور مونده جای تعجبه!

پانته آ خانوم یه گردشگر به معنای واقعی کلمه اس که مدام تو هر شرایطی حتی تو همین گرمای هوا هم باید حتما سفراش به راه باشه. البته فک نکنین که خانوم بازیگر فقط میره واسه تفریحا، نه ایشون میرن و کلی هم فیلم و عکس جورواجور تو پیجش میذاره. به قدری هم با استایلای رنگ و وارنگش رخ میده که اگه بری تو پیجش قطعا فک میکنی این پیج یه مدل استاره نه یه بازیگر.

خانوم خانوما حالا به تازگی تشریف برده اصفهان و با اکسسوریای غول پیکرش فک همه چِسبوند به زمین. خانوم تو گرما یه دوغ خوشگل و گوارا جلوش گذاشته و با انگشتری که طرحش چش کاربرا رو از جا درآورده سیس اومده غربی که بیا و ببین!

i

پانته آ سیروس یه کوهنورد خفن و شاه کش!

پانته آ خانوم با وجود اینکه داره به مرز پنجاه سال میرسه، ولی یه تیپ خیلی اروپایی و خفن داره که اگه دلیلشُ بخواین بدونین با یکم گشت و گذار تو پیج اینستاش قطعا متوجه خواهید شد. پانته آ سیروس یه عاشق واقعی در حوزه ورزشه و میشه گفت کوهی نیس که ایشون با تیم مختلط و جوونش فتح نکرده باشه. خانوم بازیگر تو هر فصلی از کوهنوردیش نمگیذره و یه استایل رونی کلمن طور و خانومی البته برای خودش ساخته که میشه گفت رو دستش نیومده.

q

w

jfj

این در حالیه که خانوم بازیگر تو سریال "برف بی صدا می بارد" خیلی آروم و متینه و از این عمه جان هاییه که همه دوست دارن بهش تکیه کنن.

ولی نکته جالبی که درباره این بازیگر وجود داره و کاربرا بهش اشاره میکنن اینه که پانته آ خانوم تو این سریال برعکس سریال های دیگه اش خیلی سعی داره اون قلدر بودنشُ بپوشونه و خیلی جاها هم با چشماش سیس عجیبی به خودش میگیره که حسابی زهره آدمو میترکونه!

kdk

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها