|

"ساره بیات" با سیزده تا عمل مثل فرشته ها شد؛ خانوم با بساطِ خونشون همرو میخکوب کرد!

sareh bayat shayanews

ساره بیات بازیگر کاربلد و خوش چهره ایرانی می باشد که تصاویر بسیاری از خود در اینستاگرام منتشر می کند و اینبار خودشو کپ فرشته ها کرد!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- ساره بیات بازیگر جذاب اما مغرور سینما و تلویزیونه که البتتته بر روی پرده نقره ای بیشتر دیده میشه اما ظاهرا خانوم خانوما سیس کاریشون به جعبه جادو نمیخوره. البته که ساره بیات بعد از بازی در فیلم "عنکبوت" و اکران هایی که داشت دیگر در مراسمات سینمایی دیده نشد و خیلی هم بی سر و صدا شد! ساره بیات اما در فضای اینستاگرام فعالیت زیادی داره و بعد از ازدواجش این اکتیو بودنه خیلی بیشتر شد.

اما از مشکلاتی که ساره خانوم بیات داره اینه که اصولا دوست داره عکساش یه مدلایی خاص باشه که خب این خاص بودنه مثلا اینجوریه که تو پیج خانوم بازیگر عکس و پست زیاده ولی خب هیچکدوم درست درمون نیست و همشون یا از اینور صورت وی گرفته شده یا از اونور صورتش، یا رفته تو دماغش و یا اصلا چشماشو گرفته با موهایی بسیار ژولیده!! 

اما ساره بیات با همه این تفاسیر باز هم هواداران بسیاری داره و نزدیک به 3.5 میلیون کاربر، دنبال کننده خانوم خانوما هستند که خیلیاشونم شیفته و دوست دارشن! ساره بیات به تازگی هم تصاویری منتشر کرد که با موارد گفته شده دقیقا مطابقت داشت. در ادامه تصویری جالب از وی مشاهده می کنید که شبیه به فرشته وحی شده!!

sarehbayat__1659199084

sarehbayat__1658855993

ساره بیات با بساط خونشون همرو میخکوب کرد!

ساره بیات در کل از هنرمندای بسیار مایه دار و شاخیه که تنها برای شهرت و علاقه اش به این حرفه وارد بازیگری شد نه پول و درآمد! ساره بیات بعد از ازدواجش از زنی مغرور تبدیل به دختری ظریف تر و نرم تر شد که لطافتش حتی در عکس ها هم به خوبی مشخصه!

ساره خانوم بیات اما حالا به نسبت قبلش خودنمایی بیشتری داره و گهگاهی دقیقا مثل همون عکس گرفتن از خودش، از موارد دیگه ای هم که میخواد عکس منتشر کنه زوایایی عجیب رو انتخاب میکنه و خلاصه انگاری خانوم خانوما به زاویه های معمولی و یا هنری علاقه چندانی نداره و شاید هم هنری بودن رو در این زاویه میبینه!

ساره بیات همونطور که گفتیم لایف استایل مرفهی داره و بعضی اوقات از وسایل خونه و یا حیاط و ... تصاویری به اشتراک میذاره. در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید که دلیل و مفهومش این عکس ها چیه خدا داند!

Untitled

Untitled

Untitled

ساره بیات نشون نمیده ولی ازووون عشق خاصاست!

ساره بیات علاوه بر حرفه ای بودن در بازیگری بخاطر سبک پوشش عجیب و خاصش هم  هست که حسابی معروف شده. ساره خانوم بخاطر قد کوتاهی که داره همیشه یه تیپای خفن و خاصی داره که فقط مخصوص خودشه.

البته ناگفته نمونه که شاید تو ظاهر ساره خانوم چندان علاقه ای به عکس گرفتن نداشته باشه ولی در واقعیت اصلا اینطور نیست. خانوم خانوما تو پیجش به قدری از خودش سلفی میگیره که دیگه ته هر چی سلفیه رو درآورده. خانوم بس دیگه چی میخوای از جون گوشیت آخه!

sarehbayat__1641413999

فنای ساره بیات که براش کشته هم میدن!

اما ساره بیات حالا دیگر بیش از حد تصور من و شما هوادار داره به طوری که دقیقا همانند هوادارای آقای محمدرضا گلزار، واسش سر و دست میشکونن و گریه و زاری میکنن و برای لحظه ای کنارش بودن همهمه راه میندازن! اما واقعا سوال اینجاست که چرا؟؟

در ادامه ویدیویی که ساره بیات منتشر کرد و یکی از هواداراش براش درست کرده بود رو مشاهده می کنید.

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت.

علیرضا افکاری همسر ساره بیات کیست؟

علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان است. او آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی است که با خوانندگان مشهور و معروف زیادی همکاری داشته است. او سالها پیش با زهرا عاملی ازدواج کرده و یک دختر نوجوان به نام نیکا دارد.

ساره بیات و مامان خانومیش ساره بیات و مامان خانومیش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مانیسیا ارسالی در

    چندتا مجسمه و گیلاس ک دیگ نشون دادن نداره...

  • آیما ارسالی در

    یعنی آدم چقدر میتونه جذاب باشه واقعا عاشق این بازیگرم هم بازیش هم تیپش هم خوشگلیش خیلی جذاب و دوستداشتینی هست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها