|

وقتی "لیلا بلوکات" با یه ترکیب عجیب جوونیشُ به رخ میکشه؛ دلبندم این ابروئه یا فرچه!

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات بازیگر محبوب و خوش استایل که حالا با مدلای خارجی انگاری در رقابته، با فِنت جدیدش تشریف آورد به اینستا واسه عرض تسلیت!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- لیلا بلوکات از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که به تازگی بیشتر از اینکه مشغول کارهای بازیگریش باشه، سعی داره تا به اهداف بزرگترش برسه. لیلا بلوکات یه سلبریتی فوق العاده دست به خیره و در همین زمینه هم یه خیریه بنا کرده و اسمش رو هم گذاشته "مهر لیلا". لیلا بلوکات چند ماه پیش در سریال "از سرنوشت" مهمون خونه های مردم بود و این روزا زده تو فاز گرفتن با استایلا و تیپای مختلفش که خیلی هم متفاوت تر از قبل نشونش میده.

لیلا خانوم اخیرا عکسی از خودش منتشر کرد که خیلی تو اون جوون و جینگول به نظر میاد و اینطور که معلومه داره تمام سعی و تلاشش رو میکنه تا به هر دلیلی مدام تو اینستا باشه. حالا چرا این رو میگیم؟! چونکه خانوم خانوما اومده یه عکسی که معلوم نیس مال چند قرن پیششِ رو با کلی آب و تاب پست کرده که یاد عباس معروفی، نویسنده معروف و محبوب ایرانی رو زنده نگه داره. لیلا بانو که چند وقتیه از پاریس تشریف آوردن به ایران بدجوری اعتماد به سقف پیدا کرده و افتاده رو دور اینکه راه و بیراه از خودش عکس منتشر کنه تا یه وقت مبادا از بقیه بازیگرا عقب بیفته.

لیلا بلوکات تو این عکسی که گذاشته پیجش خیییلی زیاد جوونه و البته شاید هم مال همین حالاش باشه. چون خیلی از بازیگرا هستن که هر چی سنشون میگذره انگاری دارن مثل بنجامین باتن جوون تر میشن. خانوم بازیگر با مژه های فتوکپی سرنتی پیتی فیس جذابی واسه خودش ساخته که بیا و ببین. البته در میون تمام این میکاپا و جینگول مستون بازیا، نباید از تزریقات ژلی که انجام داده واسه گونه اش هم غافل شد!

q

لیلا بلوکات در کپشن پستش نوشت:

"گفت:

دنیا پوچ و بی ارزش است!

هیچ ارزش ندارد...

گفتم:

حرف‌های خوب بزن.دنیا بی‌ارزش نیست،

فقط انسانی زندگی کردن خیلی سخت است...

سمفونی مردگان

#عباس_معروفی"

وقتی لیلا بلوکات بالاخره عاشق میشه!

لیلا بلوکات از اون دسته بازیگراییه که دوست داره همواره طبق جوی که در فضای سینما وجود داره پیش بره و هرگز نمیخواد از هیچ قضیه ای عقب بمونه. واسه همین هم این روزا که همه سلبریتیا زدن تو خط فازپرونی با هر چیزی که بتونن و مدام با انتشار عکسای مختلف  سعی میکنن، یه طورایی جذابیتاشونو به رخ بقیه بکشن، لیلا خانوم هم تخته گاز داره میره تو جاده خاکی و با یه استایلایی ظاهر میشه که کفت میبره! این بازیگر که هیچوقت عادت نداره با یه تیپ دو بار دیده شه، اما بالاخره مشخص شد که خانوم وابسته یه عینکشه که همه جا با خودش همراهش میکنه و کاربرا با دیدن این موضوع حسابی شوک شدن که چه عجب؛ ایشون هم میتونه تو تیپش یه چیز ثابت داشته باشه!

w

dd

ظاهر خفن لیلا بلوکات با مدل موی اروپایی!

لیلا بلوکات که به تازگی زده تو فاز خاص و اروپایی، جدیدا با ظاهری خیلی ژَذاب تشریف آورد تو اینستا و روی همه رو کم کرد. خانوم خانوم یه سلفی گرفته از خودش که اگه ببینیش میگی ایشون گذرش هم به دوربین سینما نیفتاده، چه برسه به اینکه بخواد یه بازیگر معروف و محبوب هم باشه. موهای گیس شدش بدجوری فیس خانومو عوض کرده و با حالت جوجه تیغیش عجیب اومد و پز داد.

uu

گنگ بالای خیریه لیلا بلوکات که همه سلبریتیا رو گذاشت جیبش!

لیلا خانوم اخیرا خیلی فعال شده و تو هر مراسم و کنسرتی دیده میشه. او هیچوقت بیکار نمیشینه و البته به همین واسطه هم تعداد بی شماری از سلبریتیا رو قانع کرده تا پولای زیادی به خیریه اش کمک کنن. درواقع از دید کاربرا خانوم بلوکات با این حضورای همیشگیش با یه تیر دو نشون میزنه و هم اینکه تیپ و استایلای جورواجورش رو به رخ بقیه میکشه و باعث بیشتر دیده شدنش میشه، هم اینکه باعث پر رونق شدن خیریه "مهر لیلا" میشه.

ff

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • جنابی ارسالی در

    خانم بلوکات بسیار بازیگر ارزنده ای هستن و من ایشون رو رده بالا میبینم و آرزو میکنم یه روزی از نزدیک ببینم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها