|

"فریبا نادری" دید چیتان پیتان وطنی جواب نمیده زد تو کار عکسای خارجیش؛ بابا مایه دار!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری از بازیگرای مشهوریه که آرومه و حاشیه ساز نیست اما جدیدا تصاویری میذاره که نشون میده ظاهرا خانوم بازیگر خارج از کشور هستن!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تو این چند سال اخیر به خصوص با اومدن کرونا خیلیا خب اومدن سمت اینستاگرام و هم سرگرم شدن و هم بیشتر خودشون رو نشون دادن و یکسری هم کسب و کارشون خیلییی بالا گرفت. اما در این میان سلبریتی ها و قشر مشهور جامعه هم چون نمیتونستن تو ملا عام خودی نشون بدن و بازیگرا هم از ترس مریض نشدن نرفتن تو جمع و کم کار شدن، خب همگی تو اینستاگرام جمعشون جمع شد. فریبا نادری یکی از همین چهره های مشهوری هستش که تو این دو سه سال تونست فالووراشو زیاد کنه در حدی که با وجود اینکه چندان سینمایی نیست اما بیش از 2 میلیون فالوور داره! فریبا نادری اما قبلنا تصاویر بهتر و مرتب تری منتشر میکرد اما حالا انگار برای خانوم بازیگر بیشتر تبدیل به نوعی عادت شده که فقط یه چیزی به اشتراک بذاره و چندان به موضوع و زیبا بودن تصویر اهمیتی نمیده. فریبا نادری البته که بعد از صدبار پخش کردن سریال "ستایش" هم ره صد ساله رو دو دقیقه ای رفت و حسابی ترکوند که این موضوع هم در جذب فالوورش بسیار تاثیر گذار بود.

فریبا خانوم نادری با وجود اینکه تو این سریال منفور ترین کاراکتر رو داشت اما با بازی جذاب و بلدانه اش تونست دو جانبه خودش رو بشناسونه. یکسری از خانوم خانوما متنفر شدن و سری دیگر هم شیفته وی! فریبا نادری حالا اما قاطی تبلیغات شده و او را در عرصه بازیگری نمی بینیم. فریبا نادری فیلمی با نام "خائن کشی" در راه تولید داره اما هنوز به اکرانی نرسیده و مشخصم نیست کی برسه اما در عوض این بازیگر در صفحه اینستاگرامش حسابی اکتیوه و به تازگی هم تصویری از غروب آفتاب در میان پست های نامرتبش منتشر کرد که زیبا بود.

Untitled

بازیگریه فریبا نادری رو اینبار متفاااوت ببینیم!

اما فریبا خانوم نادری به تازگی انگاری وارد کار تبلیغات سنگین شدن. البته که گهگاهی برای سالن های زیبایی و یا فروشگاه و ... معرفی و تبلیغ داشتداما اینبار بازیگری خود را به رخ کشیده و در ویدیویی ایفای نقش کردن تا محصولات کنسروی یک برند رو تبلیغ کنند. در ادامه این ویدیوی رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

بهاره رهنما از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو تبلیغ داره ولی فریبا نادری ...

خب همونطور که در فیلم مشاهده کردید فریبا نادری با تیپ و چهره اصلی خودش بود و مدل تبلیغاتی بازی کرد نه فیلم و سریالی! اما خب اگه بخوایم واقعیت رو هم ببینیم این روزا هر کسی از راهی به دنبال هزینه های زندگی و پیشرفت هستش. خب چه راهی بهتر از اینستاگرام؟ در این سرویس هر کسی به نوعی داره پول درمیاره که خب برای دیده شدن هم باید مشهور بشی و پیجت بره بالا! چهره های مشهور اما این شهرت رو دارن پس چرا که نه؟ 

خیلی از همنرمندان در هر قشری هستند که وارد حوزه تبلیغات شدن و اتفاقا پول خوبی هم در میارن اما برخی همانند خانوم بهاره رهنما دیگه شورش رو درمیارن و کاربر رو کلافه و خسته کردن از بسسسسس از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو معرفی میکنن! برخی هم مثل فریبا نادری به صورت گلچین این کار رو انجام میدن که میتونه در نوع خودش خوب باشه!

Untitled

فریبا نادری انگاری تو بِرند گوچی کار میکرده!!

اما فریبا نادری درسته که زیاااد از خودش عکس منتشر میکنه اما اصلااا استعداد خوبی در خوشتیپی و یا ژست های درست حسابی نداره و هیچگاه خانوم خانوما رو با استایلی جذاب ندیدیم! این عقیده برای تصاویری است که در صفحه اش منتشر میکنه و تو طول روز تیپ میزنه، اما در مراسمات فربیا نادری با ظاهری جذاب تری دیده میشه!

مثلا این چند روزه تو تابستون یاد گرفته رنگی میپوشه اما در اجق وجق ترین حالت ممکن! خانوم بازیگر که سعی داره هم خنک و راحت لباسش رو انتخاب کنه و هم رنگی باشه، از اینور بوم میوفته و ظاهری بسیار نامناسب پیدا میکنه که هم برای شخصیتش چندان جالب نیست و هم برای سن و سالش!

در ادامه نمونه ای بسیار جدید از آن را مشاهده می کنید که خانوم بازیگر همراه با رفیق جانشون و دخترشون هستند که واقعا شلوار گل گلیه سرخابی همخونی خوبی با مانتوش نداره و برای بیرون رفتن چندان زیبا و آراسته نیست! برخی از کاربران هم تیپای شنبه یکشنبه و رنگی خانوم رو با برند عجیب غریب گوشی مقایسه کردن!

kkk

ihik

بیوگرافی فریبا نادری و شیطنت با داداش جان

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت. رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها