|

هم اکنون سیل جذابیت از فِیس دیبا زاهدی؛ ایرانه ولی انگار تو اروپا زندگی میکنه

diba zahedi shayanews

دیبا زاهدی بازیگر جذاب ایرانی که یه چهره کیوت دخترونه داره به تازگی تصاویری از خود منتشر کرد که با ژست و چهره ای که داشت مثل آهنربا شد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دیبا زاهدی بازیگر خوشگل و خوش استعداد ایرانی می باشد که اولین بار او را در فیلم جذابی همچون "پنج ستاره" دیدیم که با هنرمندان به نام و خفنی همچون شهاب حسینی، شیرین بینا، سحر قریشی، بهنوش بختیاری و... همبازی بود . دیبا زاهدی  در اولین تجربه حضور در نمایش خانگی در فیلم نهنگ آبی ساخته فریدون جیرانی مقابل دوربین رفت. این بازیگر جوان در سریال نهنگ آبی بازیگر نقش پگاه دختر علیرضا خالقی و همسرش سارا بود و این سریال یکی از تجربه های خوب دیبا زاهدی در دنیای بازیگری و حضور در نمایش خانگی بود. البته که دیبا زاهدی رو اگه بخواین بهتر به یاد بیارین بهتره همین سریالی که چندین ماه پیش نشون میداد رو مثال بزنیم که در آقازاده نقش همسر جوان و جذاب مهدی سلطانی رو بازی میکرد و تهشم مُرد!!

دیبا زاهدی یه دختر دهه شصتیه جذابه که چهره خوبی داره اما خب به لطف عمل جراحی زیبایی! دیبا زاهدی در اینستاگرام مثل خیلی از هم صنفاش فعالیت داره و عکسای زیادی منتشر میکنه از خودش اما نکته جالبش اینجاست که با وجود اینکه جوان و زیباست اما اصلا اهل حاشیه سازی و دیده شدن از این طریق نیست. اما خب خانوم خانوما اهل انتشار تصاویر نکته دار و جینگول مستونم هست و به تیپ و ژستای عادی قانع نیست.

در ادامه دو تصویر از وی مشاهده می کنید که چشم خیلی هارو به خودش خیره کرد!

Untitled

Untitled

وقتی دیبا زاهدی ایرانه ولی انگار تو قلب اروپا زندگی میکنه!

اینروزا خانومای بازیگر هم در سینما و هم در فضای مجازی و مراسمات سینمایی اونقدررری راحت شدن که هر استایل و لباسی رو به راحتی میپوشن و کسی هم کاریشون نداره! 

دیبا زاهدی نیز چنین است و با وجود اینکه گفتیم جنجال سازی نمیکنه اما در عوض صفحه اینستاگرامش تصاویری که گهگاهی از نامتعارفی هم میگذره و حسابی باز میشه و یا فیگور هایی نامتعارف داره. در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید که انگاری خانوم خانوما تو قلب اروپا زندگی میکنن!

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

بیوگرافی جالب دیبا زاهدی

دیبا خانوم زاهدی متولد 7 آذر 1368 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری می باشد که از بچگی عاشق بازیگری شد اما بخاطر مخالفت خونواده مجبورا کنکور رشته مهندسی شرکت کرد.

در دانشگاه اما چشماش همیشه به دنبال آگهی برگزاری ورک شاپ های بازیگری بوده که از همین مسیر هم وارد عرصه هنری شد. این کوچولوی عاشق اولین بار سال 1376 وقتی 8 ساله بود در تئاتر دانش آموزی بازی کرد اما خانوادش مخالف بودند با این حال سعی می کرده نمرات خوبی بگیرد تا مانع فعالیت اش نشوند.

اولین فیلم با خفنای سینما

سال 1392 وقتی 24 ساله بد از طریق کلاس سمندریان به امیر سمواتی تهیه کننده فیلم پنج ستاره معرفی شد و با این فیلم اولین بار جلوی دوربین رفت و با خفن هایی از سینما کارش رو شروع کرد.

Untitled

وقتی عشق معماری چشماشو میگیره!

رشته تحصیلی اش را دوست دارد و تا همین چند سال پیش پروژه های این رشته را نیز قبول می کرده اما به دلیل بازیگری کمی از آن دور مانده است.

با این حال می گوید اگر فرصت داشته باشد معماری جزو دوست داشتنی ترین فعالیت هایش است.

Untitled

تلاش برای رزومه قابل قبول

دوست ندارد روند مشهور شدنش در زمان کوتاهی اتفاق بیافتد میخواهم با رزومه قابل توجهی بتوانم مشهور شوم و در این عرصه جا بیفتم.

علت کم کاری

مثل خیلی از بازیگران خانوم دیبا زاهدی نیز بر این عقیده است که پیشنهاد بازی زیاد داشته اما معیارهایی برای انتخاب نقش دارد که تا آن معیارهایی که برای خود تعریف کرده در کار نباشد آن را نمی پذیرد حتی اگر بیکار بماند!

ازدواج خانوم خانوما

دیبا زاهدی همانند بسیاری از خانوم های بازیگر جوات در سینما و تلویزیون ازدواج نکرده و هنوز مجرد است. دلیل این مجردی ها احتمالا سخت گیر شدن بانوان می باشد و یا به دلیل شغلی که دارند پیشنهاد ازدواج کم است و یا در مرحله آخر اینکه خود شخصی ترجیحش بر اینه که مجرد بمونه و راحتی بیشتری داشته باشه!

Untitled

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها