|

"نسرین مقانلو" چه شلنگ تخته ای میندازه با فیگوراش؛ زن سرکش مختار حسابی زده جاده خاکی!

nasrin moghanloo shayanews

نسرین مقانلو سلبریتی محبوبیه که این روزا با پخش دوباره سریال مختارنامه از او به وفور یاد میشه و اخیرا هم یه عکس از دوران جوونیش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نسرین مقانلو از بازیگران مطرح و محبوب ایرانیه که توی این ایام و با پخش دوباره سریال "مختارنامه" اسمش سر زبونا افتاده. نسرین مقانلو برخلاف دهه هشتاد که حسابی رو بورس بود و مدام تو سریال ها و فیلمای مختلف دیده میشد، الان خیل کم بازی میکنه و به جرگه سلبریتیایی که عشق دیده شدن هستن، پیوسته. نسرین مقانلو به تازگی تو اینستا خیلی پرکار و حاشیه ساز شده و کم کم داره میزنه به جاده خاکی!

نسرنی مقانلو اخیرا بدجور زده تو فاز جوونیش و با انتشار برخی عکسای قدیمیش میگه هعی کجایی جوونی که یادت بخیر... البته نسرین خانوم الان هم واسه خودشون یه گنگی هستن تو اینستا و یه طوری عکسای عجیب غریب با حال خراب منششر میکنه که انگاری دیگه قصد نداره هیچ وقت تو هیچ سریالی بازی کنه که یهو میبینین از یه برنامه استعداد یابی سر درآورده و پول خانوم حسابی به راهه که اینطور داره تو اینستا شلنگ تخته میندازه! البته یکی از کلیپ هایی که درباره این برنامه تو پیج خانوم مقانلو منتشر شد و نظر خیلیا رو به سمت خودش جلب کرد گریه عجیب و هق هق دارِ خانوم بخاطر پدرش بود!!!

jfjs

نسرین مقانلو تو ایران فاز هالیوودی گرفتش بدجور!

نسرین خانوم از زمانی که زده تو کار اینستابازی و به یه حرفه ای تو این کار تبدیل شده، عجیب و غریب تیپ میزنه و بعضی اوقات که نه تقریبا همیشه یه حالی داره که انگاری واقعا خارجه و تو هالیوودی هم داره بازی میکنه. ظاهر پریشون و خیلی رله نسرین مقانلو که تحت تاثیر فضای جدیدیه که تو اینستا به وجود اومده این روزا اسم نسرین خانومو خیلی انداخته سر زبونا و داره به همون شهرت زمان مختار میرسه و بس!

f

hfhw

jjv

وقتی نسرین مقانلو از پخش سریال مختار به ستوه میاد!

یه کلیپی اخیرا تو اینستا وایرال شده که بدجور فضای مجازی رو ترکوند و خطاب به کسایی بود که دارن هر سال دل بستن به سریال مختارنامه و قصد ندارن برن دنبال یه سریال جدید که یکم به مردم بیش از پیش حس خوب منتقل بشه. نسرین مقانلو که قبل از سریال مختارنامه هم معروف بود، ولی هر سال با پخش این سریال و بازی جنجالیش حسابی دل طرفداراشُ میبره و فرمی عجیب که البته خیلی هم به ایشون میاد رو تو این سریال به نمایش میذاره.

fhd

fdf

فاز عجیب نسرین مقانلو با همکارای خفنش!

اما از این ها که بگذریم به تازگی ویدیویی از نسرین خانوم مقانلو و سارا خوئینی ها منتشر شد که در یکی از مراسمات سینمایی همراه با داریوش فرضیایی یا همون عمو پورنگ و مهدی ماهانی بازیگر ایرانی حضور دارند در حال عکاسی می باشند که به یکباره سارا خوئینی ها نسرین خانوم رو ماااچ میکنه و همین سوژه ای دست عکاسان و کاربران میشه! البته که این حرکت از قصد بود چرا که دقیقا مقابل دوربین ها انجام شد. حالا این وسط انگاری عمو پورنگ جان هم دلشون خواسته!!! 

البته این اولین باری نیس که نسرین خانوم با همکاراش حاشیه ساز میشه و یه بار هم ویدیویی خیلی شگفتی آفرین وایرال شد که نسرین خانومُ کنار همکار قدیمی با وضع بدش نشون میداد. آقا رضا رویگری که چند وقت پیش حسابی حاشیه ساز شد یه ملاقاتی با همبازی سریال مختارنامه، نسرین مقانلو داشت و ظاهر خیلی ریلکس نسرین خانوم تو نزدیک ترین فاصله با رضا خان حسابی سوژه عکاسا و فضای مجازی شد!

jfs

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها