|

"ترانه علیدوستی" از ایران رفت که بمونه؟! حَشر و نشر خانوم سوپراستار با دوربینای ممنوعه

taraneh alidoosti shayanews

ترانه علیدوستی که این روزها با حضور در جشنواره کن حاشیه هایی رو رقم زد، مصاحبه ای جنجالی با شبکه بی بی سی انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ترانه علیدوستی از بازیگران خوش استایل و پر سروصدای سینماست و اغلب با فعالیت هایی که در زمینه دفاع از حقوق زنان انجام میدهد، حاشیه هایی رو در فضای مجازی به وجود می آورد. ترانه خانوم اولین بار با بازی در فیلم من ترانه پانزده سال دارم به شهرت رسید، اما تابحال در هیچ فیلم یا سریال تلویزیونی نقشی نداشته و معتقد است که بازی در تلویزیون خیانت به سینما محسوب می شود.

ترانه خانوم به تازگی مصاحبه ای با شبکه بی بی سی انجام داد و در اون از محدودیتی که رسانه ها برای بازیگران به وجود آوردند صحبت های جنجالی زد. از اونجایی که خیلی از مردم همچین توقعی از ترانه علیدوستی نداشتند، بحث مهاجرت او رو پیش کشیدن و مثل اینکه خانوم بازیگر قراره واسه همیشه فرانسه بمونه و دیگه به ایران برنگردد.

خوشی خانوم بازیگر تو جشنواره کن!

نام ترانه علیدوستی این روزها با اخبار تازه ای از جشنواره کن دوباره سر زبونا افتاده و با استایل های متفاوتش نسبت به سال های قبل جنجال بیشتری رو به وجود آورد. البته بعد از مصاحبه ای که با شبکه بی بی سی انجام داد، به راحتی میشه متوجه شد که دل پُری از سینما داره و ترس و ابایی هم از صحبت کردن صریح درباره مشکلات سینما ندارد.

حتی این نترس بودن رو در پوشش امسالش تو کن به خوبی نشون داد و به گفته بسیاری از کاربران خنده ها و خوشحالی او در تصاویر منتشر شده از جشنواره، بی تفاوتی این بازیگر رو نسبت به مشکلات اخیر  بیان میکنه.

283664061_731928794476414_1405338855662237449_n

JtzhzCZG8soM

ترانه خانوم، ساده و بی آلایش!

برعکس بسیاری از بازیگران که این روزها بازار تبلیغات جورواجورشون برای میکاپ و استایل های مختلف حسابی داغه، ترانه علیدوستی از این فضاها دوره و اصلا هم علاقه ای به آرایش ندارد. واسه همین هم اغلب عکس هایی که در پیج اینستاگرام منتشر می کند، همگی ساده و بدون کمترین میکاپی هستند. البته این موضوع هم نشان از اعتماد به نفس بسیار بالای ترانه خانوم داره که مانع از تغییر آنچنانی ظاهرش می شود.

taraneh_alidoosti_1622896668

حضور بی وقفه ترانه علیدوستی در جشنواره ها

ترانه علیدوستی از پنج سال پیش که به خاطر فیلم فروشنده در جشنواره کن حضور داشت تاکنون به فستیوال های بسیاری رفت و یه بازیگر دنیا دیده محسوب میشه. از سابقه شرکت ترانه خانوم در فستیوال های بین المللی به عنوان داور میتوان به جشنواره هانویی ویتنام و جشنواره فیلم وزول فرانسه اشاره کرد.

275166110_5025322644173410_1713430993553865232_n

خانوم بازیگر تو هر زمینه استاده!

به گزارش شایانیوز: ترانه علیدوستی در سینمای ایران بسیار محبوب است و پس از تنها سریال نمایش خانگی خود، شهرزاد تونست طرفداران پر و پا قرصی رو به سمت خودش بکشونه. اما حرفه ای بودن خانوم بازیگر فقط در زمینه سینما نیست و ایشون به زبان انگلیسی کاملا مسلطه و بعضی اوقات هم کارهای ترجمه رو انجام میده.

علاوه بر این ترانه خانوم به دلیل اینکه سه سال دوران کودکیش رو در آلمان گذرانده، این زبان رو هم میداند و در مصاحبه ای اعلام کرد که علاقه زیادی به فیلمنامه نویسی داشته اما تابحال این کار رو تجربه نکرده است. او در سال 1390 با علی منصور ازدواج کرد که او هم تجربه اندکی در بازیگری سینما داره و حاصل این ازدواج دختر خانوم خوشگلی به اسم حناست.

taraneh_alidoosti_1565426787

taraneh_alidoosti_1496987971

پدرش حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال است، مادرش نادره حکیم الهی سنگ‌ تراش و مجسمه‌ ساز است. ترانه خانوم در گفتگویی بیان کرد تنها برادرش پویان علیدوستی رو در مراسم جشن چهارشنبه سوری سال 83 بخاطر انفجار مواد محترقه از دست داد و این یکی از بدترین اتفاقات زندگی اوست.

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها