|

"ستاره پسیانی" بعد جیران چه وِلوله ای شده تو تیپاش؛ ترلان خانوم دیگه باس بکشه کنار!

 setareh pessyani shayanews

ستاره پسیانی بازیگر جذابی که جدیدا خیلی سرش شلوغ شده و یا داره بازی میکنه یا اکرانه، اینبار در اکران علفزار با تیپی جذاب ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- ستاره پسیانی بازیگر جذاب و کاربلد ایرانی می باشد که البته پدری کاربلد تر دارد و به دلیل حضور پدر در این عرصه از بچگیش با فضای بازیگری بزرگ شده و حالا برای خود هنرمندی اسم و رسم دار می باشد. ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی است و خواداران خاص خود را دارد. ستاره خانوم پسیانی از هنرمندانی می باش که این روزها حسابی سرش شلوغ شده و از یه طرف دم به دقیقه اکران میره و از طرفی سر پروژه "جیران" ایفای نقش میکنه و از طرفی فیلم جدیدش اومده بیرون!

ستاره پسیانی در سریال جیران نقش نقره خاتون رو داره که از نقشای اصلی محسوب میشه و از طرفی هم به تازگی در فیلم "علف زار" ایفای نقش کرده. به همین دلیل ستاره پسیانی به همراه ترلان پروانه تا به حال چند باری اکران خصوصی و مردمی دعوت شدند و به تازگی هم برای بار شونصدم در اکران این فیلم حضور داشتند. البته که بهرام خان رادان هم بودند اما همانند خانومای بازیگر حاشیه نداشت.

در ادامه ستاره پسیانی رو مشاهده می کنید که مثل همیشه با چهره ای بسیار ساده اما زیبا و استایلی گشاد طبق معمول حاضر شد و ترلان پروانه نیز تیپی متفاوت تر از همیشه داشت.

Untitled

وقتی ستاره پسیانی با سر میره تو ظرف عسل!

ستاره پسیانی رابطه خیلی قشنگ و نزدیکی با خانوادش به خصوص پدرش داره و تصاویر در صفحه اینستاگرامش هم در این مورد زیاده. ستاره خانوم مثل خیلی از همکارانش راه هموار و آسونی رو برای ورود به سینما داشت و مثل آب خوردن به چیزی که دوست داشت یعنی بازیگری رسید.

ستاره پسیانی شخصیتی آروم و به دور از حاشیه ای داره اما از طرفی هم مغرور و محکم نشون میده! بالاتر گفته بودیم خانوم خانوما تازگیا در دو پروژه کار کردن اما خاتون سریال پر بیننده و خیلی محبوبی که مدتی پیش به پایان رسید هم از سریال هایی جدیدا بازی کرده ستاره خانوم پسیانی بود. البته که دختر بازیگری معروف بودن این خوبیارو هم داره دیگه به راااحتی میتونی نقش بگیری  تو بهترین پروژه ها بازی کنی!!!

Untitled

Untitled

ستاره پسیانی نچرال فِیس اما نونوار

ستاره پسیانی چهره نچرال و نازی داره و از اونجایی که اعتماد به نفس خوب و بالایی داره به چهره خودش تکیه میکنه نه اینکه مثل امثال خانوم نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما دم به دقیقه به صورتش وَر بره و زیر تیغ جراحی یا لوازش آرایش باشه!

ستاره پسیانی بعد از بازی در سریال جیران هوادران بسیار بیشتری پیدا کرد و حالا خانوم خانوما 200 هزار دنبال کننده دارد که دوست دارش هستند و تعداد کامنت های منفیش به شدت کمه!

Untitled

Untitled

همانطور که گفتیم ستاره پسیانی در علفزار بازی کرده و یکسره با ترلان خانوم پروانه در حال اکران رفتن هستند. مدتی پیش در شیراز زادگاه ترلان پروانه مراسم اکران مردمی دیگری برگزار شد که اتفاقاتی عجیب افتاد. ترلان پروانه خب یه دختر دهه هفتادیه و سن و سال بالایی نداره به همین دلیل دختر پسرای تینیجر بیشتر دوستش دارند و جدیدا هم خیلی زیاد با فالوورا و هواداراش مهربون شده و یا شاید هم میخواد مخاطب دوستی رو یاد بگیره و ادامه بده.

به همین جهت یکی از هواداران دختر وقتی ترلان پروانه رو بغل میکنه حسابی فشارش میده که البته کار درستی نبود اما نکته که وجود داشت این بود که ستاره پسیانی در این بین به دختر هوادار تذکر میده که خب برخی از کاربران گفتند از حسودیش بوده و برخی گفتن میخواسته ترلانو نجات بده!!!

بیوگرافی خارجکی ستاره پسیانی

تاریخ تولد ستاره پسیانی به ۱۷ شهریور ماه ۱۳۶۴ در تهران برمی گردد. ستاره پسیانی، فرزند زوج هنری به نام های آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی بود. خسرو نام تنها برادر ستاره پسیانی میباشد که در حرفه بازیگری و تئاتر، مشغول به فعالیت است و مادربزرگش مرحومش که نیز از بازیگران به شمار می رفت؛ جمیله شیخی نام داشت.

تحصیلات ستاره پسیانی

با اینکه ستاره پسیانی، علاقه فراوانی به بازیگری داشت اما در رشته گرافیک، ادامه تحصیل داد و از هنرستان سوره، مدرک دیپلم گرافیک دریافت کرد. سپس به روسیه مهاجرت کرد تا در آن جا ادامه تحصیل دهد. وی در دانشگاه وارنژ روسیه، تحصیلات آکادمیک خود را با موفقیت تمام کرد.

Untitled

hih

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها