|

"ستاره پسیانی" در روز تولدش سیگاری شد؛ عکسی مبتذل که زود پاک شد!

setareh pessyani shayanews

ستاره پسیانی در روز تولدش با انتشار عکسی بسیار ساده از خود زادروزش را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ترلان پروانه بازیگر جوان اما پر کار سینما و تلویزیون است که از بچگی در دنیای هنر و بازیگری حضور داشته است. پروانه با انتشار تصویری زیبا در پشت صحنه سریال «علف زار» همراه با ستاره پسیانی تولد خانم بازیگر را تبریک گفت.

به گزارش «شایانیوز» ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی و هنرمندی توانمند است که در حال حاظر در سریال پربیننده «خاتون» ایفای نقش دارد.  امروز تولد ستاره پسیانی است و بسیای از هنرمندان به مناسبت زادروز او و تبریک تولدش استوری هایی منتشر کرده اند. خود ستاره با انتشار تصویری ساده تولدش را اعلام کرد اما نکته ای هم وجود دارد اینکه در استوری خود عکسی دو نفره همراه با یک آقا گذاشته است و در دست خانم بازیگر سیگار می باشد که البته بعد از گذشت مدتی کم این عکس را برداشت. 

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی

 بیوگرافی ستاره پسیانی:

ستاره پسیانی متولد 17 شهریور 1364 در تهران ، بازیگر جلوی دوربین و تئاتر است. دیپلمه گرافیک از هنرستان سوره و فارغ التحصیل دانشگاه وارنژ روسیه می باشد که از تئاتر شروع کرد با سینما مشهور شد و حالا شرایط خاصی برای ازدواج دارد.

خانواده هنرمند

ستاره دختر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی هر دو از بازیگران شناخته شده سینما و تئاتر است و تنها یک برادر بنام خسرو دارد و مادربزرگش مرحوم خانم جمیله شیخی هم از بازیگران بنام ایران بود.

ازدواج

خانوم پسیانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد ولی در مورد شرایط همسر آینده اش می گوید که قیافه برایش مهم نیست اما باید خوش قد و بالا باشد.

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    نه توروخدا قیافه ام برات مهم باشه با اون قیافه سگیت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها