|

رفقای برگ ریزون "شیدا یوسفی" تو کنسرت؛ خانوم با این همه ژل قشنگ کوفته از نو ساخته!

sheida yousefi shayanews

شیدا یوسفی از بازیگرای نوپا و محبوب سینماس که به تازگی با یه عالمه تزریق ژل تو اینستا ظاهر شد و با رفقای خفنش کنسرت دعوت شده.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- شیدا یوسفی از بازیگران محبوب و تازه کار سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال "ممنوعه" تونست محبوبیت بسیاری به دست بیاره. شیدا یوسفی که به تازگی زده تو کار تهیه کنندگی و حسابی داره دوره پرکاریش رو پشت سر میذاره، بعد ممنوعه تو مجموعه "نون خ" به قدری درخشید که دل خیلی از اهالی سینما رو با خودش برد. از اونجایی که شیدا یوسفی فیس خیلی خوبی داره تو اینستا هم فعالیت زیادی داره و فالوورای توپی هم تونسته تا این موقع واسه خودش دست و پا کنه.

شیدا خانوم به تازگی رفته کنسرت یکی از خواننده های معروف پاپ به نام میثم ابراهیمی و با یه ذوق عجیبی کنار آقای خواننده عکس گرفته که انگاری تابحال یه خواننده از نزدیک ندیده. خانوم خانوما با یه استایل جینگول مستونی تو کنسرت ظاهر شده که هیچ کس توقعش رو نداشت و از خودش که بگذریم باید رفیقاشُ ببینین! خانوما یه طوری چیتان پیتان کردن انگاری که قرار بوده برن عروسی نه کنسرت. رفیق فابای شیدا یوسفی یه طوری دور میثم ابراهیمی رو قرق کردن با این تیپاشون که نگو و نپرس!!!

asas

aswd

فاز خفن شیدا یوسفی با هنگامه خانوم که برگای همه رو ریخت!

شیدا یوسفی اخیرا یه عکس خیلی خفن جلو در خانه سینما با خانوم هنگامه قاضیانی منتشر کرد که اگه ببینین قطعا شاخ درمیارین! هنگامه خانوم که جزو خوبای بازیگری ایرانه حالا با یه تیپ جنجالی و جینگولی عکس انداخته که انگاری اروپاس و ما خبر نداشتیم و شاید از دید خیلیا خانوم قاضیانی باید الان با یه استایل خیلی پیر پسند بیاد تو میدون، ولی یه جوری تیپ دهه هفتادی زده که انگاری همین الان داره تولد هیجده سالگیش رو جشن میگیره.

qdq

زاویه سازی عجیب و غریب شیدا یوسفی با یه مَن ژل!

شیدا خانوم به تازگی یه عکسی تو پیجش گذاشت که نشون میده زمین تا آسمون با قبلش فرق کرده. خانوم بازیگر تو این عکس با یه میکاپ خیلی خفن چهره زیباش رو به نمایش گذاشت و چیزی که خیلی تو پست جدیدش دهن آدم رو از تعجب باز نگه میداره، لبای پروتز شدشه که بیشتر از هر چیز دیگه ای چشم آدم رو به خودش خیره میکنه.

شیدا یوسفی که تنها عمل بینی رو گویا انجام داده بود، حالا داره کم کم به سمت صورت عملیای پر از فیلر و پروتز میره و انگاری از قصد هم یه میکاپی انجام داده بیش از پیش گونه تزریق شده و فک زاویه دارش رو به رخ بکشه!

asd

zsc

شیدا یوسفی یه مدعی درست و حسابی واسه مدل شدن!

شیدا خانوم از زمانی که یکم به محبوبیت رسید سریع اومد تو اینستا و پیج کاریش رو تبدیل کرد به یه پیج تبلیغاتی. درواقع شیدا یوسفی یه جوری خودش رو جدیدا داره نشون میده که انگار اول مدل بوده و بعد وارد کار بازیگری شده.

اما بی تردید این یه فضای جدیدیه که بین خیلی از بازیگرا و سلبریتیا به وجود اومده و حسابی گل از گل خانومای نوپای سینما میشکفه که چه خوب میشه اینطوری بدون اینکه چندان کار بکنیم اما به شهرت زیادی هم برسیم! همین کاری که اخیرا بهاره رهنما و نفیسه روشن دارن در کنار کارنامه بسیار درخشانشون تو اینستا انجام میدن؛ تبلیغ پشت تبلیغ!

sfc

as

zsf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها