|

"برزو ارجمند" بعد عروسیِ آقای ناجور حالا عکس خانومشو تو آمریکا ماست مالی کرد؛ چه شیک!

borzou arjmand shayanews

برزو ارجمند بازیگر حاشیه دار این روزها می باشد که فعلا در آمریکا به سر میبره و به تازگی هم تصویری همراه با همسرش پارمیس منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برزو ارجمند بازیگر جذاب و معروف ایرانی یم باشد که سالهاااست در سینما و تلویزیون کشور فعالیت دارد و بیشتر او را در نقش های طنز دیده ایم اما در چند سال اخیر همانند بسیاری از همکاران خانوم و آقایی که دارد وارد حواشی و جنجالات اینستاگرامی شد و رویی دیگر از خود نشان داد!

برزو ارجمند برای خیلی از مخاطبین همچنان دوست داشتنی بود تا اینکه در مراسم عروسی خواننده هنجار شکن و درب داغونی همچون ساسی دیده شد و همرو متعجب ساخت! البته که آقا بازیگر همراه با احسان خان کرمی بود و ویدیویی که از آن ها همزمان با حادثه تلخ متروپل منتشر شد باعث شد تا هم خیلی ها تعجب کنن که اینا اونجا چیکار میکنن که انقدرم راحت وایسادن جلو و هم اینکه ناراحت شدن چرا این دو هنرمند توجهی به غم مردم نداشتن.

حالا از این ها که بگذریم به تازگی تصویری از برزو ارجمند همراه با همسرشون با ظاهری نه چندان جالب در آمریکا منتشر شد که برای اینکه از زیر گیر ها و دردسر ها در برن با استیکر گل روی سر خانوم همه چیز رو ماست مالی کردند!

Untitled

حالا کرمی و ارجمند تو آمریکا چه میکنن؟!

احسان کرمی و برزو ارجمند مدتی است برای اجرای نمایشی به نام «پازل» که نویسندگی و کارگردانی آن را به طور مشترک انجام داده اند، به آمریکا رفته اند.

بیوگرافی جالب برزو ارجمند

برزو ارجمند متولد 7 فروردین 1354 در مشهد، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد که با تلویزیون شروع کرد سپس وارد سینما شد و حالا خواننده نیز می باشد.

البته که خوانندگی برزو ارجمند اصلا جای تعجب نداره چرا که از این شاخه به اون شاخه پریدن چهره های مشهور بسیار زیاد شده!!

وقتی ارجمند ها خانوادگی بازیگری رو قُرق کردن!

در محله احمدآباد مشهد مقدس به دنیا آمده است.

تنها یک خواهر بازیگر بنام بهار ارجمند دارد و پدرش مرحوم انوشیروان ارجمند نیز از بازیگران نام آشنا بود، عمویش داریوش ارجمند هم از چهره های شاخص بازیگریست. پسر عمویش امیریل ارجمند و همسرش یاسمینا هم هردو بازیگرند.

برزو+ارجمند

بازیگری از 3 سالگی!

در سه سالگی بازیگری را یکبار در تئاتر پدرش تجربه کرد. گذشت تا دوم دبیرستان دوست داشتم موزیسین بشوم تا اینکه یک روز با بچه های مدرسه رفتیم سینما و فیلم دندان مار مسعود کیمیایی رو دیدم. از این فیلم خیلی لذت بردم و تصمیم گرفتم بازیگر شوم.

و اما شهرت

در سال 1380 وقتی 26 ساله بود با سریال زیر آسمان شهر به کارگردانی مهران غفوریان چهره اش شناخته تر شد سپس سال 1381 با سریال پشت کنکوری ها به شهرت رسید.

unknown_246440157_4058850847547709_5983451375968183263_n

ازدواج و فرزند

برزو ارجمند در سال 1390 با هم دانشکده ای خود پارمیس زند ازدواج کرد که ثمره این زندگی مشترک یک پسر بنام جانیار متولد سال 92 می باشد.

ماجرای جذاب آشنایی با همسر

من و پارمیس هم دانشکده‌ ای بودیم، پارمیس گریم و طراحی صحنه کار می‌ کرد و من هم بازی می‌ کردم و همکاری کاری بین هم داشتیم. مدتی بعد پارمیس از ایران رفت، وقتی برای یک سفر کوتاه یک ماهه به ایران برگشت، با دوستان دانشکده جمع شدیم که به دیدنش برویم.

وقتی به دیدنش رفتیم بعد از نیم ساعت خیلی فی‌ البداهه به نظرم رسید که می‌ تواند همسر مناسبی برایم باشد، پرسیدم با من ازدواج می‌کنی ؟

خندید و گفت : شوخی میکنی، بعد کمی فکر کرد و گفت : آره !

برزو ارجمند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها