|

(عکس) احسان کرمی و برزو ارجمند تو عروسی ساسی چه می کردند؟

حضور احسان کرمی و برزو ارجمند در مراسم عروسی ساسی مانکن خواننده هنجار شکن لس آنجلسی با واکنش های زیادی مواجه شد

لینک کوتاه کپی شد

احسان کرمی و برزو ارجمند دو بازیگر مشهور ایرانی دیشب به همراه همسرانشان در عروسی ساسی مانکن در آمریکا حضور داشتند که تصویر آنها را در فضای مجازی پخش شد و بازتاب زیادی داشت.

به گزارش «شایانیوز» عروسی مجلل ساسی مانکن و نامزدش بیتا در هتل هیلتون بورلی هیلز آمریکا با حضور جمعی از چهره های ایرانی مشهور ساکن خارج کشور برگزار شد. از این مراسم عکس ها و ویدئوهای فراوانی توسط مهمانان منتشر شده است و همین تصاویر نشان می دهد احسان کرمی و بروز ارجمند نیز در این مراسم عروسی حضور داشتند.

photo_2022-05-30_09-57-27_1

کرمی و ارجمند در آمریکا چه می کنند؟

احسان کرمی و برزو ارجمند مدتی است برای اجرای نمایشی به نام «پازل» که نویسندگی و کارگردانی آن را به طور مشترک انجام داده اند، به آمریکا رفته اند.

احسان+کرمی+و+برزو+ارجمند

واکنش ها به حضور کرمی و ارجمند در عروسی ساسی

روزنامه کیهان در واکنش به حضور این دو نفر در عروسی خواننده هنجارشکن نوشت: یک بازیگر و مجری سابق صداوسیما در حالی به بهانه داغداری برای حادثه آبادان به اجرای سرود «سلام فرمانده» حمله کرد که خودش در لس آنجلس در جشن و پایکوبی با یک خواننده مستهجن همراه شده بود.
889427_182

راضیه جباری خبرنگار رادیو و تلویزیون با انتشار مطلبی در این باره نوشت: «برزو ارجمند و احسان کرمی از طرفی در صفحه شخصی خود اعلام می‌کنند که تبلیغات نمایشِ در حال اجراشون رو به‌خاطر همدردی با مردم آبادان به خاطر فضای شاد آن متوقف کرده‌اند! و از طرفی به همراه همسران خود در مراسم عروسی #ساسی_مانکن شرکت می‌کنند...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی