|

استایل قَر و قاطیِ "مهناز افشار"؛ خانوم تو فرنگ انگاری میخواد شکل خرم سلطان بشه!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار بازیگر ایرانی این روزا با استایل های مختلف دنبال دیده شدن می گردد و اخیرا هم عکسی با میکاپ عجیب غریب تو خیابونای آلمان گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهناز افشار یکی از بازیگران محبوب و خوش استایل سینمای ایران بود که اکنون در آلمان زندگی می کند و مدت طولانی خبری از او نیست و گویا حالا حالاها میخواد یکم واسه خودش بگرده و خوش گذرونی کنه. مهناز خانوم اولین بار در فیلم شور عشق در کنار بهرام رادان بازی جذابی رو به نمایش گذاشت و به شهرت رسید.

اما مهناز افشار این روزها مشغول تفریح با تنها دخترش، لیاناست و عکس های مختلفی هم کنار اون منتشر می کند. این خانوم بازیگر و البته داور باتجربه در زمینه استعداد یابی، به تازگی سلفی جالبی رو همراه با دخترش گذاشته و میکاپ عجیب غریبش به نظر خیلی از طرفدارا چشم گیر بود. مهناز خانوم میکاپ عجیبش و لباس رنگ دریاش رو بهونه کرده و یه لبخند ملیح هم زده تنگشو برو که رفتیم.

mahnaz_afshar_1649354633

خانوم بازیگر نمونه عجیب غریب یک سینگل مامی!

مهناز افشار از سال 98 وارد زندگی مجردی همراه با دخترش شد و حسابی هم تو این مدت از زندگی مرفه اش داره لذت میبره. البته روزعای اولی که به آلمان مهاجرت کرد ابراز دلتنگی های ریزی میومد ولی حالا دیگه خیلی با کشور تر و تازه اش آپدیت شد و مثل اینکه حال و هوای خارج حسابی بهش ساخته. 

این اواخر هم تولد دختر خوشگلش رو با یه جشن ساده و عکس هایی که توش عشق مادر به فرزند موج میزد، جشن گرفت. البته یه بار عکسی از همسرش تو اینستا منتشر شد که طرفدارانش فکر کردند اونا دوباه به هم برگشتن، اما خیلی سریع مهناز خانم این پست رو پاک کرد.

283728289_1731343627229204_728602811887184390_n

88 (1)

مهناز افشار بالاخره به خودش اومد!

به گزارش شایانیوز: از روزهایی که مهناز افشار به آلمان رفته تقریبا پنج سالی میگذرد و خانوم خانوما هنوز نرسیده شروع کرد به شرکت در برنامه گات تلنت و کنار سلبریتی های خیلی خفن داوری کرد. اما از اون زمان تابحال اسمی ازش سر زبونا نیست و بعضی از کاربرا میگن دیگه یجورایی از حالت سلبریتی بودن دراومد.

گرچه هنوز هم 16 میلیون فالوور خودش رو داره که البته خیلی از این دنبال کننده ها بعد از شنیدن خبر مهاجرت مهناز خانوم به پیج شخصیش اضافه شدند. از اون موقع خانوم بازیگر حسابی داره تلاش میکنه تا دوباره اسمش بیاد صدر همه اخبارا و برای ابتدای کار هم از تغییرات خیلی بارز در استایل ها و ساده کردن ژست هاش شروع کرده و حتی استوریای بی معنیش هم دلیل محکی برای این قضیه است.

mahnaz_afshar_1642675288000

58

سرگرمی این روزهای مهناز خانوم!

مهناز افشار این روزها آنچنان پست هایی که نشان از تفریحات لوکس یا زندگی مرفه داشته باشد، در پیج شخصیش نمیگذارد و مثل اینکه سرگرمی به جز دخترش و البته بازی با حیوون نقلیش نداره و به جای درگیری با حاشیه ها و مسائلی که اغلب بازیگرا به نحوی میخوان با اون ابراز وجود کنند، با ورزش خودش رو سرگرم میکنه.

مهناز افشار در مصاحبه ای گفت که در مدت زندگیش در ایران به سیگار وابسته شده بود و مشکلات و درگیری های ذهنیش او رو از زندگی ایده آلش دور کرد، اما در آلمان با لبخندهای مداومش تو استوری و پست هاش حسابی کیفش کوکه و کاری به کاری هیچ کسی هم ندارد.

mahnaz_afshar_1648978760

mahnaz_afshar_1651075668_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها