|

عکس چَپَکی "مریم مومن" تو اینستا؛ خانوم بازیگر انگاری فاز و نول قاطی کرده با این ژستاش!

maryam momen shayanews

مریم مومن از بازیگران نوپای تلویزیونه که با سریال بانوی عمارت معروف شد. خانوم بازیگر اخیرا پستی با استایلی سفیدپوش و میکاپ متفاوت منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم مومن از بازیگران جوان و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با سریال نمایش خانگی "جادوگر" مهمون خونه های مردم است. مریم خانوم از کودکی مشغول بازیگری بود و با وجود مخالفت های خانواده باز هم علاقه خودش رو در حوزه سینما ادامه داد. این بازیگر تو اینستا فعالیت زیادی داره و تقریبا 143 هزار فالوور داره.

مریم مومن اخیرا عکسی منتشر کرد که تو اون باز هم سراغ یه میکاپ جدید رفت و به گفته خودش منتظر نظرات فالووراشه. بعضی اوقات خانوم بازیگر اینقدر به خودش میرسه و مدام عکس با ژستای عجیب غریب تو پیج اینستاش میذاره که دیگه شبیه یه دهه هفتادی نیست و انگار یه پا خانوم بزرگ شده! مریم خانوم تو عکس هایی که استوری کرده حسابی سفید پوش شده و شاید هم خبریه که ما نمیدونیم.

maryam.momen_2852558104001386279_43890998239

maryam.momen_2852562123931466072_43890998239

مریم خانوم همش میخواد به چشم بیاد!

مریم مومن هم مثل بازیگرای دیگه تو خط مدل شدنه و از زمان محبوبیتش عکسای جورواجوری رو با ژست ها و استایلای مختلف منتشر کرده که به گفته بعضی از کاربران مثل اینکه خیلی لذت شهرت خانوم مومن رو عوض کرده و اگه قراره اینطوری پیش بره ایشون هم به دسته بازیگرای خودشیفته میپیونده.

البته میشه گفت مریم مومن از بقیه بازیگرا یه پله بالاتر رفته و هم مدلینگ میکاپ و هم لباس رو در کنار هم انجام میده و انگار با میکاپای خاصش میخواد سنش رو بالاتر از آنچه هست نشون بده.

maryam.momen_1644165859

maryam.momen_1651755088_1

مردم نباشن، ما هم نیستیم!

مریم مومن در یکی از مصاحبات خود خطاب به مردم گفت که من خاک پای شما هستم و هر کاری که انجام میدیم، فقط به خاطر شماست. مینا وحید که همبازی خانوم مومن در سریال بانوی عمارت بود با پاسخی عجیب و غریب، حرف این بازیگر رو تحلیل کرد و مریم مومن هم در جواب او صحبت هایی انجام داد که خیلی باعث جنجال در فضای مجازی شد.

این حرف ها به وفور بین بازیگران پیش میاد که مینا وحید هم که جزو یکی از پرحاشیه ترین بازیگران سینماست از این غافله عقب نموند و به گفته برخی از فعالان در فضای مجازی میخواست با این کار برای خودش حاشیه درست کنه، بلکه بیشتر سر زبونا بیفته.

علاقه پنهانی خانوم بازیگر!

مریم مومن نمونه یک دهه هفتادی موفق در حوزه بازیگری است که علاقه مندان بسیاری تو مدت کم به دست آورد و با بازی در نقش فخرالزمانِ سریال "بانوی عمارت" به محبوبیت باورنکردنی رسید. درواقع استارت بازیگری او از همین سریال زده شد و بازی تحسین برانگیزش به دل خیلی از مردم نشست.

ولی مریم خانوم از بچگی سختی های زیادی دید که در مصاحبه خود هم به اون اشاره کرد و گفت: "جدایی پدر و مادر خیلی به من از لحاظ روحی صدمه زد و اعتماد به مردها برای من سخت شده و فکر نمیکنم بتونم روزی دل به کسی بدم." اما اخیرا یه صحبت هایی تو فضای مجازی پخش شده که خبر از رابطه عاطفی بین مریم مومن با شخصی که فعلا این خانوم بازیگر اسمش رو لو نداده وجود داره و معلوم نیست خانوم خانوما کی قصد داره از این عشق پنهانیش رونمایی کنه!

maryam.momen_1637520571_3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها