|

"مه لقا باقری" چرا سنش میاد هِی عقب؛ چه عکس دونفره جالبی با آقای شوهر داری

mahlagha bagheri shayanews

مه لقا باقری بازیگر زیبای ایرانی می باشد که البته برای زیباتر شدن به سالنی خفن رفت و خوشگلاسیون کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مه لقا باقری بازیگر خوش چهره و آروم ایرانی می باشد که البته همسر بازیگر موفق و دوست داشتنی جواد عزتی هم هست و دو طرفه شهرت داره! این بازیگر زن سال هاست در این عرصه فعالیت دارد و هم در جعبه جادویی بازی داشته و هم بر روی پرده نقره ای.

البته که در بسیاری از کارهای مه لقا باقری همسرش یعنی آقا جواد هم حضور داشته و بیشتر در یک قاب دیده میشن تا جدا جدا! جواد عزتی نیز از هنرمندان اسم و رسم دار سینما می باشد که تو سه چهار سال اخیر شهرت و شخصیت خیلی بالاتری پیدا کرد چرا که در فیلم و سریال هایی خفن، ایفای نقشی تاثیر گذار از او دیده شد مثل زخم کاری.

مه لقا باقری البته در تئاتر نیز بسیار اکتیو است اما در مجموع از خانومای کم حاشیه سینماست و بیش از 343 هزار کاربر دنبال کننده و دوست دار او در اینستاگرام هستند که البته در مقابل پیج 5 میلیونی همسرش چندان زیاد نیست!

از این ها که بگذریم تصویر مه لقا خانوم به تازگی در پیج یکی از اَبروکار هار خفن دیده شد که ظاهرا خانوم بازیگر برای خوشگلاسیون به سالنی لوکس رفته بودند.

ناگفته نماند که مه لقا باقری به جز بازیگری استاد دانشگاه نیز می باشد.

Untitled

اما مه لقا باقری و جواد عزتی از زوج هایی هستند که نزدیک به بیست ساله در کنار هم دارن زندگی می کنند اما هنوز حتی ذره ای جاشیه در رابطه شان دیده و شنیده نشده. و این موضوع در زمانه ای که خیلی از خانوما و آقایون از همسرشون مدام دارن طلاق میگیرن و با دیگری ازدواج میکنن جذاب به نظر میرسه!

جواد+عزتی

وقتی آقای بازیگر زنشو باید جلو همه بغل کنه!!!

جواد عزتی در جشن حافظ جایزه ویژه هیات داوران را برای ایفای نقش در سریال «زخم کاری» کسب کرد. او این جایزه را از دست همسرش مه لقا باقری دریافت کرد.

اما بعد از آن که همسرش را در آغوش کشید پشت میکروفن اعلام کرد. ایشون همسر منه!

این اقدام او واکنش هایی را به دنبال داشت، اما خیلی برای این دو زوج هنری تبعاتی به دنبال نداشت.

البته که به تازگی مه لقا باقری با انتشار استوری که در ادامه مشاهده می کنید حواشی برای خود ساخت و برخی از کاربران همیشه در صحنه شایعه طلاق اینزوج را دادند.

مه+لقا+باقری

بیوگرافی مه لقا باقری

مه‌لقا باقری زاده ۲۵ خرداد ۱۳۶۰ در تهران است. مه لقا باقری بازیگر سینما، تلویزیون اهل ایران است. وی همسر جواد عزتی است.

بیوگرافی جواد عزتی

جواد عزتی متولد 20 دی 1360 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد که از 15 سالگی وارد تئاتر شد.

136755512_245853056943163_1717824449318996706_n

مه لقا باقری خفن تر از چیزی که میدونید!

مه لقا باقری بازیگر جوان کشورمان بیش از 12 سال است که بصورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است . در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز دستی بر آتش دارد.

ماجرای آشنایی و ازدواج جواد عزتی با مه لقا باقری

جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم تئاتر از هنرستان سوره او ترجیح داد به جای رفتن به دانشگاه شبانه روزی تمرین کند و بیش تر خودش را محک بزند، بسیاری از دانشجویان رشته تئاتر سال های 78 تا 833 جواد را از همان روزها می شناسند یکی از پاتوق های جواد دانشگاه سوره بود و همان جا با همسرش مه لقا باقری آشنا شد و در پایان نامه اش بازی کرد. آشنایی و همکاری این دو در نهایت به ازدواج ختم شد.

116017241_3098309740288881_7645803020320852336_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی