|

گربه بازی باحال "هانیه توسلی" صدای فالووراشو درآورد؛ خانومی چرا بی خواستگاری؟

hanieh tavassoli shayanews

هانیه توسلی بازیگر خوش چهره ایرانی که خیلی علاقه مند به گربه هاست و به تازگی هم ویدیویی از خود همراه با گربه اش در حال لیس زدن منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هانیه توسلی بازیگر خوش نقش و خوش چهره ایرانی می باشد که ابتدا با سریال "میوه ممنوعه" و "شمس العماره" دیده و شناخته شد و بعد ها دیگر در تلویزیون رد پایش هم دیده نشد و سینما بازی کرد. وی در سریال شبکه خانگی "زخم کاری" هم بازی داشت و همیشه از نقش های اصلی کا ها می باشد.

هانیه توسلی از هنرمندان بسیار کم حاشیه ای می باشد که سعی دارد تا با هنر خود شناخته شود نه موارد حاشیه ای و الکی. البته که امکان نداره شما معروف باشی و بی حاشیه! و گاها شده که هانیه خانوم توسلی هم به دلیل پوشش بسیار نامتعارف در صحنه تئاتر جنجالی شده و یا بعد از پیوستن به هشتگ می تو که مربوط به تجاوز بود مدتی بر سر زبان ها بود اما در مجموع همانند برخی مثل خانوم رهنما نیست که اهل سر و صدا و جذب فالوور باشد.

هانیه توسلی بسیااار علاقه مند به گربه هاست و می گوید با گربه ها بزرگ شده. اونهم نه گربه های گرون و خونگی بلکه گربه های خیابانی رو به خونه میاورد و بزرگ و نگهداری میکرد. او حالا در این سن و سال هم همدمش گربه ها هستن  و به تازگی ویدیویی از خود استوری گذاشت که بچه گربه اش در حال لیس زدن صورت خانوم بازیگر می باشد به همین جهت مورد سوژه کاربران قرار گرفت و یکسری چندششون نشد! و یکسری هم باب میلشون بود.

اما از این ها که بگذریم  در راستای حواشی که بالا تر گفته بودیم در کل سینما و به خصوص تئاتر برای بازیگران آنقدر راحت شده که هرگونه لباسی می پوشند و دیالوگ هایی ناجور را سانسور نمی کنند! در ادامه تصویری که از هانیه خانم توسلی منتشر شده را مشاهده می کنید که تیپ و ژستی نه چندان جالب دارد. این با نظرات مختلف کاربران همراه شد که برخی از آن ها نشون دنده ذهن بیمار کاربر است.

Untitled (1)

خانم بازیگر با این همه خوشگلی خواستگار نداشته!

تابحال خواستگاری به آن شکل مرسوم نداشتم که بیایند خانه و چایی بریزم هنوز مجردم.

شاید هیچ وقت بچه ای به دنیا نیاورم ، بچه داشتن کار بسیار سخت و پر مسئولیتی است اصلا نمی ‌توانم بفهمم چه‌ جوری آدم ‌ها اینقدر ر راحت بچه ‌دار می ‌شوند.

مخصوصا آدم هایی که می ‌دانند مشکلات مالی دارند ولی باز بچه‌ دار می ‌شوند.

278337444_156918193411706_5423006022136601869_n

بیوگرافی جالب هانیه توسلی

هانیه توسلی متولد 14 خرداد 1358 در همدان بازیگر سینما ، تلویزیون می باشد. فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران است که جز بازیگری به شدت به عکاسی و نقاشی علاقمند است و عاشق گربه می باشد.

اختلال تلفظ هانیه توسلی قبل از بازیگری

او از سن 17 سالگی در تئاتر به صورت آماتو بازی کرد. هانیه توسیل قبل از بازیگری دچار اختلال تلفظ بود که به دلیل علاقه ای که به سینما داشت با تمرین کردن مداوم این مشکل را حل کرد.

hanitavassoli.atena_1640611854_1

خانواده خفن

پدرش مرحوم نادر تقی توسلی سرهنگ ژاندارمری و مادرش خانه دار بود ، چهار خواهر نیز دارد و می گوید دوران کودکی بسیار شادی داشتم.

خواهرانش موفق اش

خواهر بزرگ هانیه بنام «هما» مدتی در یک مجله منتقد بود و حالا کار ترجمه می کند ، خواهر دیگرش «مهسا» جراح مغز و اعصاب می باشد. یک خواهرش بنام «هدیه» در آمریکا زندگی می کند و خواهر کوچکش تحصیلکرده رشته طراحی شهری است.

hanietavassoli_cute_1638276808_1

از تئاتر تا دستیاری

تئاتر را به شکل غیر حرفه ای از سال 1374 وقتی 16 ساله بود از همدان شروع کرد تا اینکه سال 1378 در 20 سالگی بعد از قبولی در دانشگاه راهی تهران شد. کنار تحصیل بعنوان دستیار کارگردان در فیلم «آخر بازی» به کارگردانی همایون اسعدیان همکار داشت.

تنبلِ معروف کلاس

تا دلتون بخواد در دوران دبیرستان تجدید آورده و تنبل خفن کلاس بودم ، تقلبم تا دلتون بخواد کردم که باحال ترینش 25 صدم را با تعویض ورقه با دوستم به 14/25 رساندم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی