|

تیپ خلیجی "دنیا مدنی" بعد آفتاب گرفتن؛ اینجور که معلومه همین روزاس که بِپره اونورآب!

donia madani shayanews

دنیا مدنی بازیگر جذاب ایرانی می باشد که به تازگی برای تفریح به جنوب رفت و تصویری خلیجی از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

دنیا مدنی بازیگر جوان و جذاب ایرانی می باشد که ممکن است او را به اسم و حتی چهره هم نشناسید چرا که خانم بازیگر کمتر در سینما و تلویزون دیده می شود و بیشتر کار تئاتر بازی کرده است.

به گزارش«شایانیوز» دنیا مدنی مادری با سابقه در عرصه هنر و بازیگری دارد و آن هم خانم رویا تیموریان هستند که سال هاست بازیشان را دیده ایم و فعالیت زیادی هم داشته اند اما محبوبیت وی چندان نبوده. اما دنیا مدنی از همین راه یعنی پارتی بزرگ مادرش به تئاتر و بعد از ان به تلویزیون راه یافت. اگر از بینندگان سریال "رهایم نکن" بوده باشید قطعا بازی او را در نقش دختری به نام فرناز دیده اید و با اون آشنا هستید.

دنیا مدنی از فعالین فضای مجازی می باشد و صفحه اینستاگرامش نیز بیش از 777 هزار کاربر دنبال می کنند با کلییی پست و استوری. خانم بازیگر بسیار زیاد اهل خوشگذرانی و تفریح می باشد و اغلب هم تصاویری از ان ها در اینستا منتشر می کند. وی به تازگی هم در قایق و در خلیج فارس عکسی از خود منتشر کرد که با استایلی بسیار راحت لم داده و اینجور هم که معلومه حسابی برنز کرده!

277993328_160198836385692_4431346595225820241_n

خودنمایی دنیا مدنی با هر چیز!

دنیا مدنی کاملا مشخص است که در خانواده ای پولدار زندگی می کند چون تا آنجایی که ما میدانیم نه شغل دومی داره و نه فعالیت خاصی در عرصه هنر. حتی در اینستاگرام هم خبری از تبلیغات نیست که بگیم از این جا درآمد داره! اما تا دلتون بخواد خانم بازیگر دائم در گشت و گذار با دوستان و خانواده است.

در ادامه بومرنگ جدیدی که دنیا خانوم از خود با فیلتر اینستایی پس کرده را مشاهده می کنید. ناگفته نماند همانطور که خود در کپشن گفته حرفی ندارم تنها برای نشان دادن آرایش باحالی که چشماشو شبیه به گربه کرده و کلاه جذابش این پست را گذاشته!

دنیا عاشق عادل؟

ابراز علاقه بسیار جالب دنیا مدنی بازیگر زن مشهور به عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده مشهور ورزشی را ببینید.

دنیا مدنی می گوید هیچ چیزی از فوتبال نمی داند و اصلا فوتبال نگاه نمی کند ولی مردهایی مثل عادل فردوسی پور را دوست دارد (باهوش) و حتی برنامه نود (آن موقع که پخش می شده) را می بیند.

دنیا مدنی: نباید مردم از فساد سینما با خبر بشن!

در چند ماه گذشته برخی از بازیگران زن مشهور افشاگری کردند که برخی از کارگردان های مشهور و یا عوامل فیلم ها به آنها پیشنهاد رابطه نامشروع داده اند (برای گرفتن نقش). دنیا مدنی اعتقاد دارد که این بازیگران به دنبال دیده شدن هستند و نباید موضوعات مربوط به فساد در سینما را مردم بدانند (اطلاع رسانی عمومی شود).

277653385_500199561577472_7850720495587623692_n

بیوگرافی دنیا مدنی

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد.

«دنیـا مدنی» در آثاری همچون سریال دستت را به من بده ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است.

دنیا مدنی و مادرش دنیا مدنی و مادرشعنوان
دنیا مدنی و پدرش دنیا مدنی و پدرش
دنیا مدنی و پدر خواندش مسعود رایگان دنیا مدنی و پدر خواندش مسعود رایگان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها