|

"دنیا مدنی" واسه تبلیغ خوشگلیاشو تو اینستا نشون داد؛ خوشگذرونی خانوم با مرد غریبه!

donia madani shayanews

دنیا مدنی بازیگر شناخته شده تلویزیون که البته بیشتر در اینستا فعالیت دارد استوری هایی از خوشگلاسیون خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

دنیا مدنی بازیگر شناخته شده و جذاب ایرانی می باشد که برعکس سینما و تلویزیون فعالیت زیادی در تئاتر و اینستاگرام دارد. البته اگر از بینندگان سریال "رهایم نکن" بوده باشید بازی خانم بازیگر را دیده اید.

به گزارش«شایانیوز» دنیا خانوم که به لطف حضور مامان جانش یعنی رویا تیموریان به راحتی در تئاتر و تلویزیون راه پیدا کرد و حالا جوری در اینستاگرام تو قیافه هستند که خانم لیلا حاتمی نیست! دنیا مدنی در حال حاضر بیش از 748  فالوور و 1074 پست منتشر شده دارد، حالا اینکه در طول روز چقدر استوری انتشار میده به کنار.

از این ها که بگذریم یه راه خیلی آسون اما با بازدهی بالا در تبلیغات اینستایی وجود و اون اینه که دنیا مدنی در سالنی آرایشی ناخوناشو کاشت و یا ژلیش میکنه بعد با انتشار عکس دستش پیج مورد نظر رو هم تگ میکنه. از اونجایی که کاربر خانم بازیگر رو خانومی خفن میدونه که هر جایی نمیره پس مطمئنا جای خوبی رفته و اینجوری خیلی ریز و مجلسی برای اون سالن تبلیغ شده و از همین طریق به مشتریاش اضافه میشه! به خصوص که اگه فن پیج و طرفدار خانم بازیگر هم باشی. در ادامه نمونه ای در همین راستا رو مشاهده می کنید که البته در همه موارد صدق میکنه و بین خانم های بازیگر هم این ترفند زیاد شده.

doniamadaniii_2763333460535597714_218188904

دنیا مدنی اینطوری که از عکس و فیلمای تو پیجش معلومه زندکی مرفه و پولداری دارن. خانم بازیگر مدام یا در مهمانی و خوشگذرانی به سر میبره یا تفریح و گردش و کافه بازی!

وی از فعال ترین سلبریتی هاست که اگه روزی استوری و یا پست نزاره باید نگرانش شد! در ادامه استوری بی مفهوم خانم بازیگر را با چایی دبشش مشاهده می کنید.

تفریحات مایه داریه خانم بازیگر که حاشیه ساز شد

دنیا مدنی همانطور که گفتیم بسیار بسیار اهل خوشگذرانی و طبیعت و مهمونی است. خانم بازیگر به تفریحات کم و کم هزینه هم قانع نیست و یا او را همراه ا دوستان داف و شاخش در کافه و رستوران ها می بینیم و یا در جنگل و بیابان و خارج از کشور. اما از جمله تفریحات دنیا مدنی پاراگلایدر سواری او بود که مدتی پیش جنجالی هم شده بود.

دنیا مدنی ازدواج نکرده اما مدتی پیش خود نیز ویدیویی منتشر کرد که در آن همراه با یک آقا در آسمان است. در ادامه ان ویدیو را مشاهده می کنید.

دنیا مدنی به تازگی هم تصاویری از خوشگذرانی با دوستانش منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید یکی از یکی داف تر هم هستند و هر کدام تیپ و استایلی نکته دار زده اند! حتی خانم سمت چپ تو این سرما و با وجود کلاه، نیم تنه به تن دارد که این دیگه تهشه! (همه ام کلاه به سر و مو بلوند)

doniamadaniii_1639328694_3

بیوگرافی دنیا مدنی

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد. «دنیـا مدنی» در آثاری همچون سریال دستت را به من بده ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است.

doniamadaniii_1641237105

ازدواج و همسر!

دنیا مدنی مجرد است اما مدت پیش تصویری صمیمی از او در ماشین آقای علیرضا کمالی نژاد منتشر شده بود که خبر ازدواج این دو را میداد اما توسط خانم بازیگر تکذیب شد.

دنیا+مدنی

دنیا مدنی کجا بازی کرده؟

دنیا مدنی در سال 97 با ایفای نقش در سریال رمضانی "رهایم نکن" کاراکتر فرناز را بازی کرد که این اولین حضور جدی او در تلویزیون بود و دیده و شناخته شد.

اگرچه این هنرمند کشورمان که در زمینه طراحی لباس تحصیلات خود را ادامه داده است در فیلم سینمایی سرو زیر آب ، مفت آباد و نزدیکتر نیز نقشی را ایفا کرده است اما بازی در سریال رهایم نکن باعث شناخت او در میان مخاطبان تلویزیون شده است.

دنیا+مدنی

توضیح دنیا مدنی درباره سکانس جنجالیِ تجاوز در سریال رهایم نکن

دنیا مدنی با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت:

روزی که قصه ی فرناز رو از آقای عسگرپور شنیدم داشتم تک تک سکانس ها رو توی ذهنم می ساختم، که فرناز رو زندگی کنم اما تنها صحنه های فرناز که تصویر کردنش برام ممکن نبود سکانس های تجاوز بود.

نه تنها تجربه ی زیستش رو نداشتم که حتی تصورش هم برام غیرممکن بود. من باید انعکاس لحظه های فاجعه بار و دردناک قشری آسیب پذیر و شکننده می بودم. من باید فریادی می بودم که زده نشد.من باید سیلی می بودم که اون ها نزدن. باید لمس درد مشترک می بودم. هر چه تلاش کردم و انرژی گذاشتم برای این بود که فرناز هایی که این شبها دارن قصه شون رو از تلویزیون می بینن احساس کنن من فریاد درد مشترکشون هستم.

با دست های خودمون فرنازها رو خفه نکنیم….

(البته سکانس تجاوز توسط تلویزیون سانسور و حذف شد)

فرناز در سریال رهایم نکن فرناز در سریال رهایم نکن

doniamadaniii_1636102256

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها