|

خوش گذرونی لاکچری "ترلان پروانه" تو تعطیلات؛ خانوم بازیگر انگاری دوباره عاشق شده!

tarlan parvaneh shayanews

ترلان خانوم امسال برای عید کلی عکس خوگل از خودش تو اینستاگرام منتشر کرد. البته خانم تو این ایام کلی هم تفریحات خفن و لاکچری رفتن!

لینک کوتاه کپی شد
5

ترلان پروانه بازیگر جذاب و خوشگل سینما که سل 1400 بسیار خوش درخشید و توانست خودش را در زمره بازیگران درجه سینما معرفی کند.

به گزارش «شایانیوز» ترلان خانوم 23 ساله خیلی اهل خوش گذرونی است و البته هر سفر و مکانی هم که می ره بلافاصله عکس و استوری منتشر می کنه و به نوعی دلش می خواد حسابی تو چشم باشه!

ترلان پروانه واسه عید هم عکسای خیلی ناز و دلبری پست کرد که با نظرات بسیار خوب کاربران و دوست دارانش همراه ش و نکته ای که در کپشن ها به چشم میخورد این بود که انگاری خانم بازیگر برای معشوقه و یا پارتنر خود جملات را نوشته.

2

1

حالا هم ترلان خانوم در وسط تعطیلات نوروز انگار دلش برف و اسکی خواست و طبق سنت همیشه بازیگرها ترلان خانم از این تفریح و خوشگذرونی لاکچری اش استوری در اینستاگرامش گذاشت تا همه ببینند!

tarlan_parvanee_2803755723061471572_1317736181

ژست ناز ترلان خانوم تو برفا با موی باز!

ترلان خانوم کلاً تو سال 1400 هر جشن و مراسمی که می رفت با یک تیپ و استایل جذاب حاضر می شد که البته گاهی هم مورد انتقاد قرار می گرفت که چرا استایلش پوشیده و باحجاب نیست. 

اما خب ظاهرا ترلان پروانه کلا سبک تیپش اینجوری شده و به تازگی هم عکسی خوشگلی تو پیست اسکی  با موهای باز منتشر کرده که حسابی مورد توجه قرار گرفت!

ترلان خانوم و هواداریی که حسابی سر ذوقش میارن!

ترلان پروانه هم در فضای مجازی و همدر واقعیت هوادار زیاد داره به خصوص در چند وقت اخیر که خیلی بیشتر از قبل دیده شد و به خاطر اکران فیلم "گربه سیاه" بیشتر تو چشم رفت! این بازیگر جوان خب از جوانی و زیبایی اش هم نهایت استفاده را برد و با استایل های جذاب اما نامتعارفش دل خیلی دیگر از مخاطبین دیگر را هم برد و جذب فالوور بیشتری کرد.

ترلان پروانه فن پیج های زیادی دارد که یکی از آن ها ویدیویی زیبا درباره خانم بازیگر ساخته بود که ظاهرا خیلی هم به مذاقش خوش آمد و آن را استوری کرد. 

ترلان خانوم هم عمل، هم آرایش و هم فیلتر!!

ترلان جزو اون دسته از بازیگرانی است که خیلی خودش می رسه خانم گویا چندین و چند عمل زیبایی تا به حال انجام داده در واقع خانم بازیگر وقتی بزرگتر شد و دید نمی شود هیچ دستی به صورت خود نکشد و نچرال بماند، در نتیجه با زاویه سازی فک و ژل لب تغییراتی در چهره اش به وجود اورد که ابتدا خیلی مصنوعی بد شده بود اما حالا به صورتش نشسته و جذاب شده است.

علاوه بر این ترلان همیشه آرایش شده و بزک کرده است. البته که خانم بازیگر با همه این اوصاف ظاهرا باز هم راضی نیست و برای تمام سلفی هایش از فیلتر های اینستایی نیز استفاده می کند تا جذابیتش دوچندان شود! 

ترلان

البته این فقط ترلان نیست که عمل جراحی کرده خانوم پروانه به تازگی عکسی از مادرش منتشر کرده که با آنچه از او در گذشته دیده بودیم تفاوت زیادی دارد و نشان می دهد مامان ترلان پروانه هم یَد طولایی در عمل های زیبایی دارد و انگار با ترلان رقابت دارد. البته از این نکته هم نباید غافل شد که پریسا خانوم مادر ترلان خودش هم بسیار جوان و جذاب است و این عمل هایی زیبایی او را حسابی تو دل برو کرده است.

tarlan-parvaneh33-vaghtesobh

tarlan-parvaneh34-vaghtesobh

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی