|

خوشگذرونی "الناز حبیبی" با یه عالمه بچه باحال تو طهرون؛ خانوم مدل یه برند خفن شد!

elnaz habibi shayanews

الناز خانوم حبیبی که این روزها خودش را برای تئاتر آن سوی آینه محیا می کند در تعطیلات نوروز به همراه دوستانش با دوچرخه تهران گردی کرد

لینک کوتاه کپی شد
4

الناز حبیبی بازیگر جوان و ریزنقش سینما که این روزها به همراه پژمان جمشیدی و ریما رامین فر از 17 فروردین تئاتر آن سوی آینه را روی صحنه خواهند برد این روزها مشغول استراحت و آماده کردن خود برای این نمایش است.

الناز حبیبی در نمایش آن سوی آینه

به گزارش «شایانیوز» الناز خانوم حبیبی برخلاف اکثر بازیگران و اهالی سینما که در تعطیلات عید به سفر رفته اند در تهران ماند و سعی کرد از خلوتی پایتخت نهایت استفاده را ببرد.

الناز خانوم به همراه تعدادی از دوستان خود تور تهران گردی با دوچرخه راه انداختند و یک روز کامل تهران را رکاب زدند. خانوم بازیگر ازاین تفریح نوروزی خود برای دنبال کنندگانش در اینستاگرام عکس هم گذاشت ونوشت: تور تهرانگردی با یه عالمه بچه های باحال

elnazhabibi67_1648219409_1

elnazhabibi67_1648219409_2

elnazhabibi67_1648219409_5

elnazhabibi67_1648219409_6

الناز حبیبی و چشم هایی که نمی خواهد دنیا را ببیند!

الناز حبیبی جثه ای ریز دارد و شاید نصف نمکش هم به این دلیل باشد. وی با بازی در چند فیلم و سریال نشان داد که استعدادش در کاراکتر های طنز بیشتر است و می تواند مخاطب را به خودش و اون پروژه جذب کند.

الناز در اینستاگرام یک ژست و فیگور همیشگی دارد و آن هم این است که کلاه خود را تا روز چشم هایش پایین می کشد. مشخص نیست منظور الناز از این کار چیه اما خود خانم بازیگر در کپشن این عکس ها می نویسد: نمیخوام چشمام دنیارو ببینه!

.elnazhabibi67_1647438084

.

ماجرای الناز حبیبی و هوآوی!

الناز حبیبی هم به مانند بسیاری از همکارانش از پیج و تعداد فالوور بالایی که دارد استفاده کرده و تبلیغاتی میگذارد، گاهی زیر پوستی و گاهی هم واضح و علنی. وی به تازگی نیز تصویری با تیپ جالب استوری کرد و نوشت: ویدیو جدید به زودی

الناز حبیبی در این تصویر گوشی هوآوی به دست دارد و با توجه به تگ پیج این برند قطعا قرار است تبلیغاتی از او را برای این شرکت بینیم!

elnazhabibi67_2772906444724858176_614152772

الناز و رفاقت با خانواده اوجی

الناز حبیبی انگار دوستی و رابطه نزدیکی با علی اوجی و همسرش نرگس محمدی دارد. این موضوع را می توان از عکس هایی که الناز با علی اوجی و نرگس خانم دارد فهمید. به هر روی با توجه به نفوذی که علی اوجی این روزها در سینما دارد احتمالا این رفاقت و دوستی بتواند به خانم حبیبی برای ایفای نقش بیشتر در سینما کمک کند.

elnazhabibi67_1646728867

الناز حبیبی بعد از طلاق شنگول تر شد!

الناز حبیبی هم مثل خیلی از خانوما و آقایون بازیگر از همسرش مدتی میشه که طلاق گرفته اما ظاهرا جدایی در سینما نه تنها آدم هارو ناراحت نمیکنه بلکه بسیاری از اون ها مثال الناز حبیبی شادتر از پیش شدند و رفتار ها و پوشش هایی نشون دادند که قبل چندان چنین نبودند!

bazighran_1627563383

الناز حبیبی و همسر سابقش

elnazhabibi67_1616010177

اظهار نظر جنجالی الناز حبیبی درباره رابطه جنسی بدون ازدواج

گفتیم که الناز حبیبی جزو بازیگران کم حاشیه سینما است. اما خانم حبیبی یک مصاحبه جنجالی دارد که زمان خودش حسابی سروصدا کرد. الناز حبیبی مدتی پیش در مصاحبه ای با زهراداود نژاد دختر علیرضا داودنژاد در پاسخ به سوالی که از او در مورد شوهر کردن پرسیده شد، گفت که به نظر من دیگر به ازدواج کردن نباید فکر کرد و مسائل جنسی را می توان بیرون از چارچوب خانواده مرتفع کرد، در مدرسه باید به جای چند کتاب درسی چنین مسائلی را به ما آموزش می دادند.

خانم الناز حبیبی عزیز گویا سکس تراپیست هستند و در مسائل جنسی کارشناسی می کنند، جایی گفته بود که تمام خانواده اش در کشور سوئد زندگی می کنند، شاید در کشور سوئد چنین مسائلی آزاد است و با فرهنگ مردمانش ممکن است همسو باشد اما اینجا ایران است، کشوری با اصل و نسب ، رگ و ریشه دار که با دین اسلام عجین شده است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی