|

"مریم معصومی" تولدش ترکوند؛ کیک طبقه ای و عکسایی که از بلاگرا هم ندیدین!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگر جذاب ایرانی می باشد که به تازگی 35 ساله شد و تصاویری از تولد خفنش با لباسی متفاوت منتشر کرد و فالووراشو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
3

مریم معصومی بازیگر معروف و قرتی ایرانی می باشد که زمین تا آسمان با نقش هایش فرق دارد. این بازیگر جوان با بازی در سریال های "همه چیز آنجاست" و "سه دنگ سه دنگ" دیده و شناخته شد و حالا برای خود طرفداران بسیاری دارد.

به گزارش«شایانیوز» مریم معصومی از بازیگران مایه داری می باشد که تصاویر زیادی از خوشگذرانی و استایل های برند و خفنش منتشر می کند. خانم بازیگر جدیدا فیلم و سریالی در قاب تلویزیون ندارد اما فعالیتش در تئاتر زیاد است. ناگفته نماند مریم معصومی در اینستاگرام هم ترکونده و دائما فیلم و عکسی لاکچری طور برای انتشار دارد. خانم خانما چهره نچرالی ندارد اما خوشگل و خوش استایل است که هر بار با کلی فیلتر اینستایی پلنگ طور هم می شود. اما مریم معصومی به تازگی تولدش بوده و 35 ساله شد و از اونجایی که گفتیم در شرایط عادی هم تصاویر و استایلش فکر شده است پس قطعا برای زادروزش هم فالوورا رو سورپرایز کرده با عکساش! در ادامه خانم بازیگر را با آرایشی غلیظ و کیک هفت طبقه و ژست های عجیبش مشاهده می کنید که با کلی نظر متفاوت همراه بود.

البته که برای دیدن کاملِ عکس ها بهتره به پیج مریم معصومی مراجعه کنید چون تعدادشون زیاد بود!!!

Untitled

Untitled

Untitled

هک پیج و استوری نامربوط

صفحه شخصی اینستاگرام مریم معصومی تا به الان 924 پست منتشر شده با کلی استوری هایلایت شده دارد. این بازیگر جوان را 1 میالیون 200 هزار کاربر دنبال می کنند و اغلب هم نظراتی مثبت و خوب می گذارند که خب همین یکی از نشونه های محبوب بودن و یا نبودن یک هنرمند در میان مردم است.

خانم بازیگر قطعا شخصی را به عنوان نگهدار امنیت پیج دارد اما ظاهرا مدتی پیش صفحه مریم معصومی هک میشه طرف هم لا به لای استوری های خانم بازیگر عکس خودشو منتشر کرده و ظاهرا تحت تعقیب بین المللی هم هست!

Untitled (1)

جنجال عکس منتشر شده! کاربران مُچ خانم بازیگرو گرفتن؟

چندی پیش مریم معصومی سلفی از خود منتشر کرد که حواشی زیادی به همراه داشت. عده ای معتقد بودند زنی در پشت سر این بازیگر وجود دارد که بی لباس است و با انتشار عکس های بسیار عجیب در کنار عکس مریم معصومی این سلفی جنجال آفرین شد.

مریم معصومی پس از ناراحتی شدید از انتشار این عکس با تگ های عجیب و بیشرمانه مجبور شد تا عکس دیگری برای اثبات کذب بودن این موضوع منتشر کند و نشان دهد فضای مجازی مثل همیشه با قضاوت های نابجا باعث آبرو ریزی برخی افراد می شوند.

وی با انتشار عکس دیگری به دنبال عکس قبلی و توضیحاتی پیج اینستا را بروز رسانی کرد تا به این شایعه عجیب و تاسف بار خاتمه دهد.

تصویری که با فتوشاپ در کنار عکس مریم معصومی قرار گرفت و جنجالی شد.

Untitled

مریم معصومی نوشت:

انتهای سالن شخصی با لباس نارنجی ست و شال و از پرسنل مطب دامپزشکی،
این توضیح رو بعد از ساعتها کامنتهای عجیب زیر این پست اضافه کردم،

(در عکس بعدی حضور این فرد کاملا مشخصه که لباس داره)
با تشکر از شما

پیرو عکس قبلی کاملا مشخصه که اون فرد لباس بافت نارنجی گلبهی به تن داره..
و در حال رفتن به اون اتاقه،

متاسفام برای بیکاران مجازی بخصوص پیج های کثیف 

عکسی که مریم معصومی برای ثابت کردن اشتباه مردم آن را منتشر کرد

Untitled (2)

اما با مشخص شدن حقایق پشت این سلفی جنجالی باز هم مریم معصومی با انتشار عکسی نامناسب در باشگاه ورزشی مورد انتقاد و هجوم کاربران قرار گرفت. تصویری از لباس حریر و نازک او در باشگاه!

در آخر موضوع سواستفاده برخی افراد از این دسته موضوعات و قضاوت های نا بجا کاملا اشتباه است، اما هنرمندانی چون مریم معصومی گاهی با نوع پوشش و انتشار عکس های نامتعارف بر این حواشی دامن زده و تا حدودی خودشان نیز مقصر هستند. 

275451366_126800773247509_2826272276706271734_n

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد 24 اسفند 1365 در اصفهان، بازیگر است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است، این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است.

مریم معصومی با برادر بزرگترش خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است. و دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را گذرانده‌ است. او به ورزش هم علاقه‌مند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

274038256_1303757180107450_7584048045913938274_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی