|

نگاه پر غم "مریم معصومی" لب دریا؛ خانم بازیگر دِپرسشم تَهِ تیپه!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگر خوش چهره ایرانی که فعالیت زیادی در اینستاگرام درد اینبار با انتشار تصویری غمناک از خود صفحه خود را به روزرسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

مریم معصومی بازیگر خوشگل و معروف ایرانی می باشد که البته اگر از بینندگان تلویزیون و سریال ها بوده باشید بیشت او را می شناسید چرا که خانم بازیگر در سریال "همه چیز آنجاست" و "سه دنگ سه دنگ" ایفای نقش داشته و مدتی هم می شود که  بیشتر هم در تئاتر فعالیت دارد.

به گزارش«شایانیوز» مریم معصومی اما از بازیگران بی حاشیه نیست و جنجال های خاص خود را دارد. وی تا به حال چند باری به دلیل استایل و پوشش نامتعارفی که داشته مورد انتقاد قرار گرفته است. مریم معصومی اما هواداران خود را هم دارد و در اینستاگرام بیش از 1 میلیون و 200 هزار کاربر دنبال کننده او هستند. خانم بازیگر خیلی زیاد هم اهل انتشار تصاویر خود در صفحه اش هست و خب از اونجایی که گردش و تفریح زیادی هم دارد طبیعتا تصاویر زیااادی هم برای انتشار دارد. در ادامه عکس جدید مریم معصومی را کنار دریا مشاهده می کنید که البته چهره ای غمبار دارد و متنی با همین موضوع هم نوشت. ناگفته نماند به قول یکی از کاربران اگر کلاه نبود برخی بازیگران خانم ما چیزی برای روی سر گذاشتن نداشتند!!!

275221513_153444977060998_5838160902750136976_n

مریم معصومی و حواشی عجیب که چند سال پیش داشت

مریم معصومی همانطور که گفتیم چند باری در اینباره حواشی داشته. یکبار در سالنی نشسته بود و خانم پشت سرش با رنگ لباسی که داشت کاربران را به اشتباه انداخته بود که برهنه است!!! که البته ثابت شد اینگونه نبوده!

بار دیگری هم مریم خانم معصومی تصویری از خود با موهای باز منتشر کرده بود که چون رنگ موها پرکلاغی بود و رنگ شال و یا کلاهی که به سر داشت هم چنین رنگی داشت، کاربران را به اشتباه انداخته بود که کشف حجاب کرده! البته که حق داشتند چنین تصور کنند چرا که چیزی که خانم بازیگر روی سر داشت اونقدر معلوم نبود و گنگ بود که حتی مشخص باشد شال است یا کلاه لباس!!!

maryammasoumi__fanpage_1600436863

چرا مریم معصومی سر نقشی که دوست داشت دچار زد و خورد شد!

پیشنهادها زیادی برای تئاتر داشتم؛ اما هیچ‌کدام برایم جذاب نبودند. با پیشنهاد این متن جرقه‌ای در من زده شد و من احساس کردم این همان کاری است که سال‌ها تمایل داشتم آن را انجام دهم چراکه احساس کردم چلچلایی در درون من وجود دارد و من می‌توانم آن را بیدار کنم.

از سوی دیگر، متن این نمایش بسیار گیرا و جذابی بود، و من در درجه اول بر این باور بودم که یک بازیگر تئاتر حرفه‌ای باید آن را اجرا کند؛ در جلسه‌ای که با کارگردان داشتم ایشان بر قبول این نقش از سوی من بسیار مصمم بودند و همان‌طور که قول داده بودند کمک‌های بسیاری کردند تا من در این عرصه موفق شوم.

خوشبختانه گروه منسجمی شکل گرفت و همه‌ی آن‌ها کمک کردند تا چلچلای قدرتمند روی صحنه برود.

این نقش برای من بسیار دشوار بود طوری که در طول تمرینات نیز به دلیل زدوخوردهایی که در داستان وجود دارد چندین بار دچار آسیب‌های جسمی شدم؛ اما در حال حاضر زمانی که این نقش را برای مخاطب اجرا می‌کنم، حس رضایت فوق‌العاده‌ای دارم و فکر می‌کنم تحمل آن سختی‌ها ارزش بالایی داشت.

maryammasoumi__fanpage_1589830210

مریم معصومی مادرِ سگ میشود!

مریم معصومی سگی سه ساله به نام سیمبا دارد که متولد اوکراین است اما در تهران از کودکی به دست مامان مریم بزرگ شده است. حالا چرا ما میگیم خانم بازیگر مادر سیمبا کوچولو هستند؟! چون مریم معصومی برای سگش شناسنامه گرفته و او را سیمبا معصومی نامیده است. وی حتی پدر خود را هم پدر بزرگ سیمبا خطاب میکند و از فرزندش بیشتر به سگش توجه دارد!

رونمایی مریم معصومی از شناسنامه آقای سیمبا آنچنان بی حاشیه هم نبوده و کاربران زیادی از او انتقاد کرده اند.

یکی از دلایل اصلی انتقاد مردم از رفتارهای مریم معصومی با سگش مخالفت او با ازدواج و تشکیل خانواده و از طرف دیگر حمایتش از نگهداری سگ و رسیدگی از او مانند بچه انسان است (افراط در علاقه به حیوانات همیشه باعث وجود حاشیه هایی می شود)

ناگفته نماند آقا سیمبا همانند انسان ها پیج اینستاگرامی هم دارد و مامان جانش(به گفته خودش)  برایش پست و استوری هم منتشر می کند و از جانب سیمبا کپشن می نویسد. این پیج بیش از 700 دنبال کننده نیز دارد.

272315635_4826252164100328_3045374705563013796_n

شغل جدید مریم معصومی 

خیلی از خانم های بازیگر به جز بازیگری از شهرت و پیج میلیونی خود هم استفاده می کنند و تبلیغات زیادی در صفحه شان انجام میدهند و خب چون معروف هم هستند ده هیچ از بقیه جلوترند و نرخ بالاتری هم بریا معرفی دارند. اما مریم معصومی به تازگی با انتشار تصاویرش که با روسری ها داشت مشخص شد که برای یک برند روسری در حال فعالیت است و خب از اونجایی که خانم بازیگر چهره خوبی هم دارد و علاقه مند به عکاسیم هست این کار خیلی بهش میاد!

maryammasoumi__fanpage_1602006804

maryammasoumi__fanpage_1602598316

maryammasoumi__fanpage_1601925589

maryammasoumi__fanpage_1599587607

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را گذرانده‌ است. او به ورزش هم علاقه‌مند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. مریم معصومی با برادر بزرگترش خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است.

همانطور که گفتیم مریم معصومی از عکس و ژست و تیپ و استایل خسه نمی شود و تصاویر بسیاااااااار زیادی در فضای مجازی دارد. در ادامه نمونه هایی از ان ها را مشاهده می کنید. ناگفته نماند مریم معصومی ورزشکار است و تا به حال بار ها تصاویر خود را در باشگاه با لباس های جذب و بسیار اندامی منتشر کرده است!

maryammasoumi__fanpage_1604240553

maryammasoumi__fanpage_1629044462

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی