|

فرم صورتتو اول بشناس بعد شال و روسری بخر؛ رنگای خوشگل شال واسه مانتو سال

اهل اگر ست کردن لباس های خود هستید پس باید یکسری موارد رو درون خودتون بشناسید، در این مطلب متناسب با فرم صورتتون شال یا روسری انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد
4

خانم هایی که این روزها به دنبال خرید های عید و ساخت یک استایل شیک و چشم نواز هستند قطعا توجه خاصی هم به انتخاب آیتم های خود دارند به نسبت کسانی که تنها م خواهند لباس های نو خریده باشند! پس بهتره تا شما هم ابتدا مواردی رو در سلیقه و اندام خود بدانید بعد به سراغ خرید برید! اینجوری هم الکی کمدی پر از لباس نو اما بیهوده ندارید و هم توانسته اید یک هیچ از بقیه جلو تر باشید.

به گزارش«شایانیوز» اما از قسمت های مهم برا یک خانم شال و روسری هستش که دیگه تنها پوششی برای پوشاندن مو و سر نیست و به عنوان یک المان جذاب در یک استایل محسوب میشود که هم انتخاب اینکه شال باشه یا روسری مهمه، هم رنگ و طرحش و هم رنگ پوست شما و فرم صورت و تیپی که در نظر دارید!

146345

می دونین که ما چندین مدل فرم صورت داریم که مناسب با همون بهتره آرایش کنیم، موهامون رو درست کنیم، زیور آلات بخریم و در نهایت شال و روسری سر کنیم... در ادامه اول جلوی آینه بایستید و فرم صورت خودتونو پیدا کنید.

شخصیت-شناسی-از-صورت

حالا مناسب با فرم صورتت شال و یا روسری انتخاب کن!

_ اگر صورتی مربعی شکل دارید بهتر است لبه های چانه و فک را گرد کنید، شال بهترین گزینه برای شماست و به نسبت روسری جذابیت بیشتری خواهید داشت.

_ اگر صورت بیضی شکلی دارید شما خوش شانس هستید و همه مدل شال و روسری بهتون میاد.

_ اگر صورتتان ذوزنقه ای شکل است یعنی عرض پیشانی از عرض چانه کوچکتر است، پس شال و روسری را طوری سر کنید که لبه های فک را بپوشاند.

_ اگر صورت گردی دارید یعنی پیشانی عریض و کوتاهی دارید، پس کناره های شال و روسری را تا نزنید و از پارچه های محکم استفاده کنید.

_ اگر صورتی مثلثی شکل دارید یعنی پیشانی عریض تری نسبت به چانه خود دارید، پس شال رو طوری سر کنید که عرض پیشانی رو کم کنه.

274842936_672677250443812_8482488857995028694_n

انتخاب رنگ شال و روسری با مانتوی رنگ سال

اما همانطور که گفتیم نزدیک عید هستیم و با توجه به اینکه خانم ها در هر سن و سالی خوشگل بودن واسشون مهمه خیلی ها به رنگ سال و ترند سال جدید هم توجه خاصی دارند. خب با توجه به اینکه در سال 2022، آبی بنفش رنگ انتخابی شرکت پنتون بود برای عید نوروز نیز این رنگ بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

61b368b0ae755

شاید تا حالا چیزی از شرکت پنتون نشنیده باشید اگه بخوایم کوتاه این شرکتُ معرفی کنیم باید بگیم که پنتون شرکتی است در ایالت نیوجرسی آمریکا که منبع معتبر و مشهور جهانی در زمینه رنگ میباشد. موسسه پنتون خالق یک سیستم استاندارد به نام سیستم تطبیق رنگ پنتون (PMS) است. تولید کنندگان در سراسر دنیا برای مطمئن شدن از رنگی که برای مشتریان استفاده می‌کنند، رنگ به‌ کار رفته در محصول خود را با سیستم رنگ پنتون تطبیق می‌دهند.

رنگ جدید پنتون، خلاقیت و نوآوری را با خود به همراه آورده زیرا پس از شیوع کرونا زندگی همه دچار تغییر شده است؛ اکنون که یک دوره منزوی و دور از اجتماع به پایان رسیده و استانداردها در حال تغییر هستند، این رنگ اعتماد به نفس می‌بخشد و خلاقیت افراد را زنده خواهد کرد تا از تغییرات استقبال کنند.

Untitled

چه رنگ شالی به مانتوی بنفش میاد؟

در همین راستا چند رنگ مناسب شال که میتونین با مانتوی بنفش سِت کنین مثال میزنیم. البته که در نظر داشته باشین در یک استایل هیچ چیزی بایدی نیست و بسته به سلیقه شما هستش اما خب مواردی در دنیای استایل و مد و فشن وجود دارن که با دلیل و منطق و تحقیق بهش رسیده شده.

با مانتوی رنگ بنفشِ سال میتوان شال یا روسری (مشکی، سفید، طوسی، زرد و کهربایی، آبی، صورتی، کرم) به خوبی ست کرد و به جذابیتی خاص رسید.

274234249_517233963401821_7259024332233967045_n

طرح و رنگ ها خوشگلی که ترند امساله

شاید تا چند سال پیش رنگ و طرح های شاد و رنگی چندان طرفدار نداشت اما با گذشت زمان و علم مد و فشنی که خانم ها از طریق اینستاگرام و فضای مجازی یاد گرفتن دیگه از استایل های ساده با سبک های شبیه به هم دور شدن و حالا با ریسک پذیری و جرئت بیشتری آیتم های تیپشون رو انتخاب می کنند. 

قطعا همه که بر اساس ترند و مد پیش نمیرن و بعضی از خانم ها اصلا دوست دارند تا با مانتویی که به طور مثال از گذشته داشتند شال و یا روسری سِت کنند پس بهتره گزینه هایی هم از طرح های خوشگل امسال ببینیم. 

روسری1

روسری 2

روسری32

روسری 4

روسری 5

روسری6

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها