|

چهره جذاب و عوض شده "گلاره عباسی" با کلی آرایش؛ تیپ به این منشوری از شما بعید بود!

gelareh abasi shayanews

گلاره عباسی بازیگر خوش چهره و نچرال ایرانی تصویری از خود با میکاپی فراوان منتشر کرد که خیلی هم بهش میومد.

لینک کوتاه کپی شد
3

گلاره عباسی بازیگر خوش چهره و جذاب ایرانی می باشد که چهره نچرالی دارد اما دوست داران زیادی رو به خود اختصاص داده و در اینستاگرام هم بیش از 2 میلیون کاربر دنبال کننده او نیز هستند.

به گزارش«شایانیوز» گلاره عباسی با بازی در سریال "شیدایی" شناخته و محبوب شد. وی در سریال دراکولای مهران مدری نیز ایفای نقش طنز داتش و با وجد اینکه خوب هم بازی کرد اما به گفته مخاطبین کاراکترش به نقش های جدی بیشتر میومد. اما از پر چالش ترین کار های این بازیگر بازی در فیلم "ابلق" بود که گلاره عباسی مجبور به اضافه کردن ده کیلو وزن شد که میگوید هنوز هم با این موضوع درگیری دارد.

از این ها که بگذریم گلاره عباسی تصاویر زیبایی را از خود در اینستاگرام منتشر می کند و همواره سعی دارد تا از هنرمندان کم حاشیه ای باشد که اهل تبلیغات و قرتی بازی هم نیست. در ادامه عکس جدیدی که خانم بازیگر از خود با کل میکاپ منتشر کرد را مشاهده می کنید که با نظرات خوب کاربران همراه شد.

gelarehabbasi_1642915965

خط و ربط گلاره عباسی با مهران مدیری

این روز ها روابط میان بازیگران خانم و اقا در پشت صحنه فیلم و سریال ها اونقدری زیاد شده که گاهی به بیرون و شبکه های مجازی درز پیدا میکنه و اون بازیگر هم یا ناچار به قبول اون مورد میشه و آبروش میره و یا تکذیب میکنه و یه مدت سر زبوناست!

از موارد رابطه های که توسط یک خبرنگار جنجالی در اینستاگرام به قول خودش افشاگری شده بود رابطه و راز و نیاز گلاره عباسی با مهران مدیری بود که به این خبرنگار این دو هنرمند مدتی با هم دوست بودند و پنهانی رفت آمد داشتند.

684386_307

تیپ منشوری خانم بازیگر که پخش شد!

اما میرسیم به حجاب هنرمندان که دیگه خیلی به ندرت پیدا میشه خانمی در میان بازیگران براش پوشش و بیرون نریختن اندام مهم باشه. گلاره عباسی نیز این گونه است و مدتی پیش تصویری از این بازیگر منتشر شد که در بیابان با ساپورتی بسیار جذب و  پیراهنی کوتاه می باشد و کمی انقدر راحتی و انتشار تصویر از این بازیگر بعید بود. ان تصویر در مجازی بسیار وایرال شد و با نظرات زشت و افکار مریض کاربران همراه شد.

cinema.galllery_1634029273_1

بیوگرافی گلاره عباسی

گلاره عباسی یکی از بازیگران به نام سینما و تلویزیون است که در بیست و نهمین روز از سال 1362 در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنر و معماری تهران می باشد. 

گلاره در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده و فقط یک خواهر به نام بهار دارد که دارای تخصص در زمینه تغذیه میباشد و در کشور کانادا زندگی میکند.

gelarehabbasi_1625905896

گلاره عباسی در سریال شبکه خانگی "شهرزاد" نیز ایفای نقش داشت آن هم نقشی منفی. وی حین بازی در این سریال به دلیل سرطانی که داشت مدتی بین زمن و هوا می ماند اما دوباره سلامتی خود را بدست می آورد و سر ضبط فیلم برمی گردد. حالا جالب اینجاست که نظرات مردم و مخاطبین در مورد گلاره عباسی به دلیل نقش منفی اش ناجور بود و حسابی تحت تاثیر فیلم قرار گرفته بودند!

bazigar__honarmand_1589198736_1

 بهترین همکاری که با یک مجموعه داشتید چه بوده است؟ 

در تلویزیون سریال‌های شیدایی و مدینه را دوست داشتم و در کارهای سینمایی فیلم «اشیا از آنچه درآیینه می‌بینید به شما نزدیکترند.»

خانم گلاره عباسی شگفت‌انگیزترین شغلی که تا به حال درباره آن شنیده‌اید، چه بوده است؟

من فکر می‌کنم شگفت‌انگیزترین شغل در دنیا بازیگری است.

cinamapersia_1636020206

بهترین نقدی که در مورد خودتان (گلاره عباسی ) شنیده‌اید، چه بوده است؟

من همیشه بهترین نقدها را از مردم می‌شنوم که معمولا برایم ای‌میل می‌کنند. من با مردم خیلی در ارتباطم و همیشه هوشمندانه‌ترین نقدها را از مردم شنیده‌ام و همه نظرات‌شان حرفه‌ای و به دور از هر حاشیه و جهت‌گیری است.


خوشمزه‌ترین غذا از نظر شما چیست؟

من عاشق غذاهای محلی هستم. غذا هرچه محلی‌تر و ناشناخته‌تر باشد برای من لذیذتر است و البته غذاهای دریایی.

tele4us_1609338831

ویژه‌ترین نکته سریال مدینه از نظر شما چیست؟

اینکه در تلویزیون به کاراکترهای زن پرداخته بود، نکته مثبت سریال است؛ اتفاقی که در تلویزیون ما کم می‌افتد که شخصیت‌های اصلی داستان زن‌هایی باشند که قهرمان هستند. مسئله، منفی یا مثبت بودن نقش‌ها نیست؛ مسئله این است که نقش‌های خوب همیشه برای مردهاست.

اولین باری که مقابل دوربین رفتید، چه حسی داشتید؟

اولین‌بار تا حدی لذت‌بخش بود که هنوز وقتی یادش می‌افتم دلشوره می‌گیرم و حالی که داشتم قابل توصیف نیست؛ یک چیزی شبیه راه رفتن روی ابرها بود.

gelarehabbasi_1618581044

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    الهی که همشون برن جهنم آخه این چه وضعی هستش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها