|

"مهناز افشار" آخر اروپایی تیپ زد اونم چه تیپی؛ عجب شلوار جین خوشرنگی!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار هم به مناسبت روز مادر تصاویری از خود با موی صورتی و آرایشی ژولیده منتشر کرد که با نظرات مختلف کاربران همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد
8

مهناز افشار بازیگر معروف و دوست داشتنی می باشد که ظاهرا بعد از مهاجرت هوادارانش بسیار بیشتر بود چرا که اونور آب و در غربت خانم بازیگر به دلیل شرایط سخت و تنهایی تغییر کرده و حالا دیگر آن مهناز مغرور و پر افاده نیست و رابطه نزدیک تری با مردم و مخاطب دارد.

به گزارش«شایانیوز» مهناز افشار در اینستاگرام بیش از 15 میلیون 200 هزار دنبال کننده دارد و اگر سری به پیجش بزنید با نظرات خوب کاربران مواجه می شوید و این در حالیست که مثلا پیج خانم بهاره رهنما با کلی کامنت منفی و فحش همراه! این به دلیل آرام و نا آرام بودن دو سلبریتی است که یکی مردم را از تبلیغات و چیتان پیتان خود کلافه کرده و دیگری با وجود اینکه بیشترین تعداد فالوور میان هنرمندان رو داره اما تا به حال هیچ تبلیغی نداشته و ساده با مخاطب رفتار می کند.

از این ها که بگذریم مهناز افشار در صفحه خود تصاویر بسیار زیادی منتشر می کند و تقریبا هر روز چیزی برای پست دارد. البته کیفیت عکس ها از لحاظ ظاهر و ژست و ... برای یک سلبریتی کم است اما خب فعلا این راه رو انتخاب کرده تا غم غربت کمتر شه و با هم زبوناش راحت در ارتباط باشه. مهناز خانم افشار به تازگی موهاشو صورتی کرده و راه به راه عکس میزاره.

او تقریبا همیشه با یک کلاه و یا تل و سربند میومد جلوی دوربین اینستا و خیلی ها هم فکر می کردند دلیل این کار او کچل بودن جلوی موهاشه و نظرات مختلفی میدادن اما اینبار خانم بازیگر بدون هیچ حجابی تصاویر خود را به اشتراک گذاشت و دوستان هنرمند هم براش کامنت گذاشتن. (بهاره رهنما تنها هنرمندیه که هیچ هنرمندی براش کامنت نمیزاره!)

mahnaz_afshar_1642866366

mahnaz_afshar_1642675288

مهناز افشار چرا با آرایش ریخته شده؟!

مهناز افشار اغلب با چهره ای کم آرایش و یا آرایش ریخته شده و خلاصه تو این مدلا عکس میزاره و دیگه این مورد ربطی به راحت بودن با مخاطب نداره و شخصی مثل ایشون که کلی دنبال کننده داره باید دقت بیشتری داشته باشه!

حالا ممکنه برخی هم بگن اصلا خارج کسی آرایش نمیکنه و این حرفا. بله درسته یا باید آرایش نکرد و یا با آرایش مناسب و تمیز جلو دوربین اومد که این خودش احترام به مخاطبه!

mahnaz_afshar_1642774141

البته که مهناز افشار خودش یه مادره و دختری به نام لیانا داره که اصلا به خاطر اون به آلمان رفت. وی برای روز مادر تصاویری از مادر و خواهرش منتشر کرد و حسابی ابراز دلتنگی و علاقه کرد.

Untitled

mahnaz_afshar_2756916617864156821_241999282

درآمد مهناز افشار برای این بریز و بپاشا!

از این ها که بگذریم مهناز افشار هیچگاه از پیج و شخصیتش برای تبلیغات و کسب درآمد استفاده نکرده در صورتی که به راحتی می توانست دور از خانواده و کشور حداقل پول خوبی را به جیب بزند.

mahnaz_afshar_1640870522

خیلی از سلبریتی ها در ایران حتی با کمتر از 1 میلیون فالوور مثل صبا راد راه به راه معرفی های مختلف دارند و از این طریق پول هایی هنگفت دریافت می کنند. امثال خانم بهاره رهنما هم که دیگه کاربرا رو کلافه کرده و از هر چیز بیخودی تبلیغ و معرفی می گذارد و در اخر هم خود را زحمت کشیده می داند و مردم عادی بدون ثروت را بی دست و پا!

mahnaz_afshar_1640348766

مهناز با تیپ های عجیب و حجاب کم تو اروپا

مهناز در این مدت که در اروپا زندگی می کند خیلی به حجاب خود پایبند نبوده و فقط سعی کرده طوری لباس بپوشد و عک بگیرد که انگ کشف حجاب به او زده نشود تا اگر روزی تصمیم گرفت به ایران برگردد و کار کند از این لحاظ با مشکل مواجه نشود. مورد دیگری که درباره مهناز افشار جلب توجه می کند تیپ و استایل های خانم خانما می باشد که ظاهرا از وقتی که رفته بسیار علاقه مند به پوشش های بیریخت و ناجور شده!

جدیدا هر عکسی که مهناز خانم از خودش میزاره با لباس هایی است که زیاد به مذاق ایرانی ها خوش نمی آید، خیلی ها هم انتظار چنین تیپ هایی رو از این هنرمند قرتی ندارند.

mahnaz_afshar_1636107694

mahnaz_afshar_1633187645

mahnaz_afshar_1626526176

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چراهمه دارن میرن .....

  • م ر ارسالی در

    خوشگل... تو ایران اینهمه طرفدار داشتی چی کم داشتی رفتی اونجا حیا رو گذاشتی زیر پا واقعا برات متأسفم و.........

  • لیونل مسی ارسالی در

    خداییش کی ب این گفته خوشگل و خوش تیپه؟ خیلی ازین بهتر و سرحال تر و خوشگلتر داریم ک متاسفانه کسی ب اونا کاری نداره ،ولی چون ایشون مهناز خانمه !! کلا زیادی گندش کردن هیچی حالیش نیست ،اینو وقتی فهمیدم ک شده بود داور مسابقه ..

  • Zahra ارسالی در

    در کل میشه گفت زندگی خودشه و به احدی ربطی نداره‌..من طرفدارش نیسم اصلا ولی در کل هر کسی یک بار به دنیا میاد و یک بارم تو این دنیا زندگی میکنه پس حق داره هرجور که دلش میخواد زندگی کنه که اگه اینطوری نبود خدا خودش بجای حق انتخواب دادن میتونست آدما رو مجبور کنه اونجوری که میخواد زندگی کنن ..تنها وقتی که زندگی کسی زندگی شما رو تحت شعاع قرار داد حق دارین درباره خودشو زندگیش نظر بدین

    • ناشناس ارسالی در

      خداوند در قرآن کریم می فرماید: و باید از میان شما جمعی دعوت به نیکی و امربه معروف و نهی از منکر کنند و آنها همان رستگارانند اگر خدا اجازه قضاوت به انسان را نمیداد که قاضی و دادگاه برای چی هست خداوند انسان را از قضاوت نادرست نهی کرده است و گفته است اگر خبری می شنوید خوب درباره ی آن تحقیق کنید و دیگر اینکه زندگی افراد دیگر را تحت الشعاع قرار میدهد و آدم های دیگر و بی تجربه تحریک می شوند و آمار طلاق هم زیاد می شود
      پیامبر اکرم صلوات الله علیه و آله وسلم می فرمایند در آخر زمان امر به معروف و نهی از منکر کنار گذاشته می شود و مردم این کار را منکر می دانند

  • علی ارسالی در

    ازخیلیا بهتره منکه عشق میکنم میبینمش

  • پاییز ارسالی در

    چرا وقتی از یکی خوشمون نمیاد، باید از همه چیش ایراد بگیریم. مگه ما خوشمون میاد یکی برای عکسای ما نظر منفی بده، ایشون دوست دارن اینجور بپوشن، به خودشون مربوطه.

  • زهره ارسالی در

    عکسی که با آرش گذاشته آید تابلو فوتو شاپ است چون پلهای مهناز افشار رو هواست

  • زینب ارسالی در

    خیلی بی جنبه هستن..خانم مهناز افشار سر پیری و معرکه گیری اخه

  • حرف ارسالی در

    مهناز جون دوست دارم

  • بیتا اصفی از اردبیل ارسالی در

    خانم افشار خیلی جنتلمن هستین من عاشقتونم عاشق صدات عاشق فیلم هات

  • بیتا اصفی از اردبیل ارسالی در

    خانم بهاره عزیزم خیلی عاشقونتونم از ته دل فیلم هاتونو دوس دارم خیلیییییی خانم زیبا با ادب با شخصیت کلن افتخار ما هستین هر جا باشین سلامت و خوشبخت باشین به امید خدا

  • ناشناس ارسالی در

    زنیکه دورو

  • ناشناس ارسالی در

    هر آدمی میتونه تو هر شرایطی زندگی کنه بستگی به خودش داره آدمها باید آزاد زندگی کنن خانم مهناز افشار زندگی خودش داره وخانم خیلی خوبی هستند وخیلی خوشکل

  • نیما ارسالی در

    مثلا که چی این همه راه کوبیدی رفتی اونور آب که با شلوارک عکس بگیری چقدر بدبخت بودی ما خبر نداشتیم

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا جای تاسف است

  • ناشناس ارسالی در

    اگه فضای مجازی واقعأ برا ایرانیان مهاجراینقدر درآمد داره چرا خود اروپائیها نمیرن تواینکار تا پول خوبی دربیاورندکه دیگه بین خوردن غذا ومصرف سوخت یکی رو انتخاب نکنند. شاید کارهایی که اینها میکنندبرا غربیها ننگ هست

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر شما پرو هستید از دست شماها فرار کردو رفت آلمان بعد شماها هنوز ولش نمیکنید

  • army ارسالی در

    به شما ها چه کی چی کار کرد
    حیا کنید
    این خانم ایران رو تو خیلی از کشور ها سربلند کرد با بازی و هنر خوبش
    من دوسش دارم

  • نگین ارسالی در

    بااینکه از بی حجابی بدم میاد ولی مهناز افشار رو دوست دارم موفق باشید😘

  • ناشناس ارسالی در

    شرم

  • زهرا ارسالی در

    آخه بشما چه مربوطه که مهنازها انور دنیا چطور زندگی می‌کنند

  • جکس ارسالی در

    چه گیری دادین ب ملت شما ینی خودتون خیلی پاکین

  • زینب ارسالی در

    به شما چه اخه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها