|

خوشگلاسیون "مهناز افشار" بعد از آزادی آقای شوهر سابق؛ مو رنگی دوست داره؟

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار اخیرا عکسی رو در اینستاگرامش منتشر کرده که نشون میده حال این روزهای خانم بازیگر خوبه و اوضاع بر وفق مرادِ.

لینک کوتاه کپی شد
2

چند سالی میشه که دیگه خبری از حضور مهناز افشار روی پرده نقره ای نیست. هیچ کس حتی فکرش را هم نمیکرد که سوپراستار سینمای ایران انقدر زود از سینما بره اما این اتفاق افتاد و حالا چند سالی است که دیگه خبری از زوج پولساز سینمای ایران یعنی مهناز افشار و محمدرضا گلزار نیست.

به گزارش«شایانیوز» کم رنگ شدن حضور خانم افشار در سینمای ایران از زمان ازدواجش با یاسین رامین و حواشی مربوط به این ازدواج شروع شد. اما انگار این ازدواج پر سر و صدا و فامیل شدن با سیاسی ها خیلی برای خانم بازیگر خوش یمن نبود. یاسین رامین بعد از ازدواج با مهناز خانوم درگیر یه پرونده قضایی شد و مدتی هم زندانی شد بعد هم که خانم افشار خیلی بی سر و صدا جدا شد و همراه با دخترش لیا به آلمان مهاجرت کرد.

اینستاگرام تنها پل ارتباطی مهناز افشار با هوادارهاش

مهناز افشار به واسطه فعالیت هایی که توی ایران داشت و ثروتی که از راه بازیگری جمع کرد از نظر مالی هیچ مشکلی نداره و ظاهرا زندگی راحتی توی آلمان داره. اما خانم بازیگر خیلی دوست داره که ارتباطش رو با هموطناش حفظ کنه به همین خاطر توی اینستاگرام خیلی فعال و تقریبا هر روز یه پست یا استوری میزاره البته خیلی از پست هایی که منتشر میکنه کپشن خاصی نداره. جالب اینکه خانوم افشار با بیش از 15 میلیون فالوور بیشترین دنبال کننده در بین سلبریتی های ایرانی رو داره اما تا به حال از پتانسیل پیجش برای کسب درآمد استفاده نکرده شاید به همین دلیل فالوورها دوسش دارن.

مهناز افشار

اگه از دنبال کنندگان پیج خانم افشار باشید احتمالا متوجه فضای غمگین پیجش شدید اما اخیرا جو پیج مهناز خانوم تغییر کرده و خیلی ها این تغییرُ به تبرئه شدن همسر سابق خانوم بازیگر ربط دادن و با ابراز احساساتی هم که مهناز خانم به آقای یاسین کردن اینجوری برداشت شده که انگار این دو هنوز هم به هم علاقه مند هستند و حتی احتمال برگشت دوباره آن ها به زندگی مشترک نیز وجود دارد! البته این ها گمانه زنی فالوورهاست باید منتظر ماند و دید که آیا زوج معروف دوباره با هم ازدواج می کنند یا نه؟

1299563_991

مهناز افشار اخیرا عکسی رو در اینستاگرامش منتشر کرده که نشون میده حال این روزهای خانم بازیگر خوبه و اوضاع بر وفق مرادِ، تو این عکس خانم افشار حسابی به خودشون رسیدن و با موهای صورتی و تدی و بوت کرم حسابی در حال دلبری هستند. 

مهناز افشار

mahnaz_afshar_1642503585

مهناز افشار از کجا درآمد داره؟!

از این ها که بگذریم مهناز افشار هیچگاه از پیج و شخصیتش برای تبلیغات و کسب درآمد استفاده نکرده در صورتی که به راحتی می توانست دور از خانواده و کشور حداقل پول خوبی را به جیب بزند.

مهناز افشار

خیلی از سلبریتی ها در ایران حتی با کمتر از 1 میلیون فالوور مثل صبا راد راه به راه معرفی های مختلف دارند و از این طریق پول هایی هنگفت دریافت می کنند. امثال خانم بهاره رهنما هم که دیگه کاربرا رو کلافه کرده و از هر چیز بیخودی تبلیغ و معرفی می گذارد و در اخر هم خود را زحمت کشیده می داند و مردم عادی بدون ثروت را بی دست و پا!

مهناز افشار

مهناز افشار به ایران برمیگرده؟

چیزی که در خصوص پست های مهناز افشار خیلی جلب توجه میکنه حجاب نصفه و نیمش هست اون تو اغلب عکس هاش همیشه یه کلاه یا چیزی روی سرش میزاره البته که موهاش کاملا معلومه اما خب انگار با همین حجاب حداقلیش میخواد نشون بده که قصد بازگشت داره. حالا هم که با تبرئه شدن همسر سابقش و ابراز احساسات خفنشون به هم گمانه زنی هایی مبنی بر بازگشت خانم بازیگر بین کاربرا مطرح شده است.

مهناز افشار

وقتی مهناز خانوم از بابای عرق خورش میگه!

مهناز افشار هم در ایران و هم بعد از مهاجرت از بازیگران حاشیه دار و سر و صدا دار سینما بود و هست. مهناز در پست ها صحبت هایی مطرح می کرد که خیلی در فرهنگ ما پذیرفتنی نبود. مثل اظهارنظر جنجالی او که گفته بود پدرم عرق می خورد و مادرم نماز می خواند و یا صحبت های او درباره اینکه خیلی به حجاب پایبند نیست و در جمع های خصوصی و حتی در خیابان های آلمان حجاب ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    قربونشون بری حجاب لیاقت میخواد آخه به تو هم میشه گفت زن

  • ناشناس ارسالی در

    بابا اینقدر تو زندگی مردم کنکاش نکنید مگر خود ما دوست داریم کسی تو زندگیمون فضولی کنه؟

  • مهتاب ارسالی در

    پول هایی را که با شوهرش ورداشت! خوب جایی بکارش خورد . کجل هم شده خدا را شکر . یرو مو بکار 😀

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها