|

"ترانه علیدوستی" شُل حجاب تر از همیشه؛ لباسش بالا رفت و تَتو بدنش به فناش داد!

taraneh alidoosti shayanews

ترانه علیدوستی بازیگر معروف و جذاب ایرانی می باشد که همراه با دخترش حنا عکسی جدید و زیبا منتشر کرد و موهای خانم بازیگر مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

ترانه علیدوستی بازیگر جذاب و محبوب ایرانی می باشد که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته است. وی ابتدا با بازی در فیلم "من ترانه 15 سال دارم" دیده و معروف شد و واقعا هم در این کار سن کمی داشت.

به گزارش«شایانیوز» ترانه علیدوستی همراه با شهاب حسینی از زوج های هنری سینما محسوب می شوند که تا به حال چند پروژه هم پارتنر یکدیگر بودند و مکمل هم شدند. اما خانم بازیگر از هنرمندان فمینیسم می باشد و فعال حقوق زنان است. در اینستاگرام فعالیت به نسبت کمی دارد و هر چیزی را پست نمیکند. ترانه علیدوستی را در حال حاضر بیش از 7 میلیون کاربر دنبال می کنند.

اما از اینها که بگذریم ترانه علیدوستی همیشه ترجیحش بر این بود که با حواشی الکی و قرتی بازی مث خانم بهاره رهنما معروف نشود و خب واقعا هم با استعداد و اعتبارش به این جایگاه رسید. در ادامه تصویری جدید که از او به همراه دخترش حنا به تازگی منتشر شده را مشاهده می کنید.

honarmandan.6915_1641149435_1

ترانه علیدوستی( فمینیسم) فعال حقوق زنان

این بازیگر پرستاره در زمینه فعالیت های بشردوستانه فعالیت دارد و یکی از طرفداران حقوق زنان است. او در سال‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی حضوری فعال داشته و عمده پست‌ها و توییت‌هایش هم در حوزه‌های زنان، مسائل اجتماعی و سیاسی بوده است. 

taranehalidoosti_sogand_1638947801

خالکوبی جنجالی ترانه علیدوستی که لو رفت

اما از موارد حاشیه سازی که خانم بازیگر برایش در همین مورد پیش آمد تتو روی دستش بود که نماد فمینیسم بود.

روزنامه امریکایی “نیویورک تایمز” با انتشار گزارشی اشاره می کند عکسی از بازیگر زن ایرانی “ترانه علیدوستی” در کنفرانسی خبری  شده است و بازتاب های مختلفی داشته است.

tarane-alidosti-vaghtesobh

این روزنامه امریکایی با اشاره به خالکوبی روی دست ترانه علیدوستی نوشته است:

“این نماد قدرت زنان است. بازیگر محبوب ایرانی که اخیرا در جشنواره کن شرکت کرده بود خالکوبی فمینیستی روی دستش جنجال آفرین شده است. او روز دوشنبه در کنفرانس خبری به همراه عوامل فیلم “فروشنده” که اخیرا در کن برنده جایزه شد شرکت کرده بود.

naima_alidoosti_1638954411

بیماری ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی اعلام کرده که به بیماری کلاستروفوبیا یا ترس از محیط بسته مبتلا است و به همین خاطر نمی‌ تواند از اتوبوس، مترو و آسانسورهای بدون آینه استفاده کند.

fun779

بیوگرافی ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی متولد 22 دی 1362 در تهران، بازیگر است. دیپلمه کامپیوتر می باشد و در مدرسه رشته تجربی خوانده است به زبان انگلیسی مسلط است.

پدرش حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال است، مادرش نادره حکیم الهی سنگ‌ تراش و مجسمه‌ ساز است. پویان علیدوستی تنها برادرش در مراسم جشن چهارشنبه سوری سال 83 بخاطر انفجار مواد محترقه فوت کرده است.

taranehalidoosti_love_1628947868

nazaninbayatitaranehalidoosti_1632638910_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بهرام ارسالی در

    خانم‌ترانه علیدوستی عزیز یکی ازبازیگرهای بسیار زیباو پرافتخار کشور که بازیگری بسیار حرفه ای ومردمی ومهربان میباشد زنده باشند وموفق خداوند پشتوپناه این بازیگر پرستاره وپرافتخارایران باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی