|

عکس جیک تو جیک "نرگس خانوم محمدی" با رفیقِ معروفش؛ به به همه خوشگلا!

narges mohammadi shayanews

نرگس محمدی بازیگر معروف در اینستاگرامش تصویری همراه با فریبا نادری منتشر کرد و جمله ای صمیمی و جالب هم نوشت.

لینک کوتاه کپی شد

نرگس محمدی بازیگر جوان و خوش چهره ایرانی است که با بازی در سریال "ستایش" در نقش ستایش شناخته شد و بعد آنچنان با این نقش معروف شد که هنوز هم خیلی ها او را با نام ستایش می شناسند نه نرگس!

 به گزارش«شایانیوز» نرگس محمدی در عرصه هنر و بازیگری کم کار شده اما در فضای مجازی پرکار است و 2.5 میلیون هم کاربر دنبال خانم بازیگر هستند. وی همسرش هم هنرمند است. نرگس محمدی چند سالی می شود که با علی اوجی ازدواج کرده و ظاهرا زندگی آرام و بی حاشیه ای هم دارند.

نرگس خانم به تازگی تصویری از خود همراه با فریبا نادری که هر دوشونم خنده رو هستند منتشر کرد و نوشت: قشنگه من با تو همه جا خوش میگذره و همه چیز خوبه فقط چرا...

البته این دو خانم بازیگر مثل اینکه رفاقتی جیک تو جیک دارند چون بارها شده که عکسای دو نفره گذاشن و قربون صدقه هم رفتن.

نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد سال 1364 و فروردین ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته پرستاری تحصیل کرده، خانم محمدی از اوایل دهه 80 وارد دنیای بازیگری شد و سپس با بازی در سریال ستایش به شهرت بالایی دست پیدا کرد. خانم محمدی اصالتا اهل سراب (تبریز) می باشد. در خانواده ای 5 نفره متولد شده، فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. 

نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

نرگس محمدی

نرگس محمدی در سال 1396 با علی اوجی (بازیگر و تهیه کننده موسیقی) ازدواج کرد. آنها پس از حضور نرگس محمدی در برنامه تاک شو پربیننده (دورهمی) به طور رسمی با هم ازدواج کردند.

نرگس محمدی مهریه خود را 110 سکه عنوان کرد که آن هم اصرار خود آقای همسر بوده است.

نرگس محمدی

بیوگرافی علی اوجی 

علی اوجی زاده متولد سال 1362 و اسفند ماهی می باشد. او بازیگر، نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده موسیقی و استندآپ کمدین است. علی اوجی با بازی در سریال پربیننده در حاشیه و همچنین حضور در برنامه خندوانه به عنوان استند آپ کمدین به شهرت رسید. علی اوجی یکی از مهره های کلیدی در تولید و موفقیت برنامه دورهمی می باشد.

نرگس محمدی

نرگس محمدی

نرگس محمدی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر نخستین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها